home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23293
  0 Brugere, 667 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: cokicool
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #18 - Din Vej 4.
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: #18 - Din Vej 4.  (Læst 118263 gange)
knutsson
Gæst
 
Sv: #10 - Din Vej 4.
« Svar #345: 05 Jul 2009, 21:01 »

Kommer der en update idag?
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #10 - Din Vej 4.
« Svar #346: 06 Jul 2009, 22:34 »

Kommer den nye update senere på natten eller kommer den engang i morgen, eller i overmorgen osv.?
« Seneste Redigering: 06 Jul 2009, 23:36 af Apache » Logged

LassePetersen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #10 - Din Vej 4.
« Svar #347: 06 Jul 2009, 22:54 »

Kæft det er fedt at komme hjem fra Roskilde og se mig bombe i Horsens Opstemt! Kom så til udlandet med mig Peace

Kæmpe cadeau til dig David, fedt arbejde, håber du fortsætter til pension Wink
Logged


Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #10 - Din Vej 4.
« Svar #348: 07 Jul 2009, 11:51 »

hvornår kommer næste update?
Logged

Lavet Af GadeFM

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10 - Din Vej 4.
« Svar #349: 07 Jul 2009, 11:59 »

Shiiiiit!! 70 mio Smiley Der må da være et talent.. Er jeg vidunderdreng??
Det mener jeg, ja Smiley

Kæft det er fedt at komme hjem fra Roskilde og se mig bombe i Horsens Opstemt! Kom så til udlandet med mig Peace
Kæmpe cadeau til dig David, fedt arbejde, håber du fortsætter til pension Wink
Mange tak. Det regner jeg da med at jeg gør Smiley

Mht. næste update: Jeg vil virkeligt prøve at få en klar inden klokken 18. For hvis den ikke er klar klokken 18, kommer den først imorgen. Desuden vil jeg lige sige, at jeg tager til fyn på torsdag. Først til odense, og så til Middelfart - hvor jeg skal besøge noget familie. Jeg er nok væk i en uge, og jeg ved ikke om jeg tager min bærbar med. Smiley
Logged

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #10 - Din Vej 4.
« Svar #350: 07 Jul 2009, 12:01 »

okay, håber da der kommer en update i aften så! men fedt nok, at vi er kommet igang! håber jeg skifter min Norske klub ud, med en i udelandet eller lige smutter forbi Danmark 1 sæson også videre! Opstemt
Logged

Lavet Af GadeFM

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10 - Din Vej 4.
« Svar #351: 07 Jul 2009, 12:10 »

okay, håber da der kommer en update i aften så! men fedt nok, at vi er kommet igang! håber jeg skifter min Norske klub ud, med en i udelandet eller lige smutter forbi Danmark 1 sæson også videre! Opstemt
Jeg vil helt sikkert forsøge at have den klar. Og det bliver den nok også, for jeg mener at jeg har spillet frem til den dato hvor jeg skal opdatere. Jeg åbner FM lige om 10 minutter, og så går jeg nok igang der.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #10 - Din Vej 4.
« Svar #352: 07 Jul 2009, 12:12 »

Jeg glæder mig som sædvanlig, for at se om min spiller rådner mere op i Island eller er kommet videre, for at starte et liv. Wink
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10 - Din Vej 4.
« Svar #353: 07 Jul 2009, 12:14 »

Jeg glæder mig som sædvanlig, for at se om min spiller rådner mere op i Island eller er kommet videre, for at starte et liv. Wink
Det er underligt nok også det jeg glæder mig mest til at se. Det irriterer mig også lidt, at jeg skal se det der irriterende bogstav hver gang jeg går ind på klubben Opstemt
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #10 - Din Vej 4.
« Svar #354: 07 Jul 2009, 12:24 »

Det er underligt nok også det jeg glæder mig mest til at se. Det irriterer mig også lidt, at jeg skal se det der irriterende bogstav hver gang jeg går ind på klubben Opstemt

Det bogstav er i mit rigtige navn, altså fulde navn i virkeligheden  Græder
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #10 - Din Vej 4.
« Svar #355: 07 Jul 2009, 13:08 »

Hvor langt var du så nået?
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10 - Din Vej 4.
« Svar #356: 07 Jul 2009, 13:18 »

Apache:
My bad.. Hvorfor skrev du så forresten ikke det i tilmelding? Opstemt
- Og updaten kommer inden for et kvarter Tunge
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #10 - Din Vej 4.
« Svar #357: 07 Jul 2009, 13:21 »

Apache:
My bad.. Hvorfor skrev du så forresten ikke det i tilmelding? Opstemt
- Og updaten kommer inden for et kvarter Tunge

Godt at høre Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#11 - Din Vej 4.
« Svar #358: 07 Jul 2009, 13:28 »

Din Vej 4!
Update 11; En hot sommer..
1. oktober 2011!


Casper Andersen - Zone43
Casper spiller fast for Brøndby lige fra starten på sæsonen. Han er ikke rygtet væk, så det ser ud til at han bliver i Brøndby i et stykke tid endnu. Det er jo også fint, men så skal han snart have gang i benene, for han scorer ikke ret mange mål lige p.t.

Kristian Kaad Jørgensen - korzika
Kristian spillede kun den ene kamp for Bielefeld, og det var åbenbart ikke nok til ham. Han har skiftet tilværelsen i Tyskland ud med danske FC Nordsjælland, som har gjort et scoop. Han blev hentet for kun 1,2 millioner, og spiller fast for klubben.

