home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23295
  1 Bruger, 453 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: fmgod123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Spiders er færdig :o(
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du fortsat følge denne blog efter Davidsons sidste sæson?
Ja, helt klart
- 23 (60,5%)
Kun ind i mellem
- 4 (10,5%)
Nej, formentlig ikke
- 1 (2,6%)
Det kommende FM 09 vil være min prioritet!
- 1 (2,6%)
Vil hellere have du starter en ny blog i FM09!
- 9 (23,7%)
Antal Stemmer: 38

Sider: [1] 2 3 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: The Spiders er færdig :o(  (Læst 129093 gange)
Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
The Spiders er færdig :o(
« : 12 Jan 2007, 18:06 »



Queen’s Park, The Spiders, er en af Skotlands ældste (hvis ikke den ældste) klubber, da den er grundlagt tilbage i 1867, hvilke betyder, at den har eksisteret i hele 140 år. I klubbens lange historie har den de bedste minder fra 1800-tallet, da det i en periode fra 1874 – 1893 blev til hele 10 titler i den skotske pokalturnering, men derefter har de ikke haft fornemmelse af at løfte trofæet.

Det skotske mesterskab har klubben vundet to gange, første gang i 1923 og sidste i 1956. Siden da har det været småt med glæde i den gamle klub. I 1981 vandt man 2. division, mens man havde den seneste titel i 2000, hvor man vandt 3. division…, men i dag ligger man igen og roder rundt i 3. division.  Ubeslutsom

Skitse af Hampden Park


En af de væsentlige grunde til, at klubben ikke bare sådan drøner op igennem tabellerne er deres økonomi. For flere år siden lavede man et kæmpe lån, som primært skulle være med til at finansiere moderniseringen af nationalstadionet i Glasgow, Hampden Park (1994), hvilket kostede 12 mio. £. Det betyder, at man i dag har en nyrenoveret hjemmebane med plads til 52500 tilskuer, hvor alle er siddepladser. Endvidere har man ”Top training facilities”, mens ”youth facilities” er ”Average”. Så holdet har rigtig gode rammer at arbejde i. Eneste umiddelbare mangler er varme i banen og at stadion ”får et tag”… Ulempen ved alt dette er, at man nu har et lån indtil 2021…

Lånet var oprindeligt på 15,75 mio. £, hvoraf der i dag restere at blive betalt 8,5 mio. £. Kassen siger ved sæsonstart 1,8 mio. £, hvilke ikke kræver den store regnehjerne til at se, at det er en dårlig forretning, når man ligger i den 4. bedste liga i Skotland. Når indtægter og udgifter er gjort ud for en standardmåned betyder det, at kassen drænes med ca. 90.000 £. Dvs. det er minimalt med transferpenge og det er mere eller mindre umuligt at signe spillere, da jeg maks må give 115 £ om ugen til ”Key Players”

Dette kan også tydeligt ses af førsteholdstruppen, som indeholder et stort antal af meget unge spillere…mere herom senere!

Klubben er pt. at status som værende ”Semi-Professional”, hvilke også betyder, at flere af trænere og spillere blot er ansat på deltidskontrakter. Det er dog mit klare mål, at ansætte spillerne på fuldtid, men det er ikke alle der ønsker det…, hvilke nu er meget forståeligt – da ugelønnen for de yngste er helt nede på 35 £ om ugen!  crazy

Mht. trænere – så var det her – at jeg vidste, at jeg kunne gøre noget ”stort” set med ”Spider-øjne”. Da jeg overtog klubben, havde man en alm. træner og 2 målmandstrænere…. Her startede jeg med at fyre den ene målmandstræner for efterfølgende at ansætte 4 nye træner samt en ass. Manager! Det betyd, at jeg gik fra blot at have en stjerne ved samtlige træningssessions til at have følgende:



Med de nye trænere på plads og indgåede aftaler med ass. manager var jeg klar til at teste 25 spillere i de arrangerede træningskampe, som allerede begyndte 7 dage efter min første arbejdsdag. Der var arrangeret 6 kampe – 5 mod bedre placerede hold (fra SPL og 1. div) og en enkelt kamp mod et non-league hold. Kampene forløb som følgende forventet.

