home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23293
  0 Brugere, 731 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: cokicool
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #18 - Din Vej 4.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: #18 - Din Vej 4.  (Læst 118283 gange)
DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10 - Din Vej 4.
« Svar #360: 07 Jul 2009, 13:31 »

Nu er jeg officielt den dårligste spiller.
Det er vidst det mest åbenlyse, i hele "Din Vej 4" Tunge
Ej. Du er tilgengæld langt fra den der spiller mindst, hvis det er en trøst..
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #11 - Din Vej 4.
« Svar #361: 07 Jul 2009, 13:34 »

Hvorfor spiller de ikke med fløj  Sur IMO er der kun 2 stats hvor jeg skal være bedre koncentration og flair...
Logged


Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #11 - Din Vej 4.
« Svar #362: 07 Jul 2009, 13:37 »

Kommer der en til update i dag?
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #11 - Din Vej 4.
« Svar #363: 07 Jul 2009, 13:40 »

Hvorfor spiller de ikke med fløj  Sur IMO er der kun 2 stats hvor jeg skal være bedre koncentration og flair...
+
Kommer der en til update idag?
Fordi de har en helt masse centrale midtbanespillere.
Og nej, det tror jeg ikke.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #11 - Din Vej 4.
« Svar #364: 07 Jul 2009, 13:41 »

Jeg tør vædde med at jeg bliver god og skifter klub ligeså snart du giver 2 updates på en dag Wink
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #11 - Din Vej 4.
« Svar #365: 07 Jul 2009, 13:44 »

Jeg tør vædde med at jeg bliver god og skifter klub ligeså snart du giver 2 updates på en dag Wink
Det er jeg overbevist om, at jeg har gjort en gang Tunge
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #11 - Din Vej 4.
« Svar #366: 07 Jul 2009, 13:49 »

Det er jeg overbevist om, at jeg har gjort en gang Tunge

Nej. Ikke endnu. Du har dog været to minutter fra at have gjort det.
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #11 - Din Vej 4.
« Svar #367: 07 Jul 2009, 13:49 »

Jeg synes at du skal tage og lave en til i dag  Tunge
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #11 - Din Vej 4.
« Svar #368: 07 Jul 2009, 13:53 »

Nej. Ikke endnu. Du har dog været to minutter fra at have gjort det.
Pis Tunge

Jeg synes at du skal tage og lave en til i dag Tunge
Det sker nok ikke. Jeg har planer fra klokken 18 og fremefter, og jeg gider ikke rigtigt lige nu Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#12 - Din Vej 4.
« Svar #369: 08 Jul 2009, 12:53 »

Din Vej 4!
Update 12; En kedelig vinter..
3. februar 2012!


Casper Andersen - Zone43
Casper spiller fast for Brøndby, og får scoret nogle mål. Han bliver ikke rygtet væk, så Casper fortsætter nok på vestegnen i et stykke tid endnu. Det er vel også godt nok, når han nu spiller fast.

Kristian Kaad Jørgensen - korzika
Kristian spiller endelig fast. Og stadigvæk i Nordsjælland. Han kontrakt og udvikling er god lige for tiden, og det er måske godt at han valgte at blive i Nordsjælland. Spørgsmålet er dog, hvor længe? Selvom der ikke er nogle klubber efter ham.

Mads Knutsson Hansen - knutsson
Mr. Lens.. Han spiller stadigvæk i klubben, som kæmper i bunden. Dog er de ikke helt i bund, og med deres 15. plads, kan de sikre sig endnu en sæson i Ligue 1. Men bliver det med Mads, eller forlader han klubben til fordel for noget større?

Mikkel Walle Mortensen - Nibali
Mikkel spiller fast i West Brom. som har en svær sæson.. I ligaen ligger de kun nummer 14, og de røg ud i gruppespillet i Uefa Cuppen, hvor Dynamo Moskva og Fiorentina endte på de to øverste pladser. Mikkel er modsat Robert Lewandowski tilfreds i klubben.

Aron Greve Vidarsson - Apache
Aron er nu kun den 5. mest værdifulde spiller i hans klub. Og er blevet rykket ned på Islands u21 landshold.. Og en ny spiller på 16, som lige er rykket op på førsteholdet, ser ud til at have overtaget hans plads i start 11-eren. Tjaa.. Failure!

Mads Sørensen - Macke
Mads spiller jo flot i Newcastle. Og har scoret endnu et mål på landsholdet, i sine nu 11 kampe. Der er ikke så meget andet at sige, end keep it up!

