home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 412 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Everton-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Everton-tråden  (Læst 8604 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Everton-tråden
« : 25 Mar 2007, 12:29 »

Hejsa Freaks!

Det kan da ikke være rigtigt at vi ikke har en tråd om Everton?
Nå, men jeg vil sætte gang iden med dette interessante rygte:
David Nugent fra Preston til Everton
Kilde: News of the World
Sandsynlighed: Over middel
Det er taget fra Forza, som også mener at det er middel sandsynligt at Andy J skifter til Spurs eller Arsenal, det håber vi ikke Smiley
« Seneste Redigering: 01 Sep 2007, 16:22 af GHERTESTEAS » Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Everton-tråden
« Svar #1: 25 Mar 2007, 12:34 »

Nu er jeg langt fra Everton fan, Liverpool fan, men jeg vil alligevel lige kommentere rygtet med Nugent.

Det har nu kørt i lang tid, og mange Premier League klubber vil have ham. Personligt tror jeg at West Ham, Portsmouth eller Aston Villa, ender med at have ham da de har pengene til at overbyde knap så penge stærke klubber som Everton.. Smiley
Logged

philipo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton-tråden
« Svar #2: 25 Mar 2007, 12:38 »

Jeg håber da så sandeligt ik at Arsenal eller Spurs køber Andy johnson. Det ville sku være synd.

Spurs køber jo ikke andet end angribere

Arsenal de klarer sig nok med Henry og ellers kan de vil bare sætte en ung gut på holdet Opstemt
Logged

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Everton-tråden
« Svar #3: 25 Mar 2007, 12:40 »

Som Bendtner, Wallcot, Adebayor, Reyes(hvis han kommer igen da), Lupoli
Logged

philipo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton-tråden
« Svar #4: 25 Mar 2007, 12:41 »

Ja lige præcis.

De to hold har nok angribere i forvejen Smiley
Logged

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Everton-tråden
« Svar #5: 25 Mar 2007, 12:44 »

Ja lige præcis.

De to hold har nok angribere i forvejen Smiley

Ja, og Evertons angreb er lidt tyndt hvis AJ smutter. Beattie har floppet og Anichebe og Vaughan er heller ikke helt oppe på det nødvendige niveau. Smiley
Logged

everton
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Everton-tråden
« Svar #6: 11 Maj 2007, 12:28 »

AJ har jo selv sagt at han ville skrive under på en livstids kontrakt, så han skifter ikke, Zaragoza ville købe Arteta, men i stedet er han ved at forlænge sin kontrakt. Joey Barton kommer til Everton, både Bill K har været ude og sige at Moyes har fået pengene til ham, og Bartons agent siger han er interesseret i Everton. de har jo allerede købt ham den unge polak. Fernandes ryger nok desværre tilbage til Benfica da de vil have 12 mio £ for ham. I øvrigt så ja vi har et tyndt angreb, men hvis du ser de to unge spille s¨å kan du ikke mene de ikke er gode nok. De er så meget bedre end Beattie og Mcfadden, se bare på kampen mod Portsmouth der vandt vi 3-0 med dem i front, en kamp som jeg i øvrigt så på Goodison
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Everton-tråden
« Svar #7: 03 Jul 2007, 10:27 »

Smith med høj snadsynlighed til Everton: http://www.fodboldnyt.com/nyheder.php?id=34048
Ved ikke helt selv med denne Skuffet
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Everton-tråden
« Svar #8: 01 Sep 2007, 16:22 »

Ny afstemning Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton-tråden
« Svar #9: 01 Sep 2007, 16:36 »

GRAVEREN Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Everton-tråden
« Svar #10: 01 Sep 2007, 16:38 »

Det gør YAKUBU! da Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton-tråden
« Svar #11: 01 Sep 2007, 16:44 »

Nah.. Graveren eller ingen! Basta! Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Everton-tråden
« Svar #12: 01 Sep 2007, 17:14 »

Synes alle køb er særdeles fornuftige. Jeg synes at Yakubu er et scoop (om man så kan kalde det for det, med alle de kroner han kostede), og Graversen giver Everton noget af den styrke på midtbanen som de manglede sidste sæson.
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Everton-tråden
« Svar #13: 01 Sep 2007, 17:26 »

Synes alle køb er særdeles fornuftige. Jeg synes at Yakubu er et scoop (om man så kan kalde det for det, med alle de kroner han kostede), og Graversen giver Everton noget af den styrke på midtbanen som de manglede sidste sæson.

Både og... der er vel idag ingen der ved hvor han står? Hvad kan han idag som han ikke kunne i Celtic, ved godt han mere eller mindre blev frosset ud af klubben, men alligevel... Jeg tror ikke på ham før jeg ser det over en længere periode og ikke kun i en eller to kampe...
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Everton-tråden
« Svar #14: 01 Sep 2007, 18:18 »

Både og... der er vel idag ingen der ved hvor han står? Hvad kan han idag som han ikke kunne i Celtic, ved godt han mere eller mindre blev frosset ud af klubben, men alligevel... Jeg tror ikke på ham før jeg ser det over en længere periode og ikke kun i en eller to kampe...

Tja, jeg tror ikke han har ændret sig ret meget siden han forlod dem. Jeg tror bare at Gordon Strachan er en helt anden type manager end David Moyes, og måske har haft nogle helt andre forventninger til Graver. Jeg tror endeligt at han igen får sparket gang i karrieren!  Thumbs Up
Logged


Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010