home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 806 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Lukket - Queens Park Rangers- Mod Toppen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal Sektionen ''Rundt om Queens Park Rangers'' blive
JAA, den er genial !!
- 2 (10%)
Den er da god nok
- 9 (45%)
Lige Glad læser den ikke
- 3 (15%)
Ville ikke have noget imod at den forsvandt
- 2 (10%)
FJERN LORTET, det fylder bare i bloggen
- 1 (5%)
Lige Glad læser ikke Bloggen
- 3 (15%)
Antal Stemmer: 20

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Lukket - Queens Park Rangers- Mod Toppen  (Læst 27865 gange)
Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #3 Queens Park Rangers- Mod Toppen
« Svar #45: 30 Jun 2009, 17:55 »

ok...
Logged


Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
#4 Queens Park Rangers- Mod Toppen
« Svar #46: 30 Jun 2009, 18:19 »



August'måned
August i Tal

QPR 3-1 Swansea
1-0 Lee Cook
2-0 Jonathan Cristaldo
2-1 Jason Scotland
3-1 Liam Miller


Liga Cuppen 1. Runde
QPR 3-0 Swindon
1-0 Kevin Doyle
2-0 Tamas Priskin
3-0 Kevin Doyle


Crystal Palace 2-2 QPR
1-0 Neil Danns
1-1 Wayne Routledge
1-2 Liam Miller
2-2 Carl Fletcher


QPR 1-0 Plymyth
1-0 Kevin Doyle

Liga Cuppen 2. Runde
QPR 1-0 Middlesbrough
1-0 Akos Buzsaki

Southampton - QPR
0-1 Kevin Doyle
0-1 Peter Ramage' rødt'Kort
1-1 Poul Wotton
2-1 David McGoldrick


Topscorer i QPR
1. Kevin Doyle - 3 mål
2. Liam Miller - 2 mål
3. Wayne Routledge - 1 mål
4. Jonathan Cristaldo - 1 mål
5. Tamas Priskin - 1 mål


Så blev det også tid til at få både turneringen og Liga'Cuppen skudt igang, og det blev gjort med manere da først Swansea blev slået med 3-1 hjemme i Coca'Cola'Championsship, og hvilken kamp der skulle skyde turneringen igang, først var det Lee Cook der efter 17'minutter sparkede QPR' foran med et frispark fra små 35'meter. Og blot 10 minutter senere, var det Jonathan Cristaldo der, efter godt forarbejde af Stephen McGinn, nemt kunne sparke bolden forbi Swansea's målmand, Swansea skulle dog få reduceret, det var deres anfører Jason Scotland der efter et hjørnespark, kunne heade bolden i mål. Til sidst var det Liam Miller der afgjorde kampen til QPR' fordel.

Kampen i Liga'Cuppen blev 'også' en walkover, da Swindon blev sendt hvem med et 3-0 nederlag i bagagen, hvilket betød at QPR' i anden'runde af Liga'Cuppen skal møde Middlesbrough fra den engelske Premier League. QPR's mål blev scoret af Tamas Priskin, og Kevin Doyle lavede to.

Efter en flot start, skulle Queens Park Rangers op mod en hold i storform, nemlig Crystal Palace, de havde nemlig vundet deres første kamp mod Southampton og slået West Brommich ud af Liga'Cuppen, men Crystal Palace, skulle vise sig at blive for stor en mundful for QPR, da begge hold spillede rigtig godt, og kampen endte derfor 2-2, et resultat der var udemærket for begge parter. QPR's mål blev sat ind af Wayne Routledge og Liam Miller.