Mads Knutsson Hansen - knutsson
Mads spiller fremragende i Lens, hvor han stadigvæk er rygtet til Feyenoord. Lens er rykket op i Ligue 1, men har det svært. De har kun 5 point for de første 7 kampe, og ligger nummer 17, á point med det øverste hold som ligger til nedrykning. Med Mads i forsvaret, må de da kunne holde sig oppe?

Mikkel Walle Mortensen - Nibali
Mikkel har haft konkurrence af Ishmail Miller om at starte inde, og har ikke fået alle kampene. West Brom. nåede det dog til gruppespillet i Uefa Cuppen, hvor de dog ligger sidst efter to kampe. Dog kun med 3 point op til 1. pladsen i gruppen, som er Dynamo Moskva. De andre to hold er Galatasaray og Fiorentina.

Aron Greve Vidarsson - Apache
Aron, Aron, Aron.. Hvordan skal jeg sige det pænt? Det er retarderet, at han ikke skifter væk fra Island! Mildest talt, har (havde..) han talentet til at blive verdens bedste, men han udnytter det ikke nok. Han er kun lige akkurat Throtturs bedste! Og alligevel er han på Islands landshold, hvor han dog ikke har fået debut endnu.

Mads Sørensen - Macke
Mads valgte at blive i den tidligere danske by, Nyborg, som nu hedder Newcastle. Et fornuftigt valg. Her får han nemlig spilletid, og udvikler sig strålende. Fortsæt endeligt, jeg følger med... Han har fået 9 landskampe efterhånden, og har endeligt scoret et mål!

Artat Jumniu - tatii
Randers har fulgt op på interessen, og har nu købt Artat. Artat danner angrebsduo med Frederik Beier i Randers, hvor de gør det fint. Fint nok til at Randers ligger nummer 3 i SAS Ligaen lige p.t.

Jes Manniche - Sej007
Jes spiller fast på venstrebacken i FCK, hvor københavnerne kun ligger nummer 5 i SAS Ligaen. Dog er det nok fordi de har fokuseret på Champions League, hvor de er kommet til gruppespillet. De er i gruppe med Real Madrid, Werder Bremen og Anderlecht. I første runde hev de et 1-1 resultat hjem fra Tyskland. Og runden efter dummede de sig stort, da de tabte på hjemmebane mod Anderlecht. Dog ligger de nummer 3 i gruppen, foran Werder Bremen.

Mathias Havemann Enevoldsen – Enevoldsen
Mathias har stadigvæk ikke fået debut.. Dog har han scoret et mål på landsholdet, hvor han har spillet seks kampe i alt. Dog ligner han en spiller, som er klar til sit gennembrud, for han sidder på Milans bænk kamp efter kamp. Problemet er bare, at Milan lige p.t. spiller uden kanter..

Marc Kjær Rasmussen - Marc2705
Marc har skiftet Norge ud med Danmark. Det var Brøndby, som var hurtigst, og fik ham købt for hele 15 millioner kroner. Han spiller flot i Brøndby, hvor hans udvikling ser ud til at gå hurtigt. Det bliver spændende at se, hvornår han er klar til noget endnu større.

Stefan Stokic - FCK010
Vidunderdrengen Stefan spiller nu i Villarreal. Han har fået 3 officielle kampe, og scoret sit første mål. Det tegner lovende for vores bomber, som er i gang med at sikre sig en lovende karriere.

Lasse Skaarup Petersen - LassePetersen
Lasse har skiftet Horsens ud med Sparta Moskva, hvor han forhåbentligt bomber videre. Han har spillet en landskamp, men ser ikke lige ud til at spille flere foreløbigt, selvom Danmark skifter meget i angrebet.. Han bliver bare ikke udtaget nok.

René Rau - SoAP
René spiller kampe hos Fenerbahce. Han har fået en ny langtidskontrakt, hvor han tjener gode penge. Han udvikler sig fornemt, og det ligner lidt, at han bliver i klubben i lang tid. Hans hor ser ud til at være stoppet, men man ved jo aldrig..

Frederik Beier Jønsson - Kezman
Frederik spiller stadigvæk i Randers, hvor han bomber lige for tiden. Det har ført til, at han er rygtet til OB og Olympiakos. Han begynder at ligne en spiller som er på vej væk fra klubben.

Mikkel Lasson - Mikkellas
Den store pung kom endnu en gang frem fra West Bromwichs side. Denne gang er det Mikkel Lasson som er blevet købt til klubben, og i dette tilfælde for helt 62,5 millioner kroner, hvor han indkasserer en god slat penge hver uge. 5 landskampe og en del kampe for klubben allerede lover godt for hans karriere.

Oskar Enemark Sørensen – Zulue
Oskar er skiftet til Rapid Wien, som spiller i Champions League. De er i gruppe b, hvor de er i gruppe med Manchester United, Paris Saint-Germain og Panathinaikos. Efter 0-0 mod Panathinaikos, og et 1-0 nederlag mod United ligger de nederst i gruppen sammen med PSG. Dog har begge hold kun 3 point op til de to sjove pladser.


- Orange skrift ved brugernavnet betyder at der ikke er nogle ændringer.
- Rød skrift betyder klubskifte.
- Blå skrift betyder del-ejerskab.
- Gul skrift betyder udlejning.


"Kontakt":
- Hvis der er mere i vil vide, skriver i bare, og jeg vil med høj sandsynlighed svare.
- Hvis der er problemer med jeres screenshot, er det fordi jeg har prøvet en ny men meget hurtigere måde at gøre det på. De skulle dog meget gerne virke allesammen.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #10 - Din Vej 4.
« Svar #359: 07 Jul 2009, 13:30 »

Nu er jeg officielt den dårligste spiller.
Logged

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010