home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:34:21 Bubbles Blogkonkur... #4 - Danish Viking War...
I dag kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  2 Brugere, 747 Gæster Online.

Indlæg: 1132733 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Cesc' gryde!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Cesc' gryde!  (Læst 5898 gange)
Cesc
Gæst
 
Cesc' gryde!
« : 31 Jul 2009, 14:09 »


Jeg har været en fast del af FmFreaks meget længe, kan man vist roligt sige - og i tidens løb, har jeg lavet en masse forskelligt - noget mere brugt end andet. Pga. min store aktivitet omkring at fodre brugere med forskellige tiltag, samler jeg lige alle sammen i denne tråd, fordi nogen af tingene måske er gået i glemmebogen. Herinde vil være alt lige fra guides, til facepacks og til mine vigtigste blogs.


CESC-TRÆNING
CESC-TRÆNING 2008
CESC-TRÆNING V2
CESC-TRÆNING 2009
ET KIG PÅ TRÆNINGEN

TAKTIK & ANDET
CESC' 442 - TAKTISKE TEORIER
DET SIKRE FORSVAR
GENNEMGANG AF STATS
KLAR TIL STORE UDFORDRINGER
CESC-HJÆLP 2008
CHRISTOPHE BERRA
CESC-SHORTLIST 2009

HVAD NU HVIS...
SKOTTERNE UDFORDRER ENGLAND
KØBENHAVN PAKKER TASKEN

GUIDES
DEN PERFEKTE TRUP
SPARTAK MOSCOW-GUIDE
SKOTLAND
FIND DIN EGEN SPILLER
BLOG-GUIDE

FACEPACK
CE-STYLE

DEBAT EMNER
SAS-LIGA TRÅDEN
SCUDETTOFAVORITTERN E

BLOGS...
DIE BESTE
KANONEN PÅ BRYSTET!
INTER
THE HAMMER [TIDL. AS ROMA, FCB]
VALENCIA
ASROMA < UDEN JOB < AC MILAN < ARSENAL 
SKOTLANDS FIRKLØVER!
KINGS OF-BLOGGEN


Jeg har sikkert glemt lidt forskelligt, men kan folk huske noget jeg mangler, så er folk velkomne til at fortælle om det. Så skal jeg nok finde links og det hele og smide det op! Alle mine blogs skal selvfølgelig ikke være på listen, da FmFreaks vil få sit længste indlæg så, men dem som jeg føler noget specielt for er kommet op!

Til haters, så er dette ikke lavet for at få promoveret mit navn på FmFreaks. Det synes jeg er gjort med de forskellige overstående ting. Dette er kun lavet for at hjælpe brugerne, da mange af tingene helt sikkert kan gavne selv om de er flere år gamle.
« Seneste Redigering: 31 Jul 2009, 14:11 af Cesc » Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Cesc' gryde!
« Svar #1: 31 Jul 2009, 14:38 »

Jeg vil gerne bestille en omgang gryderet crazy
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Cesc' gryde!
« Svar #2: 31 Jul 2009, 14:42 »

Jeg vil gerne bestille en omgang gryderet crazy

Hvad ønsker De i retten?  Wink
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Cesc' gryde!
« Svar #3: 31 Jul 2009, 14:42 »

Mundgas.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc' gryde!
« Svar #4: 31 Jul 2009, 14:43 »

Det er vel ikke alle blogs du har lagt ind under der?

Kan i hvert fald huske et par missere her fra 09-versionen med var det Heerenveen? Og en med Real Madrid, men derudover er det da flot med at det arbejde du har lagt i dine guides, osv.  Smiley
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Cesc' gryde!
« Svar #5: 31 Jul 2009, 14:45 »

Det er vel ikke alle blogs du har lagt ind under der?

Kan i hvert fald huske et par missere her fra 09-versionen med var det Heerenveen? Og en med Real Madrid, men derudover er det da flot med at det arbejde du har lagt i dine guides, osv.  Smiley

"Jeg har sikkert glemt lidt forskelligt, men kan folk huske noget jeg mangler, så er folk velkomne til at fortælle om det. Så skal jeg nok finde links og det hele og smide det op! Alle mine blogs skal selvfølgelig ikke være på listen, da FmFreaks vil få sit længste indlæg så, men dem som jeg føler noget specielt for er kommet op!"