De sidste tre kampe i August' blev spillet mod henholdsvis Plymouth, Middlesbrough og Southampton. Mod Plymouth var det Kevin Doyle der efter 52 minutter afgjorde kampen på straffespark, og QPR, slog sig midlertidigt ned på første pladsen, i Coca'Cola'Championsship. Mod Middlesbrough blev det ligeledes en 1-0 sejr, denne gang var det bare Akos Buzsaki der 'vandt' kampen for QPR, hans mål var et langskud, da han efter et frispark, der blev blokeret, bare hamrede til bolden, så sejlede den op i'hjørnet, og QPR, skal i næste runde møde Burnley, der har danskeren Brian'Beast'Jensen på mål. I August' sidste kamp skulle QPR, en tur til Southampton, hvor et stærkt spillende Southampton hold stod på menu'kortet. Dog gik det ikke helt som QPR' tilhængerne havde forventet, da QPR' måtte tage skuffet hjem til London, med et 2-1 nederlag i bagagen, en kamp hvor Peter Ramage desuden fik rødt'kort, efter at have fældet Poul Wotton hårdt bagfra. QPR' ene mål blev scoret af Kevin Doyle. Men trods nederlaget til Southampton ligger QPR nummer syv i Coca'Cola'Championsship men de har kun 2 point op til første'pladsen.
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #3 Queens Park Rangers- Mod Toppen
« Svar #47: 30 Jun 2009, 18:25 »

Endnu en god update  Smiley Rigtig godt resultat mod Middlesbrough, derimod ærgeligt at du tabte mod Southhampton...
Logged


Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 Queens Park Rangers- Mod Toppen
« Svar #48: 30 Jun 2009, 18:31 »

Tak skal du have, Ja jeg var også selv overrasket mod Middlesbrough, og meget skuffet mod Southampton.
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 Queens Park Rangers- Mod Toppen
« Svar #49: 30 Jun 2009, 19:35 »

Jeg når desværre ikke at lave flere updates i'dag, da jeg har fået lov til at forlade hospitalet i fem timer. så i må vente til engang i'morgen, håber det kan forståes
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #4 Queens Park Rangers- Mod Toppen
« Svar #50: 30 Jun 2009, 19:36 »

ok
Logged


NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #4 Queens Park Rangers- Mod Toppen
« Svar #51: 30 Jun 2009, 20:12 »

Jeg synes du skriver godt, og jeg finder meget inspiration i din blog til mig egen!
Det eneste kritik jeg dog vil komme med er at du skal passe på med at skrive "QPR" og lave abostrof hele tiden, det virker lidt forstyrrende i øjne, og man bliver fanget af det, så man kommer til at hoppe nogle ord eller sætninger over.

udover det, så ser det hele rigtig godt ud!
KIU!
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 Queens Park Rangers- Mod Toppen
« Svar #52: 30 Jun 2009, 20:15 »

Tak for det NiielsenxD, grunden til at jeg skriver QPR med aprostrof er simpel, en apostrof fungere som et 'S' i sådanne situationer, og da 'R' i QPR står for 'Rangers' og det slutter med 'S' så er det simpelhen grunden, men hvis det er for forstyrende skal jeg nok huske at lade vær med det.

Men tak for de pæne ord
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 Queens Park Rangers- Mod Toppen
« Svar #53: 30 Jun 2009, 21:24 »

Så er der kommet en afstemning op, Hvilket også vil sige at jeg smutter nu..
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #4 Queens Park Rangers- Mod Toppen
« Svar #54: 30 Jun 2009, 21:34 »

Tak for det NiielsenxD, grunden til at jeg skriver QPR med aprostrof er simpel, en apostrof fungere som et 'S' i sådanne situationer, og da 'R' i QPR står for 'Rangers' og det slutter med 'S' så er det simpelhen grunden, men hvis det er for forstyrende skal jeg nok huske at lade vær med det.

Men tak for de pæne ord

Det er jeg skam godt klar over (-: ...
Det jeg mener er at du kan bruge et synonym eller omformulere sætningerne så det ikke kommer hele tiden.
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

hasselnuzz
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #4 Queens Park Rangers- Mod Toppen
« Svar #55: 30 Jun 2009, 21:38 »

fedt klubvalg Opstemt

jeg har selv ført dem helt til toppen af verden Wink
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 Queens Park Rangers- Mod Toppen
« Svar #56: 30 Jun 2009, 22:38 »

fedt klubvalg Opstemt

jeg har selv ført dem helt til toppen af verden Wink

Tak for det hasselnuzz, og ja holdet har et stort potientale
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: #4 Queens Park Rangers- Mod Toppen
« Svar #57: 01 Jul 2009, 00:20 »

god update. surt med southampton kampen. kan godt lide dine angribere Tamas Priskin og Kevin Doyle Smiley
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 Queens Park Rangers- Mod Toppen
« Svar #58: 01 Jul 2009, 00:22 »

god update. surt med southampton kampen. kan godt lide dine angribere Tamas Priskin og Kevin Doyle Smiley