Jeg havde ikke de store chancer, men det lykkes mig dog at hente 0-0 mod Livingston, hvilke var meget acceptabelt og så vandt jeg som ventet den sidste kamp mod non-league holdet.

Kampene viste mig, at jeg skulle sætte min lid til et rent skotsk mandskab, hvilke formentlig falder i god jord hos klubbens fans. De 11 foretrukne blev:

GK Ian Davidson (188 cm, 90 kg, 16 år). Blev først 16 år den 20. august 2006, hvorfor han går glip af de første 5 sæsonkampe – 3 i ligaen og 2 cup-kampe.

DR  Kevin Campbell (184 cm, 85 kg, 16 år)
DC  Shaun Molloy (183 cm, 79 kg, 21 år)
DL  Ian Stewart (175 cm, 79 kg, 17 år)
DC  John Cusick (181 cm, 80 kg,31 år) - hentet på free.

DMC Chris Silvestro (168 cm, 72 kg, 27 år) - hentet på free.
MC↑ Jim Clark (184 cm, 83 kg, 16 år)
MC↑ Paul Cruickshank (181 cm, 80 kg, 16 år)
MC↑ Andrew Shinnie (172 cm, 73 kg, 17 år) - hentet på free.

FC  Scott Gemmill (177 cm, 74 kg, 19 år) - på lån fra St.Mirren.
FC  Michael Stirling (181 cm, 81 kg, 16 år)

Silvestro er holdets anfører (9 i influence, 8 i Teamwork). Cruickshank tager sig af corner (12), Gemmill Free kicks (13), Stewart af Throw Ins (13), mens Cusick tager sig af penalty (13). Så det tydelige vises, er der ingen tekniske vidunder på mit hold!!!

Endvidere er det det yngste hold jeg nogensinde har startet med. De startende 11 har en gennemsnitsalder på 19,3 år!!  Shockeret

Som en sidste oplysning inden det går løs i det skotske, kan jeg oplyse, at medierne har spottet mig til en 5. plads. Jeg kan hertil fortælle, at nr. 1 rykker op, mens nr. 2-4 skal ud i en play-off. Mit mål er selvfølgelig top4, men det afhænger selvfølgelig af, hvorvidt mine unge spillere er voksne nok til opgaven…
« Seneste Redigering: 22 Jan 2009, 19:18 af Erhardt » Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Spiders – holdet som spiller i ”fængselsdragter”.
« Svar #1: 12 Jan 2007, 19:56 »

Hejsa!

God start på bloggen. Glæder mig til at følge dit eventyr i Skotland med Queens Park! Fedt nok de spiller på nationalstadionet Cool
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Spiders – holdet som spiller i ”fængselsdragter”.
« Svar #2: 12 Jan 2007, 21:01 »

Havde et superfedt spil med dem i en af de ældre versioner.

Det eneste problem dengang var, at stadionvedligeholde lsen var særdeles dyr for en klub, der lå i den 3.bedste række.

Held og lykke med de ægte Queens Park   Peace
Logged

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Spiders – holdet som spiller i ”fængselsdragter”.
« Svar #3: 13 Jan 2007, 11:00 »

Tak, og Tak  Smiley Det er sq lidt svært med de billeder, men jeg håber det bliver bedre...

Jeg havde også et super-spil med dem i 05-versionen...men blev dengang fyret i 7. sæson  Græder

Det skal være anderledes denne gang  Hævet Øjenbryn
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Spiders – holdet som spiller i ”fængselsdragter”.
« Svar #4: 13 Jan 2007, 13:45 »


Mr. Nobody

10 kampe er spillet i den skotske 3. division og The Herald har taget pulsen på den nye træner i den lokale klub, Queen’s Park, Mr. Nobody.

