home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23293
  1 Bruger, 677 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: cokicool
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #18 - Din Vej 4.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: #18 - Din Vej 4.  (Læst 118267 gange)
Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #14 - Din Vej 4.
« Svar #480: 13 Jul 2009, 23:21 »

Ja miltitask som du aldrig har multitasket før...
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #14 - Din Vej 4.
« Svar #481: 13 Jul 2009, 23:21 »

Jo, Aron. Jeg gider bare ikke rigtigt at opdatere ligenu. Jeg er sgu lidt træt, og så har jeg en sur pige i telefonen, som bliver ved med at snakke.. Gud hvor hunkønsvæsner snakker meget, engang i mellem. Og så er det rart nok, bare at slappe helt af foran tv'et Opstemt

Enevoldsen: Jeg håber du fandt svar i det øverste også Smiley
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #14 - Din Vej 4.
« Svar #482: 13 Jul 2009, 23:23 »

Jeg er dybt skuffet  Skuffet

Eller som en eller anden komiker siger "far ikke vred, far er skuffet"
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #14 - Din Vej 4.
« Svar #483: 13 Jul 2009, 23:34 »

Siden hvornår er du blevet far? Tunge
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #14 - Din Vej 4.
« Svar #484: 13 Jul 2009, 23:36 »

Ja det er ikke godt at vide  Wink Skal jeg så sige "Mathias ikke vred, Mathias er skuffet"?
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #14 - Din Vej 4.
« Svar #485: 14 Jul 2009, 00:13 »

Tja. Det ville være mere virkelighedstro og ægte Tunge
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #14 - Din Vej 4.
« Svar #486: 14 Jul 2009, 13:52 »

Jeg begynder når Touren starter, så den kommer nok omkring 15:30, eftersom jeg følger lidt med i touren også Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #14 - Din Vej 4.
« Svar #487: 14 Jul 2009, 13:57 »

Hvad med du laver den nu, så du kan nå 2 idag? Opstemt
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #14 - Din Vej 4.
« Svar #488: 14 Jul 2009, 13:59 »

Tour de France starter om et kvarter, så jeg begynder jo også "nu".. Eller i hvertfald lige om lidt Tunge
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #14 - Din Vej 4.
« Svar #489: 14 Jul 2009, 14:00 »

Tour de France starter om et kvarter, så jeg begynder jo også "nu".. Eller i hvertfald lige om lidt Tunge

Nåå ja.  Rullende Øjne
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#15 - Din Vej 4.
« Svar #490: 14 Jul 2009, 15:00 »

Din Vej 4!
Update 15; Wow, hvor vildt!
3. februar 2013!


Jeg kan afsløre, at denne update indeholder noget stort.. Glæd jer!

Casper Andersen - Zone43
Casper spiller stadigvæk hos Brøndby, hvor han lige nu er vejleder for en spiller som kun er et år yngre end ham selv. Spilleren han vejleder må høre godt efter, for han har scoret 19 mål i 13 kampe på Brøndbys reservehold. Casper er åbenbart allerede en god læremester.

Kristian Kaad Jørgensen - korzika
Kristian spiller flot og fast i Nordsjælland, og han ligner en mand der er på vej væk. For Nordsjælland ligger nederst i ligaen. Selvom Kristian ikke er rygtet væk, må han snart skifte videre.

Mads Knutsson Hansen - knutsson
Mads spiller fast i Napoli, dog er han skadet lige nu. Han nåede ikke at blive registreret til de internationale kampe, så han spiller ikke med Napoli i Europa. Desværre. Han er heller ikke rygtet væk, så han bliver nok i Napoli lidt endnu..

Mikkel Walle Mortensen - Nibali
Han er sindssygt værdifuld for West Brom. og er blevet anfører i klubben, som stadigvæk ligger til nedrykning. Han er glad i klubben, men hvis klubben rykker ned, skal han nok få benene på nakken.

Aron Greve Vidarsson - Apache
Sådan Aron! Midt i januar blev Aron utilfreds i Throttur! Han vil gerne blive i klubben, men holder sine muligheder for et skifte åbent. Bliver Arons fremtid endeligt genåbnet? Noget skifte fik han dog ikke i denne omgang. Men det kommer måske snart?

Mads Sørensen - Macke
Mads bomber videre i Newcastle, hvor han stadig er ufatteligt meget værd. Han må snart være på vej væk?

