home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 585 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 396815 gange)
tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #555: 10 Feb 2008, 19:14 »

hvorfor spillede lasse nielsen ikke angreb i dag men back

Fordi Lasse Nielsen er forsvarsspiller. Så første halvleg og han gjorde det ikke alt for godt. Ernemann slap forbi flere gange.
Går du fra du forveksler ham med jeres nye svenske lejesvend Lars Nielsson. Som i øvrigt ikke var med i Silkeborg på grund af en overanstrengt lårmuskel.
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #556: 11 Feb 2008, 10:09 »

Fordi Lasse Nielsen er forsvarsspiller. Så første halvleg og han gjorde det ikke alt for godt. Ernemann slap forbi flere gange.
Går du fra du forveksler ham med jeres nye svenske lejesvend Lars Nielsson. Som i øvrigt ikke var med i Silkeborg på grund af en overanstrengt lårmuskel.


Hmmm så kommer der en Silkeborg mand og fortæller hvor div AaB spillere spiller på banen... sørgeligt Wink

Men en fin start med en sikker 4-1 sejr over netop Silkeborg...
Logged

Simoni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #557: 11 Feb 2008, 10:15 »

Meget sørgeligt. Gad vide om vedkommende overhovedet ved hvem Lasse Nielsen er. Men mht. træningskampen, en rigtig god start og lækkert at se Ronnie Schwartz kunne begå sig på et højere niveau. Tror virkelig han er et af Danmarks mest lovende talenter.
Logged

jeezus
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #558: 11 Feb 2008, 10:30 »

Lasse Nielsen skal uden tvivl hæve sit niveau, for at komme i betragtning til en stamplads. Men jeg håber virkelig for ham, at det lykkedes. Han er en kanon flink gut, som jeg havde fornøjelsen af at gå på handelsskole med.

Og nu må tiden gerne gå noget hurtigere henimod Odense-away!
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #559: 11 Feb 2008, 19:53 »

Meget sørgeligt. Gad vide om vedkommende overhovedet ved hvem Lasse Nielsen er. Men mht. træningskampen, en rigtig god start og lækkert at se Ronnie Schwartz kunne begå sig på et højere niveau. Tror virkelig han er et af Danmarks mest lovende talenter.

Enig. Jeg har flere gange set Ronnie Schwartz til træning og han virker meget meget ambitiøs. Derudover har han nogle gode kvaliteter som gør at han er meget lovende. Han har den rigtige indstilling, hurtig og er utrolig træfsikker foran mål.
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #560: 11 Feb 2008, 20:07 »

Lad os nu se hvordan det går på Lørdag mod Skive. Kom ud og støt. Der kunne jo tænkes der kom en del . Også er der snak om at et par træninger før eller træningen før Odense Away tager en masse fans derud og sætter lidt fut i drengene, og får deres gnist tændt så alle er opsatte på første kamp mod OB Wink
Logged

[Min signatur er for stor]

Simoni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #561: 11 Feb 2008, 20:36 »

Hvis ikke det var fordi jeg skal på skiferie ville jeg helt sikkert ligge turen forbi Hornevej på Lørdag Skuffet Men ellers godt intiativ mht. opladning til OB Away Smiley Drengene skal sgu have alt den støtte de kan få, sådan som de indtil videre har kæmpet så blodet har sprøjtet.
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #562: 11 Feb 2008, 20:50 »

Det kunne også tænkes at jeg tog ud for at se dem spille på Hornevej. Nogle der ved om Lasse Nilsson er klar igen efter han har haft lidt problemer med den overanstrengte lårmuskel?
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #563: 11 Feb 2008, 20:51 »

www.bold.dk både Lars og Ene er klar Wink
Logged

[Min signatur er for stor]

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #564: 11 Feb 2008, 20:58 »

www.bold.dk både Lars og Ene er klar Wink

Sådan. Så er der endnu en grund til at tage derud. Glæder mig sgu til at se om han er de mange millioner værd!
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #565: 11 Feb 2008, 23:29 »

Nogle af jer der skal til Odense og se drengene?
Logged

Simoni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #566: 12 Feb 2008, 08:03 »

Ja kunne sgu godt være man skulle Opstemt Kan da huske en Away for et års tid siden der var rimelig vild ihvertfald, og der var nok en 5 busser eller noget der var taget afsted, så minderne ligger da ihvertfald til det.
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #567: 12 Feb 2008, 10:37 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=79679. Faldte lige over denne artikel. Hvad synes i om det?  Jeg synes selv at det kunne være en udmærket træner, der har en god erfaring og kender til den danske liga. Men må nok indrømme at jeg hellere ville se Wieghorst, Rioch i det nordjyske.
« Seneste Redigering: 12 Feb 2008, 10:42 af Juller » Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #568: 12 Feb 2008, 16:24 »

skal da til Odense. Odense, Horsens, Esbjerg, Midthylland og Parken er bestilt imorgen. og mener du med om han er de mange mio værd ? Smiley
Logged

[Min signatur er for stor]

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #569: 13 Feb 2008, 20:53 »

skal da til Odense. Odense, Horsens, Esbjerg, Midthylland og Parken er bestilt imorgen. og mener du med om han er de mange mio værd ? Smiley

Hans kæmpe løn! Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010