home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23293
  0 Brugere, 625 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: cokicool
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #18 - Din Vej 4.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 39 Udprint
Forfatter Emne: #18 - Din Vej 4.  (Læst 118262 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #16 - Din Vej 4.
« Svar #525: 17 Jul 2009, 14:36 »

Tror du at du når en update før jeg tager på ferie kl. 17?
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #16 - Din Vej 4.
« Svar #526: 17 Jul 2009, 14:40 »

Ja, giv Apache en afskedsgave  Thumbs Up
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16 - Din Vej 4.
« Svar #527: 17 Jul 2009, 15:07 »

Tror du at du når en update før jeg tager på ferie kl. 17?
Jeg har først lige set dit indlæg. Jeg vil prøve at nå det, jeg skal lige simulere det sidste stykke, og så lave updaten Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#17 - Din Vej 4.
« Svar #528: 17 Jul 2009, 16:12 »

Din Vej 4!
Update 17; Sommerens hede!
1. oktober 2013!


Casper Andersen - Zone43
Casper spiller stadigvæk i Brøndby, hvor han spiller flot. Han har bombet på u21 landsholdet, med 8 mål i 8 kampe. Han er rygtet til Köln og Hoffenheim, så han er måske på vej til Tyskland nu.

Kristian Kaad Jørgensen - korzika
Kristian er skiftet til Wigan for hele 11 millioner. Wigan spiller dog i Coca Cola Championsship, hvor de lige nu ligger nummer 18 efter en skidt start. Kristian har ikke fået sin debut endnu, men den kommer vel snart.

Mads Knutsson Hansen - knutsson
Mads spiller stadigvæk i Napoli, og er oppe på 7 landskampe. Han tjener også godt med penge i Napoli, hvor han indkasserer knap 300.000 hver eneste uge. Napoli har kvalificeret sig til Uefa Cuppens gruppespil, hvor man er i gruppe med Deportivo, Twente og Zenit. I første kamp vandt de 3-2 over Zenit.

Mikkel Walle Mortensen - Nibali
Mikkel er stadigvæk anfører i West Brom. hvor han spiller fast som højre midt. Også på landsholdet spiller han oftest højre midt, og han er nu oppe på 9 landskampe. Han er ikke rygtet væk, og det ligner at han bliver i klubben lidt endnu.

Aron Greve Vidarsson - Apache
Aron nyder at spille i Throttur, hvor han har spillet fast i hele sæsonen. Han er vidst ikke på vej væk. Han nyder lige nu at have ferie efter en afsluttet sæson..

Mads Sørensen - Macke
Mads bomber videre i Newcastle, og er nu også oppe på 23 landskampe, med 10 mål til følge. Spændende..

Artat Jumniu - tatii
Han bomber i Moskva, hvor holdet også er kommet i Uefa Cuppens gruppespil, hvor man ligger nummer 1 efter en sejr i første kamp. Han har også fået 2 kampe for Danmarks landshold! Desuden er Artat rygtet til Atalante og Racing Santander.

Jes Manniche - Sej007
Jes er kommet i Uefa Cuppens gruppespil i FCK, hvor man er i gruppe med Nantes, Rosenborg og Sevilla. I første kamp spillede man uafgjort mod Rosenborg. Jes tjener stadig gode penge i FCK, hvor han efterhånden har været længe, nærmere betegnet hele hans karriere.

Mathias Havemann Enevoldsen – Enevoldsen
Mathias og Celtic slog Besiktas og Dynamo Kiev ud i deres færd for at komme i CL. Her er man i gruppe med LOSC Lille, Panathinaikos og Valencia. I første kamp slog man Lille, og Celtic ligger nummer to i gruppen lige p.t. Det bliver spændende at se om Enevoldsen og co. kan besejre René Rau's Valencia.

Marc Kjær Rasmussen - Marc2705
Den tidligere Brøndby bomber har skiftet vestegnen ud med Aston Villa. Han kostede Birmingham klubben hele 72,5 millioner kroner, og har allerede fået 2 kampe + en som indskifter, dog uden at score.

Stefan Stokic - FCK010
Stefan spiller fremragende i Villarreal som han har hjulpet til Champions Leagues gruppespil. Her er Villarreal i gruppe med AC Milan, Monaco og Shakthar. I den første kamp fik man 0-0 på udebane mod Monaco. Stefan har desuden spillet 20 landskampe, og scoret 14 gange.

Lasse Skaarup Petersen - LassePetersen
Lasse tjener kassen, og viser sin taknemmelighed ved at bombe i Moskva. Han er nu oppe på tre landskampe, men er ikke rygtet væk fra Rusland. Men mon ikke han skifter kulden ud med noget varmere på et tidspunkt?

René Rau - SoAP
René har fundet sig en klub at blive hos i Valencia. Han spiller stadigvæk fast, og den fysisk eminente spiller har hjulpet sit hold til Champions Leagues gruppespil, hvor han er kommet i gruppe med  LOSC Lille, Panathinaikos og Celtic – hvor sidstnævnte også ejer en freak (Enevoldsen). Det bliver spændende at se hvem der vinder i de opgør.

Frederik Beier Jønsson - Kezman
Frederik er stadigvæk joker i Blackburn. Han er ikke rygtet væk fra Premier Leagues nummer 13, på trods af hans flotte statistik på landsholdet.