Artat Jumniu - tatii
Han bomber løs i Randers, og er rygtet til en lang række klubber, med Hannover som den største klub. Mon ikke han snart skifter Randers ud med noget nyt og større?

Jes Manniche - Sej007
Jes og FCK er nået til Uefa Cuppens første knockout runde, efter en 3. plads i deres CL gruppe, hvor Rangers måtte lade livet i Europa. Villarreal og Fiorentina gik videre, og FCK nåede endda at slå Villarreal på hjemmebane, i en kamp hvor Jes blev skadet. FCK ligger desuden kun nummer 5 i ligaen, og skal møde Porto i Uefa Cuppens første knockout runde.

Mathias Havemann Enevoldsen – Enevoldsen
Enevoldsen spiller fast i alle turneringer nu, men Celtic røg ud i CL gruppespillet, hvor man i sidste runde tabte til Besiktas, som derved sendte sig selv videre. Med et enkelt mål i den kamp havde Celtic sikret sig Uefa Cup..

Marc Kjær Rasmussen - Marc2705
Marc bomber løs i Brøndby og på U21 landsholdet, hvor han helt sikkert må være på vej væk. Nu er det kun Crystal Palace og Deportivo La Coruña som er efter ham. Men alligevel tror jeg, at han skifter væk til sommer.

Stefan Stokic - FCK010
Han bomber vildt på landsholdet, og i Villarreal. Klubben sikrede sig videre adgang i CL, hvor de skal møde Manchester City i første runde. En overkommelig modstander, som godt kan slås. Villarreal røg ud i kvartfinalen af Copa del Rey til Deportivo, men ligger til gengæld nummer 2 i La Liga, 3 point efter Real Madrid.

Lasse Skaarup Petersen - LassePetersen
Lasse spiller stadig i Spartak Moskva, som har pause i sæsonen lige nu. Han burde måske også snart at skifte væk fra Rusland, til nogle varmere himmelstrøg..

René Rau - SoAP
René har nu fået kæmpet sig op på 7. pladsen med Valencia, hvor han spiller fast på venstre back. Han er specielt glad for at spille sammen med Mata, hvor de to har fået et godt forhold til hinanden. Det er da altid godt, med gode forbindelser..

Frederik Beier Jønsson - Kezman
Frederik bomber i Blackburn, hvor han dog stadigvæk kun er 3. valg, af en eller anden meget underlig grund. Derbyshire og Steven Fletcher er de to første i hierarkiet, men de kan jo sagtens slås af pinden.

Mikkel Lasson - Mikkellas
Mikkel har skiftet West Bromwich ud med italienske AC Milan, som ser uhyggelige ud! Han skiftede for 240 millioner + klausuler, som bringer skiftet op på et beløb i omegnen af 280 millioner. Et ufatteligt spændende skifte, som jeg glæder mig til at følge!

Oskar Enemark Sørensen – Zulue
Oskar spiller stadigvæk i Rapid Wien, som røg ud af Uefa Cuppens gruppespil.. Han har spillet flot i Europa, men skuffet en smule i ligaen. Dog har de gode præstationer internationalt vakt interesse fra Hertha Berlin og Sampdoria, som potentielle arbejdsgivere!

- Orange skrift ved brugernavnet betyder at der ikke er nogle ændringer.
- Rød skrift betyder klubskifte.
- Blå skrift betyder del-ejerskab.
- Gul skrift betyder udlejning.


"Kontakt":
- Hvis der er mere i vil vide, skriver i bare, og jeg vil med høj sandsynlighed svare.
- Hvis der er problemer med jeres screenshot, er det fordi jeg har prøvet en ny men meget hurtigere måde at gøre det på. De skulle dog meget gerne virke allesammen.
« Seneste Redigering: 14 Jul 2009, 15:12 af DavidMadsen » Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #14 - Din Vej 4.
« Svar #491: 14 Jul 2009, 15:02 »

Godt, med en update  Thumbs Up Kommer der en til i dag?
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #15 - Din Vej 4.
« Svar #492: 14 Jul 2009, 15:04 »

Det tror jeg ikke, jeg har ikke tid mellem 15:30 og 20. Jeg ved ikke hvornår næste update kommer, overhovedet. Jeg kan ikke se hvornår jeg skal få den presset ind Smiley
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #15 - Din Vej 4.
« Svar #493: 14 Jul 2009, 15:09 »

Man kan ikke se ss'et af Zone
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #15 - Din Vej 4.
« Svar #494: 14 Jul 2009, 15:13 »

Det kan man nu Tunge
Logged

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010