home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23293
  0 Brugere, 669 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: cokicool
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #18 - Din Vej 4.
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: #18 - Din Vej 4.  (Læst 118264 gange)
Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #8 - Din Vej 4.
« Svar #300: 03 Jul 2009, 18:18 »

ved du hvornår updaten kommer?
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8 - Din Vej 4.
« Svar #301: 03 Jul 2009, 20:14 »

Updaten kommer i aften, eller i nat - afhængigt af hvornår i mener at det går fra aften til nat.
Den kommer inden midnat, det er sikkert. Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #8 - Din Vej 4.
« Svar #302: 03 Jul 2009, 22:08 »

Jeg glæder mig! Wink
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#9 - Din Vej 4.
« Svar #303: 03 Jul 2009, 22:12 »

Din Vej 4!
Update 9; En kedelig vinter.
3. februar 2011!


Casper Andersen - Zone43
Casper har fået lidt skub i sin udvikling hos Brøndby, hvor han også får nogle kampe. Dog skal han måske snart lede efter noget større, da Brøndby kun ligger 2 point fra en nedrykningsplads. De er helt nede på 8. pladsen, og halter bag alle de andre store klubber.

Kristian Kaad Jørgensen - korzika
Kristian har endeligt fået debut for et førstehold, nemlig i Bielefeld. Selvom de spiller i 2. Bundesliga, tæller det stadigvæk. Der er to interesserede købere til Kristian. Den ene er danske Randers FC, som har meget langt op til den anden klubs niveau, mens den anden er tyske Bayern München. Bliver han mon i Bielefeld?

Mads Knutsson Hansen - knutsson
Mads spiller fantastisk i RC Lens, hvor han har skrevet under på en ny langtidskontrakt, med den forhåbning at klubben rykker op i år. Han er blevet en fremragende spiller, og han bliver formodentligt ikke kontrakten ud i RC Lens.

Mikkel Walle Mortensen - Nibali
Mikkel spiller flot i West Bromwich, hvor han også spiller meget. Jeg kan ikke sætte ord på hans udvikling! Han er blevet en forfærdeligt god spiller, og han spiller allerede fast i Premier League. Og han har stadigvæk lang tid at udvikle sig i! Exceptionelt.

Aron Greve Vidarsson - Apache
Han spiller stadigvæk i Throttur... Dog er han blevet udtaget til Islands landshold, og har snart kontraktudløb. Forhåbentligt forlader han endegyldigt Island, når hans kontrakt udløber. Det er i hvert fald et must, hvis han skal udvikle sig til en stor spiller. For hvis han ikke snart kommer væk, er der ikke meget potentiale tilbage.

Mads Sørensen - Macke
Han spiller fast i Newcastle, hvor han scorer nogle mål også. Han har fået endnu en landskamp, og må siges at være en spiller som bliver til noget stort!

Artat Jumniu - tatii
Artat har fået debut i FCK.. Det var så hans debut i sin karriere, som endeligt kom. Det var også på tide, for den meget talentfulde angriber. Dog har han kun spillet en enkelt kamp, og endda som indskiftet. Måske skulle han skifte væk snart? Dog er det kun Randers som er interesserede i at købe ham for tiden, så måske skal han vente til sommerens transfervindue.

Jes Manniche - Sej007
Jes spiller ikke ret meget i FCK, men har lige underskrevet en ny kontrakt, hvor han tjener kassen. Pludseligt er alle bejlere væk, og han er glad i FCK. Penge betyder muligvis meget, for den talentfulde venstreback – den position han spiller i FCK. På ungdomslandsholdet spiller han dog mest venstre midt, men har også optrådt på venstre back.

Mathias Havemann Enevoldsen – Enevoldsen
Mathias spiller i AC Milan endnu, hvor han er blevet super glad for at spille med Lisandro Lopez. Han har stadig ikke fået debut, men endnu en kamp på landsholdet. Han er entusiastisk omkring sin fremtid i Milano, så mon ikke han bliver hos AC Milan?

Marc Kjær Rasmussen - Marc2705
Marc er rygtet væk til en lang række klubber, så han forlader nok Norge i løbet af den nærmeste fremtid. Dog har Norge forbedret hans styrke væsentligt, og han ville nu passe godt ind i Danmark eller England.

Stefan Stokic - FCK010
Stefan spiller fast i Stoke, hvor han også har fået scoret nogle mål. Han har også fået debut på landsholdet, og jeg tror at han får mange flere kampe i løbet af hans karriere. Især hvis han fortsætter de gode takter.

Lasse Skaarup Petersen - LassePetersen
Lasse bomber i Horsens, har fået landsholdsdebut og er rygtet til Randers og OB. Jeg tror at han skifter til noget endnu større, muligvis i sommerens transfervindue. Det håber jeg i hvert fald, for jeg tror sagtens at han kan klare det.

René Rau - SoAP
René spiller nu i tyrkiske Fenerbahce. Han blev købt for hele 10 millioner, og får en god løn. Dog har en mindre skade så småt forpurret han start i Tyrkiet. Dog er den snart ovre. Det er hans femte klub, på de snart tre år hans karriere har varet. René håber lige for tiden på at blive udtaget til Tysklands landshold, inden han forpligter sig til Danmark.