Du er en af de yngste trænere i QP’s historie – kan du løfte opgave?

Det må tiden vise, men jeg har en folk sultne unge spillere med et stort potentiale. Dette kombineret med mine lederegenskaber – skal nok bære frugt. Eneste spørgsmål er – hvor langt op vi kommer og hvor lang tid det vi tage.

Det første 9 kampe blev uden nederlag – men i går tabte I hele 0-4, en forklaring?

Queen’s Park


Der er ingen tvivl om, at det er et fornuftigt hold jeg har og der er muligheder. I de første 9 kampe kørte vi med de samme spillere og det gav 3 sejre og 6 uafgjorte, men som i ved blev Cusick skadet op til kampen og min suveræne topscorer (Gemmill) havde karantæne, så det viser, at mit hold er meget sårbar ved skader/karantæner, da reserverne ikke har niveauet endnu.

I ligger nr. 4 nu – hvad er målsætningen?

Målsætningen er top4, så vi er med i oprykningsduellen. Det vil gøre mine spillere endnu bedre og ligeledes vil det gavne klubbens økonomi.

Næste interview med Mr. Nobody vil blive bragt omkring nytår, hvor turneringen vil være nået halvvejs
« Seneste Redigering: 26 Jul 2007, 08:08 af Erhardt » Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Spiders – holdet som spiller i ”fængselsdragter”.
« Svar #5: 15 Jan 2007, 09:37 »



Som lovet er vi nu tilbage med en status for vores lokale drenge fra Hampden Park. Det tætte juleprogram er vel overstået og der synes efterhånden at tegne sig et billede af ved der tilhører toppen og hvem der forventes at kæmpe om at blive i divisionen. Status efter 20 kampe er som følgende:



Vi har fanget Mr. Nobody til et par kommentarer til situationen. Mr. Nobody – først tillykke med titlen som månedens træner!

Tak for det – det har været en fremragende december måned med 3 sejre og 2 uafgjorte. At jeg så får min første ”titel” som månedens træner, er jo en anerkendelse af mine træningsmetoder.

I ligger pt. på 3. pladsen – er du overrasket?

Nej, mine spillere har været stabile, så det har været som forventet. Vi har hentet 28 af 30 pts. hjemme, hvilket er meget tilfredsstillende. Desværre har vi endnu ikke formået at vinde ude, men det kommer forhåbentlig på et tidspunkt!

I har udspillet jeres rolle i alle 3 cup-turneringer, er du skuffet?

Nej, absolut ikke. Det havde selvfølgelig været rart, hvis vi kunne have gået længere, pga. økonomien, men jeg har bevidst valgt at spare spillere, da ligaen er min topprioritet!

Et par ord om resten af sæsonen og evt. transfers?

Jeg håber vi kan holde niveauet. Desværre er Gemmill ude en måned nu, så januar bliver svær. Mht. transfers, så bliver det max til 1-2 lånte spillere, men jeg kan ikke pt. få nogen som kan forstærke holdet, så jeg forventet intet.
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Spiders – holdet som spiller i ”fængselsdragter”.
« Svar #6: 15 Jan 2007, 09:42 »

kanon - ser frem til flere opdates i din blog
Logged



Læs min blog Randers FC

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Spiders – holdet som spiller i ”fængselsdragter”.
« Svar #7: 16 Jan 2007, 17:12 »


Queen’s Park delight at ’unexpected’ promotion

I aftes skete det de færreste havde turde håbe på her i Glasgow. I 34, spillerunde lykkes det vores drenge fra Queen’s Park at sikre oprykning til 2. division, med to runder tilbage. En oprykning som er li’ med mesterskabet. En begivenhed som bestyrelsen, klubben og dens fans fejrede på bedste manér, nemlig med musik og masser af pints.

I samme forbindelse lykkes det af finde en af bagmændene til oprykningen, nemlig klubbens unge træner, Mr. Nobody. Først tillykke – med hvilken fornemmelse står du med nu?