Artat Jumniu - tatii
Artat bomber mildt i Randers, og udvikler sig flot. Han håber stadig på en udtagelse til landsholdet. Den eneste interesse der kommer, er fra OB. Dog er hans chancer for spilletid bedre i Randers. Men hvem ved?

Jes Manniche - Sej007
Høj værdi, høj løn, god udvikling, international erfaring. Dog røg FCK ud i gruppespillet af Champions League, og på en sidsteplads, så det blev ikke til Uefa Cup. Dog fik FCK et enkelt point mere end det mod Werder Bremen. Det var Real Madrid som måtte stå model til en kedeligt 0-0.

Mathias Havemann Enevoldsen – Enevoldsen
6 landskampe, flot udvikling – men ingen debut hos AC Milan.. Den må da komme inden sæsonen slutter! Hvis ikke, har han kontraktudløb om nogle få måneder, og så kan han jo kvit og frit finde et andet hold at debutere på.

Marc Kjær Rasmussen - Marc2705
Marc er virkeligt i målhumør. Både i Brøndby, men i særdeleshed også på u21 landsholdet! Han er ikke rygtet til nogle klubber, så han bliver nok på vestegnen et stykke tid endnu.

Stefan Stokic - FCK010
Stefan er den freak, som har scoret flest landsholdsmål. Hele 4 af slagsen, i sine blot 7 kampe. Han indkasserer også en enorm løn i Spanien, hvor han spiller fantastisk. Hans mål for klubben (og landsholdet) har dog ikke ført til nogen interesse, så han må nøjes med at bombe i Villarreal lidt endnu..

Lasse Skaarup Petersen - LassePetersen
Lasse spiller ikke rigtigt i Rusland. Det har ført til interesse fra Strasbourg og Guimarães, fra hhv. Frankrig og Portugal. Men følger en af klubberne mon op på interessen, eller bliver han bare scoutet i hoved og røv?

René Rau - SoAP
René udvikler sig flot i Tyrkiet. Han spiller også fast nu. Så den eneste mangel for tiden må være, at han ikke engang har spillet for u21 landsholdet endnu. Og så selvfølgelig heller ikke A-landsholdet. Men det kommer jo nok..

Frederik Beier Jønsson - Kezman
Frederik spiller stadigvæk i Randers, så ingen af de førnævnte bejlere valgte at købe ham i vinterpausen. Men med hans antal af scoringer, ligner han en spiller som forlader Randers inden for et års tid.

Mikkel Lasson - Mikkellas
West Brom. røg som nævnt i Mikkel Walles tekst ud af Uefa Cuppen, og ligger kun nummer 14 i Premier League. En dårlig sæson i forhold til sidste sæson.. Mikkels høje løn, og syv landskampe for Danmark fører nok snart til interesse fra noget endnu større. Spændende.

Oskar Enemark Sørensen – Zulue
Oskar spiller fremragende i Rapid Wien!! Og han var med nogle vigtige mål manden der mere eller mindre selv skaffede en 3. plads i Champions League gruppen. De er nu i Uefa Cuppens knockout runder, hvor de skal møde Dynamo Kiev i den første af slagsen. Var der nogen der sagde manglende landsholdsdebut?

- Orange skrift ved brugernavnet betyder at der ikke er nogle ændringer.
- Rød skrift betyder klubskifte.
- Blå skrift betyder del-ejerskab.
- Gul skrift betyder udlejning.


"Kontakt":
- Hvis der er mere i vil vide, skriver i bare, og jeg vil med høj sandsynlighed svare.
- Hvis der er problemer med jeres screenshot, er det fordi jeg har prøvet en ny men meget hurtigere måde at gøre det på. De skulle dog meget gerne virke allesammen.
Logged

knutsson
Gæst
 
Sv: #12 - Din Vej 4.
« Svar #370: 08 Jul 2009, 12:56 »

Er der er nogen der er interesseret i at købe mig?
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #12 - Din Vej 4.
« Svar #371: 08 Jul 2009, 13:05 »

Jeg tror jeg har slået rekorder i at være dårlig Græder

Kommer der endnu en update i dag?
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #12 - Din Vej 4.
« Svar #372: 08 Jul 2009, 13:07 »

Knutsson: Nej.
Apache: Måske, det kommer an på om ham jeg skal være sammen med idag er blevet syg..
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #12 - Din Vej 4.
« Svar #373: 08 Jul 2009, 13:34 »

Knutsson: Nej.
Apache: Måske, det kommer an på om ham jeg skal være sammen med idag er blevet syg..

Så må vi håbe han er syg! Wink
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: #12 - Din Vej 4.
« Svar #374: 08 Jul 2009, 14:05 »

Det er lang tid siden jeg er skiftet, hvad gik der galt?
Logged

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010