Taak for det.. ja lidt surt med nederlaget.
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
#5 Queens Park Rangers- Mod Toppen
« Svar #59: 01 Jul 2009, 08:23 »



September'måned
September i Tal
 

QPR 0-3 Birgmingham
0-1 Marcus Bent
0-2 Marcus Bent
0-3 Marcus Bent


Sheff Utd. 1-3 QPR
1-0 Sean Gordon
1-1 Jonathan Cristaldo
1-2 Lee Cook
2-2 Jonathan Cristaldo


QPR 3-0 Norwich
1-0 Lee Cook
2-0 Jonathan Cristaldo
3-0 Kevin Doyle


Liga Cuppen 3. Runde
QPR 2-0 Burnley
1-0 Lee Cock
2-0 Kevin Doyle


Reading 2-2 QPR
1-0 Hal Robson-Kanu
1-1 Akos Buzsaki
1-2 Stephen McGinn
2-2 Simon Chouch


Topscorer i QPR
1. Kevin Doyle - 5 mål
2. Jonathan Cristaldo - 4 mål
3. Lee Cock - 4 mål
4. Liam Miller - 2 mål
5. Tamas Priskin - 2 mål






En flot August måned betød at QPR kunne 'overnatte' på en syvende plads ind i september. Og de gode takter forsatte ind i september med tre sejre, en uafgjort og et nederlag. Den første kamp i September var mod et stærkt Birmingham hold, Birmingham kom med en stor position selvtillid, og en storspillende Marcus Bent. Marcus Bent skulle også få en hovedrolle i denne kamp. Da han lavede alle målene i Birmingham's 3-0 sejr. September's anden kamp var mod Sheff Utd. og en topkamp det, det var nemlig Ligaens da'værende nummer 2 mod da'værende nummer 4. Den kamp var det QPR der trak sig sejrrigt ud af. Queens Park Rangers mål blev i den kamp sat ind af, Jonathan Cristaldo og Lee Cock inden Cristaldo scorede inde i dommerens overtid. Så stod der Norwich på menuen, og endda på hjemmebane, kampen startede nervøst for begge parter, men det var alligevel QPR der vandt kampen med 3-0, i første halvleg scorede Lee Cock på et straffespark som Stefan Stevanovic begik. I anden halvleg var det Cristaldo og Doyle der tog hovedrollerne, da de begge scorede.

Vigtig Sejr i Liga'Cuppen
Der stod nu Liga'Cuppen på menuen, og igen blev det til videre deltagelse, da vi slog på Burnley med 2-0 på eget græs. Det var dog en kamp hvor Burnley havde en storspillende Brian'Beast'Jensen på mål, han havde flere vigtige redninger der gjorde at Burnley ikke blev skudt helt i bund. Queens Park Rangers mål blev scoret af Lee Cock og Kevin Doyle.

Den sidste kamp i September var mod ligaens fører'hold, Reading, og det blev til en fantastisk kamp, og en meget målrig en af slagsne, den endte nemlig hele 2-2, et resultat Queens Park Rangers en gang tideligerer på sæsonen har spillet, nemlig den kamp mod Crystal Palace. Kampens første mål gik til Reading, da deres unge fløj Hal Robsob-Kanu sparkede bolden bolden over hele forsvaret, og den sejlede over målmanden. QPR fik dog udlignet da den bulgarske midtbane dynamo Akos Buzsaki sparkede et frispark lige uden for feltet, og scorede. I anden halvleg scorede både Reading og QPR, Queens Park Rangers anden mål blev sat ind af Stephen McGinn.
Da September'måned er ved ende, ligger Queens Park Rangers stadig som nummer syv, hvilket de også gjorde i slutningen af August'måned. Vi er dog a'point med de andre på Play'off pladserne, og har tre point op til nummer to. Der er dog seks point op til førstepladsen.
« Seneste Redigering: 01 Jul 2009, 10:08 af Danielsen » Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010