 Wink
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc' gryde!
« Svar #6: 31 Jul 2009, 14:46 »

Hmm, jeg tog bare et kig på listen, og undlod at læse det andet.  funny

Min fejl  Wink
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Cesc' gryde!
« Svar #7: 31 Jul 2009, 14:52 »

Nu så jeg lige den med det sikre forsvar igen, som jo altså var/er ret så genial, derfor vil jeg da lige høre, selvom der er spurgt om det mange gange, om ikke du kan bikse noget sammen for midtbanen og angrebet Smiley

men du har sgu lavet utrolig mange flotte ting herinde Smiley

edit: dog er der ikke så mange måneder til det nye spil kommer, så på sin vis ville det måske være spild af tid Smiley
Logged


Guldbrand
Gæst
 
Sv: Cesc' gryde!
« Svar #8: 31 Jul 2009, 15:47 »

Du har lagt et stort arbejde på denne side og det skal du selvfølgelig have ros for! Men når det er sagt, så finder jeg det noget selvoptaget at ligefrem oprette en tråd med ting du har lavet...

Ønsker folk at læse blogs, så kan de gå ind under blog sektionen, ønsker man at læse guides, kan man gå ind under guide sektionen osv..  Det kan godt være at du har et "flot cv" men det ændre ikke min opfattelse af at denne tråd virker meget "se-mig-og-alt-hvad-jeg-kan agtigt"

Det virker måske ikke så slemt at du har oprettet sådan en tråd, jeg frygter nu mere bare hvis alle andre også begynder på det samme.. Der er glimrende sektioner her på siden, og ellers er der også gode muligheder for at søge efter ting, derfor finder jeg denne tråd for overflødelig.
Logged

Cristiano-Ronaldo
Gæst
 
Sv: Cesc' gryde!
« Svar #9: 31 Jul 2009, 15:55 »

Det er da godt du kommer med sådan et emne hvor man kan se alle dine blogs o.s.v
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc' gryde!
« Svar #10: 31 Jul 2009, 16:03 »

Du har lagt et stort arbejde på denne side og det skal du selvfølgelig have ros for! Men når det er sagt, så finder jeg det noget selvoptaget at ligefrem oprette en tråd med ting du har lavet...

Ønsker folk at læse blogs, så kan de gå ind under blog sektionen, ønsker man at læse guides, kan man gå ind under guide sektionen osv..  Det kan godt være at du har et "flot cv" men det ændre ikke min opfattelse af at denne tråd virker meget "se-mig-og-alt-hvad-jeg-kan agtigt"
Det virker måske ikke så slemt at du har oprettet sådan en tråd, jeg frygter nu mere bare hvis alle andre også begynder på det samme.. Der er glimrende sektioner her på siden, og ellers er der også gode muligheder for at søge efter ting, derfor finder jeg denne tråd for overflødelig.

Naturligvis har tråden også noget med det at gøre, det er jo cesc der har lavet den Smiley

Når det så er sagt tror jeg ligeledes at motivet er at hjælpe folk, men hvorfor ikke prominere sig selv og samtidigt hjælpe folket Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Cesc' gryde!
« Svar #11: 31 Jul 2009, 16:10 »

Hvis formålet blot er at hjælpe folk, så overvejer jeg lidt at låse den - nu er tråden her, folk kan klikke sig ind på diverse links, og man kan sende spørgsmål til Cesc over PB - er der nogen, der kan fortælle mig hvorfor jeg ikke skulle gøre det? Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc' gryde!
« Svar #12: 31 Jul 2009, 16:12 »

Det syntes jeg lyder som en god ide Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

coppi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Cesc' gryde!
« Svar #13: 31 Jul 2009, 16:13 »

Har du ikke lavet nogen træning til Football Manager 2007?
« Seneste Redigering: 31 Jul 2009, 16:15 af coppi » Logged

Arsenal comes streaming forward in what surely will be there last attack... A good ball by Dixon finding Smith.. Thomas charging through the midfield... Thomas itst up for graps now... Thomas right at the end!!

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Cesc' gryde!
« Svar #14: 31 Jul 2009, 16:19 »

Hvis formålet blot er at hjælpe folk, så overvejer jeg lidt at låse den - nu er tråden her, folk kan klikke sig ind på diverse links, og man kan sende spørgsmål til Cesc over PB - er der nogen, der kan fortælle mig hvorfor jeg ikke skulle gøre det? Smiley

Næ, synes bare du skal låse den.
Det er jo ikke en debat tråd, men en hjælpe tråd.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010