Frederik Beier Jønsson - Kezman
Frederik spiller stadigvæk i Randers, hvor han både spiller og udvikler sig flot. Han er ikke rygtet til nogle klubber, men jeg har en mavefornemmelse der siger, at han skifter til en større klub hen over sommeren.

Mikkel Lasson - Mikkellas
Dinamo lader Mikkel spille alle kampene, og har spiller super flot! Dinamo røg dog ud i Uefa Cuppen, hvor Manchester City og Inter gik klart videre fra gruppen, og så hjalp det jo ikke rigtigt at Dinamo vandt begge deres kampe over Wisla. Han er rygtet til Mantova og FC København, men ser ud til at ville blive i Kroatien. Hvem ved?

Oskar Enemark Sørensen – Zulue
Oskar spiller en smule i AGF, hvor han scorer i sine kampe. Han er dog rygtet til Finland, Serbien, Holland og sidst men ikke mindst, Silkeborg. Spørgsmålet er bare, hvad Oskar vælger? Fremtiden ligger i hans egne hænder.


- Orange skrift ved brugernavnet betyder at der ikke er nogle ændringer.
- Rød skrift betyder klubskifte.
- Blå skrift betyder del-ejerskab.
- Gul skrift betyder udlejning.


"Kontakt":
- Hvis der er mere i vil vide, skriver i bare, og jeg vil med høj sandsynlighed svare.
- Hvis der er problemer med jeres screenshot, er det fordi jeg har prøvet en ny men meget hurtigere måde at gøre det på. De skulle dog meget gerne virke allesammen.
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: #9 - Din Vej 4.
« Svar #304: 03 Jul 2009, 22:15 »

Hvor er det dejligt, at jeg spiller fast dernede, og så er gennemsnittet for mine præstationer over 7, så jeg kan ikke klage. Et skifte til FC København ville dog være en drøm! Thumbs Up
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9 - Din Vej 4.
« Svar #305: 03 Jul 2009, 22:19 »



Hvorfor skifter min spiller ikke?!  ticked off

Jeg er dybt skuffet Skuffet

Men god update som sædvanlig.  Hvornår regner du med at næste update kommer?
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9 - Din Vej 4.
« Svar #306: 03 Jul 2009, 22:22 »

Mikkellas: Det kunne da være spændende, at se dig i FCK. Dog virker det måske lidt urealistisk, at du skulle skifte til FCK, for jeg tror virkeligt at det bliver noget større end det. Tunge

Apache: Vi må håbe at du skifter senest når din kontrakt udløber. Og tak!
Jeg regner med at næste update kommer engang imorgen, nok også hen af aftenen, da der virkeligt skal slappes af imorgen, efter 30 timers fodbold i løbet af mandag - idag. Smiley
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9 - Din Vej 4.
« Svar #307: 03 Jul 2009, 22:27 »

fin updata igen  Smiley Men hvorfor får jeg ikke debut? Selv uden kampe udvikler jeg mig sgu da meget godt IMO...
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9 - Din Vej 4.
« Svar #308: 03 Jul 2009, 22:32 »

Ja, det gør du. Det er jo pga. deres gode ungdomsfaciliteter og gode trænere. Men mon ikke du får debut inden for en nær fremtid? Opstemt
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9 - Din Vej 4.
« Svar #309: 03 Jul 2009, 22:33 »

jo, må jeg se SS af Milan hold?
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9 - Din Vej 4.
« Svar #310: 03 Jul 2009, 22:37 »

Ja, næste gang jeg åbner FM Opstemt
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9 - Din Vej 4.
« Svar #311: 03 Jul 2009, 22:39 »

ok...
Logged


Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9 - Din Vej 4.
« Svar #312: 04 Jul 2009, 11:42 »

Nu må jeg altså snart på 1 holdet igen!
Men for søren da en god kontrakt jeg fik mig der! Havde dog hellere haft ville have 1.holds fodbold Thumbs Up
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9 - Din Vej 4.
« Svar #313: 04 Jul 2009, 11:54 »

Nu må jeg altså snart på 1 holdet igen!
Men for søren da en god kontrakt jeg fik mig der! Havde dog hellere haft ville have 1.holds fodbold Thumbs Up
Ja, kontrakten fejler bestemt ikke noget. Men men men, du får jo nok snart spilletid, når de har lavet sådan en kontrakt med dig. Det håber vi i hvert fald Tunge
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9 - Din Vej 4.
« Svar #314: 04 Jul 2009, 16:51 »

Efter et par dage uden net, var det sjovt at komme hjem og læse om de fantastiske ting der er sket her! Næsten 400K om ugen, samt 57+ millioner = Jo tak! Generalt ser det jo helt fantastisk ud! Især 9 mål i 22 kampe - det er jo ikke ligefrem dårligt. Dejligt med nogle updates, iøvrigt. Tak.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010