Det er helt fantastisk, at vi rykker op allerede i min 1. sæson for klubben. Det er blot 14 dages siden, at jeg tegende en ny 2-årig kontrakt (40£ om ugen) med klubben, og dette er det bedste bevis på – at klubben har gjort det rigtige.

I lå efter vinterpausen om kæmpede med de andre omkring 3. pladsen. Hvor mener du har gjort forskellen i foråret?

Der er 3 væsentlige årsager til vores succes. Den første er, at mine spillere fra kamp til kamp har vist et stabilt niveau og ikke har været præget at væsentlige skader. Den anden årsag er, at M. Stirling begyndte at finde netmaskerne. I efteråret blev det blot til 1 mål, mens han her i foråret har scoret 10 stk. En fantastisk fremgang for min 16-årige striker! Den sidste årsag jeg vil nævne er vores udebanekampe. Hjemme har vi jo været suveræne hele sæsonen, mens vi i efteråret ikke prøvede at vinde ude. Det prøvede vi 4 gange her i foråret, hvilke har givet os et forspring til de andre!

Nu har i klaret 3. division, men hvad med 2. division og de fremtidige udfordringer?

Det bliver meget svært, men vi skal for alt i verden undgå nedrykning, da det vil være 2 spildte år. På den økonomiske side bliver vi faktiske nød til at stramme balderne endnu mere – i hvert fald det første år. Vores klub-kasse er halveret siden sidste år, så pt. kommer der ingen forstærkninger. Derimod forlader 5 spillere samt 2 trænere klubben, da det ikke er lykkes at forlænge med dem. Jeg har ligeledes forsøgt at købe Gemmill, vores topscore. Klubben accepterede, men Gemmill har valgt at give St. Mirren chancen. Derudover har Norwich, Wallsall og vores ærkerivaler (Clyde) forsøgt at købe vores keeper, Ian Davidson, men i stedet har jeg fået tegnet en 4-årig kontrakt med ham. Så med en ny låneaftaler med en ny angriber, så håber jeg den nuværende trup kan overleve i 2. division, og så må vi satse på, at de unge spillere vokser med opgaven, så vi på sigt kan spille med om oprykning til 1. division.

The Herald ønsker klubben og dens fans tillykke med oprykningen!
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Schram
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Spiders – holdet som spiller i ”fængselsdragter”.
« Svar #8: 17 Jan 2007, 14:12 »

Hej Mr. Nobody

Dejligt at se en blog med og om et lille hold:-) Og nu også med billeder, det er jo herligt. Glæder mig til at følge vejen til CL:-)
Logged

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Spiders – holdet som spiller i ”fængselsdragter”.
« Svar #9: 17 Jan 2007, 22:20 »

Så er det er det blevet tid til managerens egne ”blog” med sommerens updates og begivenheder.

Queens Park sluttede med 69 pts., mens ingen øvrige fulgte med, da de tabte til Stirling (nr. 9 i 2. div. i paly-off-kampene). Gennemsnitlig så 551 tilskuere holdet kæmpe sig til oprykning. Med 1. pladsen fulgte titlen som ”Manager of the Year”  Thumbs Up

I spillertruppen er der ikke sket de store ændringer. Klubben har fået tilført 6 nye ”youth players” fra Glasgow, men ingen af dem ser ud til at få spilleminutter på mit hold.

Flere af mine spillere på reserveholdet har valgt at prøve nye udfordringer, hvilke jeg ikke har stået i vejen for.

Af tilgang er det småt, men jeg har hentet nogle nye angribere, som er købt lidt i blinde. Jeg søgte på nye angribere, som havde interesse i min klub og med mere end 10 i finishing. Søgningen gav 10 håbløse tilfælde  Shockeret, men jeg endte med at få 22-årige Christopher Mackie, som går ind på holdet i stedet for Gemmill.