Mikkel Lasson - Mikkellas
Mr. Money.. Hans værdi er faldet i Milan, men hvad kunne man regne med, med den enorme værdi han havde? Milan ligger nummer 1 i Serie A, og ligger nummer 1 i deres CL gruppe, foran Monaco, Shakhtar og Stefan Stokic's Villarreal. Endnu en spændende freak duel i de internationale kampe.

Oskar Enemark Sørensen – Zulue
Oskar er utilfreds i Wien. Han vil sættes til salg, og skifte til en større klub. Den eneste bejler er lige nu Ajax, på trods af at han spiller flot i sin østrigske klub.

- Orange skrift ved brugernavnet betyder at der ikke er nogle ændringer.
- Rød skrift betyder klubskifte.
- Blå skrift betyder del-ejerskab.
- Gul skrift betyder udlejning.


"Kontakt":
- Hvis der er mere i vil vide, skriver i bare, og jeg vil med høj sandsynlighed svare.
- Hvis der er problemer med jeres screenshot, er det fordi jeg har prøvet en ny men meget hurtigere måde at gøre det på. De skulle dog meget gerne virke allesammen.
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: #17 - Din Vej 4.
« Svar #529: 17 Jul 2009, 16:16 »

Mr. Money er et godt udtryk for min spiller. Smiley

Men selvfølgelig falder min værdi lidt - jeg var jo også 280 millioner værd som forsvarsspiller, så det havde jeg også forventet.

Bruger Milan mig inde i centerforsvaret, eller bliver jeg primært brugt som back der? Thumbs Up
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17 - Din Vej 4.
« Svar #530: 17 Jul 2009, 16:18 »

Mr. Money er et godt udtryk for min spiller. Smiley
Men selvfølgelig falder min værdi lidt - jeg var jo også 280 millioner værd som forsvarsspiller, så det havde jeg også forventet.
Bruger Milan mig inde i centerforsvaret, eller bliver jeg primært brugt som back der? Thumbs Up
I midten, ja. Smiley
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: #17 - Din Vej 4.
« Svar #531: 17 Jul 2009, 16:20 »

Det er faktisk mærkeligt, at jeg hele tiden bliver brugt derinde, for da jeg tilmeldte mig, så var det meningen, at jeg skulle være højre back Smiley
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #17 - Din Vej 4.
« Svar #532: 17 Jul 2009, 16:27 »

Fantastisk med en update! Mindre fantastisk er det dog at jeg stadig er i West Bromwich - også selvom jeg er kaptajn, spiller fast og er med på landsholdet. Forresten; Hvordan er West Bromwich placeret i ligaen?
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17 - Din Vej 4.
« Svar #533: 17 Jul 2009, 16:41 »

Det er faktisk mærkeligt, at jeg hele tiden bliver brugt derinde, for da jeg tilmeldte mig, så var det meningen, at jeg skulle være højre back Smiley
Arg. Fail. Du spiller også højre back, jeg havde lige kigget forkert inde under positioner.. Smiley

Fantastisk med en update! Mindre fantastisk er det dog at jeg stadig er i West Bromwich - også selvom jeg er kaptajn, spiller fast og er med på landsholdet. Forresten; Hvordan er West Bromwich placeret i ligaen?
Nummer 11, med 10 point for 6 kampe. 5 point til 1. pladsen, og 9 til sidstepladsen Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17 - Din Vej 4.
« Svar #534: 17 Jul 2009, 16:46 »

Attention, please!


Jeg vil i næste update forblive på den 1. oktober 2013, hvilket også var på den dato jeg sidst opdaterede. Dette går dog ud på at i kan få "stillet jeres lyster" mht. screenshots. I skal fra nu af, og indtil et ubestemt tidspunkt ønske en masse screenshots, som så vil komme som en update. Dette gør jeg, for at i kan få indblik i jeres favoritspillere, klubber og sådan, inden mange af dem går på pension. I kan ønske screenshots af alt fra spillet.

F.eks. af spillere som Saivet, Wijnaldum, Zuculini - eller spillere som Ballack, Adebayor eller David Trezeguet. Eller trænerstaben i et hold, ligastillinger, osv.. Det er jo nok meget rart med noget overblik, i en fodboldverden som ikke kun omhandler jer freaks Tunge
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #17 - Din Vej 4.
« Svar #535: 17 Jul 2009, 17:00 »

Godt med en update, desværre nyder jeg tiden i Throttur, men mon ikke jeg er skiftet når jeg kommer hjem på ferie! Wink

God ferie!
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17 - Din Vej 4.
« Svar #536: 17 Jul 2009, 17:05 »

Godt med en update, desværre nyder jeg tiden i Throttur, men mon ikke jeg er skiftet når jeg kommer hjem på ferie! Wink
God ferie!
Du må have en god ferie Tunge
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #17 - Din Vej 4.
« Svar #537: 17 Jul 2009, 17:29 »

Nok for sent at sige god ferie  Tunge Nå men i næste update vil jeg da gerne se SS af Milan´s hold og hele deres startellever  Thumbs Up
Logged


Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #17 - Din Vej 4.
« Svar #538: 17 Jul 2009, 17:34 »

Jubii jeg har spillet anden flest A-landskampe  Grin
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17 - Din Vej 4.
« Svar #539: 17 Jul 2009, 17:51 »

Har Stokic & Mads Sørensen ikke spillet flere end dig, eller er jeg uopmærksom? Smiley
- Til næste update er der kun ønsket et SS af Milans trup, og et SS af Milans taktik (start 11'er).
Desuden smider jeg nok også SS af Wijnaldum og Zuculini, da de er ret syge.
Logged

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010