home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 489 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Thisted FC Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Thisted FC Tråden  (Læst 11872 gange)
Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Thisted FC Tråden
« : 07 Apr 2007, 10:40 »

Ja, nu har vi jo rigtig mange tråde om forskellige fodbold-hold, så ja hvorfor ikke også Thisted Peace?

Det ser ud til at Thisted klarer 1. Division uden oprykning og det kan i se i tabellen
Her...

På mandag gælder det Lyngby, efter at vi har spillet 2 flotte kampe mod henholdsvis Næstved og Køge.
Vi vandt 2-3 over Køge, og stod lige 2-2 med Næstved. Og vi har kun tabt en kamp på hjemmebane, og det var mod Næstved. Så mon ikke vi kan tage point fra Lyngby  Thumbs Up
Logged

I ain't playin', nigga

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Thisted FC Tråden
« Svar #1: 07 Apr 2007, 10:52 »

Jeg tror sgu også TFC redder sig, det er ikke alle hold der vinder på ude mod Køge. Og med Bechmann skal det nok gå Smiley
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Thisted FC Tråden
« Svar #2: 07 Apr 2007, 10:57 »

Jeg tror sgu også TFC redder sig, det er ikke alle hold der vinder på ude mod Køge. Og med Bechmann skal det nok gå Smiley
Men Bechmann, har jo sat sig selv på transfer-listen, man af den dumme grund: Jeg ska se hvilke muligheder der dukker op.. Ja, okay, fair nok crazy.. Og mht. Køge, så mener jeg også det var godt gået.. Men der er nogen der siger at Lyngby  har Casual's passer det ?
Logged

I ain't playin', nigga

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Thisted FC Tråden
« Svar #3: 07 Apr 2007, 11:03 »

Kunne forestille mig vi blev lidt ensomme Nyysted Wink

Det er på hjemmebane vi skal mod, Lyngby eller ?
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Thisted FC Tråden
« Svar #4: 07 Apr 2007, 11:16 »

Kunne forestille mig vi blev lidt ensomme Nyysted Wink

Det er på hjemmebane vi skal mod, Lyngby eller ?
Ja.. Men vi ska bare ha' nogen delte meninger herind !
Logged

I ain't playin', nigga

Woodfarm
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Thisted FC Tråden
« Svar #5: 07 Apr 2007, 11:30 »

Men Bechmann, har jo sat sig selv på transfer-listen, man af den dumme grund: Jeg ska se hvilke muligheder der dukker op.. Ja, okay, fair nok crazy.. Og mht. Køge, så mener jeg også det var godt gået.. Men der er nogen der siger at Lyngby  har Casual's passer det ?

Der er i hvert fald en gruppering, som står og "synger" modsat fanklubben, men jeg ved ikke om jeg vel kalde dem casuals. Sådan var det på stadion i torsdags.
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Thisted FC Tråden
« Svar #6: 07 Apr 2007, 11:43 »

Der er i hvert fald en gruppering, som står og "synger" modsat fanklubben, men jeg ved ikke om jeg vel kalde dem casuals. Sådan var det på stadion i torsdags.
Okay ...  Thumbs Up
Logged

I ain't playin', nigga

everton
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Thisted FC Tråden
« Svar #7: 07 Apr 2007, 12:16 »

Altså nu kender jeg jo Peter eller rettere sagt hans kæreste, og så vidt jeg ved så er han glad for sit arbejde i Thisted og har ikke tænkt sig at skifte
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Thisted FC Tråden
« Svar #8: 07 Apr 2007, 12:26 »

Men Bechmann, har jo sat sig selv på transfer-listen, man af den dumme grund: Jeg ska se hvilke muligheder der dukker op.. Ja, okay, fair nok crazy.. Og mht. Køge, så mener jeg også det var godt gået.. Men der er nogen der siger at Lyngby  har Casual's passer det ?

De har i hvert fald en stor voldelig fraktion, men casuals og casuals ved jeg ikke om jeg vil kalde dem. Men på Lyngby stadion skal man i hvert fald se sig over skulderen. Så engang kamp på Lyngby stadion, hvor 3-4  Lyngby'ere løber over til modstandernes fans, pander 2 af dem ned, og løber tilbage og gemmer sig i mængden.
Logged

Go you Gunners!

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Thisted FC Tråden
« Svar #9: 07 Apr 2007, 12:29 »

De har i hvert fald en stor voldelig fraktion, men casuals og casuals ved jeg ikke om jeg vil kalde dem. Men på Lyngby stadion skal man i hvert fald se sig over skulderen. Så engang kamp på Lyngby stadion, hvor 3-4  Lyngby'ere løber over til modstandernes fans, pander 2 af dem ned, og løber tilbage og gemmer sig i mængden.
Okay, tror jeg stiller mig ved nogen af de mindre vilde Thisted fans så ..
Logged

I ain't playin', nigga

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Thisted FC Tråden
« Svar #10: 07 Apr 2007, 12:32 »

Okay, tror jeg stiller mig ved nogen af de mindre vilde Thisted fans så ..

God idé, men du skal sgu ikke være bange. De er som regel ude efter andre voldelige, og det er værst når de møder rivaler, og kender ikke til noget rivalisering mellem Thisted og Lyngby Smiley
Logged

Go you Gunners!

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Thisted FC Tråden
« Svar #11: 07 Apr 2007, 12:33 »

God idé, men du skal sgu ikke være bange. De er som regel ude efter andre voldelige, og det er værst når de møder rivaler, og kender ikke til noget rivalisering mellem Thisted og Lyngby Smiley
Nej, det er der heller ikke, men vi har ikke nogen voldelige(tror jeg), men vi har nogen der drikker sig stive inden de kommer på stadion, og så kommer de ind Wink ..
Logged

I ain't playin', nigga

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Thisted FC Tråden
« Svar #12: 07 Apr 2007, 12:35 »

Nej, det er der heller ikke, men vi har ikke nogen voldelige(tror jeg), men vi har nogen der drikker sig stive inden de kommer på stadion, og så kommer de ind Wink ..

Det gør jeg også, når jeg en sjælden gang imellem gider at se dansk fodbold på stadion.  Smiley
Logged

Go you Gunners!

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Thisted FC Tråden
« Svar #13: 07 Apr 2007, 12:40 »

Det gør jeg også, når jeg en sjælden gang imellem gider at se dansk fodbold på stadion.  Smiley
Wink, men jeg håber bare på Mandag, ska vi se flot fodbold og ikke nogen tosser der render rundt og slår Thumbs Up
Logged

I ain't playin', nigga

fumlum-villegas
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Thisted FC Tråden
« Svar #14: 07 Apr 2007, 12:43 »

Jeg kommer helt sikkert på stadion på mandag. I Thisted er der ingen voldelige fans, sikke et udsagn.  Rullende Øjne

Men desværre er utrolig mange ubegavede unge mænd i Thy, så hvis de provokeres.... Nå, men det vil vi ikke tænke på, lad os få en god kamp i en god atmosfære og lad så TFC vinde.  Djævel

Tjek www.wc-united.dk der står der mere om kampen
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010