Et område, hvor jeg dog er blevet yderligere forbedret er mine trænere. Min rating er 3 (Ball Control, Defending, Attacking, Shooting og Set Pieces), mens jeg har en rating på 4 i Strength, Aerobic, Goalkeeping og Tactics. Dette er MEGET tilfredsstillende!

Som opvarming til den nye sæson – havde min ass.manager valgt nogle meget svære træningskampe. De forløb som følgende:
Shaun Molloy havde nogle travle dage

Queen’s Park 0-3 Aberdeen. Tilskure: 10.767 (=40k £ i billetsalg -> sidste sæson var min samlede indtægt for billetsalg 152k £ inkl. sæsonkort!!!)

Queen’s Park 0-7 Celtic. Tilskure: 19.998 (=75k £)

Queen’s Park 0-3 Hibernian. Tilskure: 10.779 (=40k £)

Queen’s Park 2-1 Queen’s Park U19: Tilskure: 83 (=0k £)

Som det kan læses, fik vi nogle prygl af Premier League holdene…, men spillerne fik nogle oplevelser, fansene fik chancen for at se de nuværende store stjerner, og klubkassen havde godt af besøgene!

Nå, men nu står kampen i 2. division for døren. Bestyrelsen har udmeldt følgende: ”The team is expected to stay clear of relegation from the Second Division in the coming season”. Medierne har skudt mig til en 10. plads, dvs. nedrykning.

Hvad tror I?
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Spiders – holdet som spiller i ”fængselsdragter”.
« Svar #10: 17 Jan 2007, 22:30 »

der kommer da en oprykning mere . Held og lykke herfra.
Logged



Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Spiders – holdet som spiller i ”fængselsdragter”.
« Svar #11: 19 Jan 2007, 16:30 »


Efter en overraskende oprykning sidste sæson til ”The Spiders” var de hverken af den ene eller anden spået mange chancer i 2. division. Læst mellem linierne i diverse interview med formanden var kravet til holdets manager klart: Nedrykning ville ikke være acceptabel. Der er nu spillet ¼ af sæsonen og ”Spiders” har overrasket os her på avisen. Vi har fanget Mr. Noboby til et par kommentarer.

Først tillykke med den fine start. Vi synes at have analyseret os frem til, at I benytter samme strategi som sidst år – er det korrekt?
Holdet viste tænder i pokalkampene

Det er helt rigtigt. Vi fokusere udelukkende på ligaen, mens pokalkampene kun ses som et redskab til at give drengene hår på brystet. Derfor er vi også allerede ude af begge pokaler, men drengene viste, at de har udviklet sig meget, da vi blot tabte med 1 mål i begge udekampe mod 1. divisionshold.

Netop udvikling er et interessant emnet i jeres klub, da det jo er en meget ung trup du arbejder med. Har du kunne konstatere en udvikling hos nogle af spillerne siden du overtog holdet?

Helt klart. Hovedparten af spillerne har udvikling sig positivt, dog er der et par stykker som har vist en fremragende fremgang. Ian Davidson(GK) og Andrew Shinnie(AMC) har overrasket mig meget. Trods Davidson’s blot 17 år, vil jeg mene, at han kunne begå sig som minimum et niveau højere, hvilke også har gjort, at vi i snit har 3-4 forespørgsler på ham hver uge – primært fra den engelske 1. div., men indtil videre bliver han i klubben indtil 2010 iht. hans kontrakt. Shinnie blev kasseret i Rangers forrige sommer – men fortsætter han udvikling vil han enten være med til at bringe Queen’s Park på landkortet igen – ellers bliver han solgt til i SPL-klub inden for 1-2 år!


I har hentet 16 af 27 pts. i de første 9 kampe og ligger dermed på en 4. plads. Det må da siges at være overraskende eller…?

Ja, det er meget overraskende, men vi har heldigvis kunne holde vores hjemmestatistik som ubesejret og med en ufortjent udesejr i Alloa giver det automatisk en top5-placering. Det mest overraskende her i starten er vores nye angriber, Christopher Mackie. Han ser måske spinkel ud, men han er dødbringende foran kassen, hvilke man kan se med hans 8 mål i 9 kampe! Men som det ser ud nu, regner jeg med, at vi havner på en placering omkring 3.-7. pladsen.

Har du allerede afskrevet 1. pladsen?

Ja, den afskrev jeg da vi fik 0-6 røvfulden af Raith. Vi havde ikke en chance, så det vil overraske mig meget, hvis ikke de bliver mestre. Livingston er en outsider til titlen. Vi fik heldigt 1-1 hjemme mod dem…

Det var alt fra Hampden Park denne gang
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Spiders – På vej mod 1. division?
« Svar #12: 20 Jan 2007, 13:30 »


The Spiders fortsætter deres uimponerede stil og ser nu ud til at have bidt sig fast i toppen, via en 2. plads her efter 19 kampe. Dermed ser det ud til, at de noget overraskende vil være med i kampen om paly-off-pladserne til 1. division her til sommer.

En væsentlig årsag til Spiders succes er holdets joker, Christopher Mackie. Mackie blev inden sæsonstarten hentet som erstatning for Gemmill, men det var ingen hemmelighed i klubben, at Mackie blev købt lidt i blinde, da man klubben ikke havde held med at hente de ønskede angribere. Vi har fanget Mackie til en snak.

Mackie - flere at fansene satte et stort spørgsmål ved din profil, da Noboby hentede dig til klubben. Hvorfor valgte du alligevel at skrive med The Spiders?

Jeg spillede i non-league og min kontrakt udløb, så derfor siger man ikke nej til at spille i 2. division. Det er jo et kæmpe spring for mig!

Du har scoret 19 mål i 22 liga-/pokalkampe - hvad skyldes din kæmpe succes pt.?

Jeg har altid haft det sådan, at jeg skyder på alt og er formentlig temmelig egoistisk - så ser jeg en chance, tager jeg den og i denne sæson har det givet mig stor succes. Derudover har min træner fra starten vist mig stor tillid, hvilke jo altid styrker en angriber af min slags.

I ligger pt. nr. 2 og har 11 pts. ned til 5. pladsen - tror du på i kan holder jer på play-off-pladserne?

Ja, det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Jeg er i topform og skal nok gøre mit til at vi bliver i toppen. Desværre blev Silvestro, vores anfører, slemt skadet i vores seneste kamp mod Alloa og er ude i 3 måneder. Det er et kæmpe tab, men jeg håber det bedste!

Det var en midtvejsstatus fra The Spiders ultimative bomber. Go Spiders - We believe in you Thumbs Up
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Spiders – holdet som spiller i ”fængselsdragter”.
« Svar #13: 21 Jan 2007, 03:44 »


Vi bringer hermed en ekstra sportsartikel om The Spiders, da vores lokale drenge har kvalificeret sig til playoff-kampene til 1. division. Før sæsonen startede havde alle dem som nedrykningskandidat er, men i stedet er de med en 3. plads med, hvor det er sjovt. Peace

Livingston blev meget sikre mestre, en 1. plads de havde siden 15. spillerunde!

I playoff-kampene vil følgende hold deltage: Peterhead, Queen's Park og Brechin fra 2. div. Meget overraskende droppede Raith fuldstændig i foråret og havnede på en 5. plads. Fra 1. division deltager Ross County via deres 9. plads!

Det har ikke været muligt at fange Spiders manager til en kommentar, da han pt. arbejder hård med at få hans spillere klar til de afgørende kampe. En spiller bliver dog ikke klar, Michael Stirling, men derudover er truppen intakt.

Vi vil selvfølgelig bringe en fuld rapport fra alle Spiders playoff-kampe
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

7kfum
Gæst
 
Sv: The Spiders – holdet som spiller i ”fængselsdragter”.
« Svar #14: 21 Jan 2007, 09:18 »

Hej Erhardt det er en spændende blog du har gang i! Godt skrevet og sublim klub! Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 55 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010