home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 570 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Juventus-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Juventus-tråden  (Læst 97473 gange)
Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Juventus-tråden
« : 18 Maj 2007, 23:45 »

Hermed en Juventus-tråd. Hvordan kan et forum klare sig uden?

Juventus rykker op igen, og sommerens transfervindue rykker nærmere.

Hvem køber Juventus? Hvordan ser I deres chancer næste år?

Lad os få en god debat!
« Seneste Redigering: 07 Jun 2007, 23:13 af adzke » Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Juventus-tråd (#1)
« Svar #1: 18 Maj 2007, 23:47 »

Har hørt lidt rygter et eller andet sted, om at Huntelår er på vej?

Ellers har jeg ikke særlig meget forstand på Juventus og Italien, andet en det jeg har fået af, at spille FM Smiley
Logged

Hado
Gæst
 
Sv: Juventus-tråd (#1)
« Svar #2: 18 Maj 2007, 23:48 »

Genialt. Juventus er holdet i Italien, uden tvivl. <3

Nu får vi jo Hasan S efter sommerferien. Jeg tror godt på at UEFA Cup pladserne er realistiske i næste sæson, da Juve stadig har en del dygtige spillere til rådighed, så helt galt kan det jo ikke gå.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus-tråd (#1)
« Svar #3: 18 Maj 2007, 23:50 »

I dag skriver Corriere Dello Sport, at Juiventus har forhandlet sig frem til en aftale med Huntelaar. Dog mangler de at forhandle med Ajax.

En anden spiller, som jeg gerne (hellere) ser i Juventus er Rolando Bianchi. Han ville være et scoop.

Desuden ser det ud til, at Giandomenico Mesto er sikker i Bianconeri-trøjen næste år. Det ville passe mig helt fint.
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus-tråd (#1)
« Svar #4: 18 Maj 2007, 23:50 »

Hvad sker der med david trezeguet til sommer tror i?

Har nemlig hørt i den spanske presse at Valencia er interesseret, men tror ikke helt på den, det står heller ikke det store om det. Ville egentlig gerne høre om der er nogle Juve fans der kan sige noget om det transfer kan blive en mulighed.

Btw. så er 1# i titlen ikke nødvendigt, da siden automatisk rykker en hen til sidste indlæg Wink
« Seneste Redigering: 18 Maj 2007, 23:51 af Marchena » Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus-tråd (#1)
« Svar #5: 18 Maj 2007, 23:50 »

Genialt. Juventus er holdet i Italien, uden tvivl. <3

Nu får vi jo Hasan S efter sommerferien. Jeg tror godt på at UEFA Cup pladserne er realistiske i næste sæson, da Juve stadig har en del dygtige spillere til rådighed, så helt galt kan det jo ikke gå.

Ligesom dig tror jeg også på UEFA-Cup næste år.

Jeg tror på en top 5-placering, men håber lige så stille inde i mig selv på en top 3-placering.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus-tråd (#1)
« Svar #6: 18 Maj 2007, 23:51 »

Hvad sker der med david trezeguet til sommer tror i?

Har nemlig hørt i den spanske presse at Valencia er interesseret, men tror ikke helt på den, det står heller ikke det store om det. Ville egentlig gerne høre om der er nogle Juve fans der kan sige noget om det transfer kan blive en mulighed.

Det ville ikke gøre mig noget, hvis Trezegol blev solgt. Jeg tvivler på, om han vil blive, og pengene fra et eventuelt salg, vil varme. Hvis vi skifter ham ud, men får Huntelaar og Bianchi, betyder det ikke det store for mig.
Logged

Hado
Gæst
 
Sv: Juventus-tråd (#1)
« Svar #7: 18 Maj 2007, 23:52 »

Jeg håber på det italienske mesterskab. Grin

Men man må jo være realistisk, så jeg er tilfreds hvis en plads i UEFA Cuppen kan blive en realitet.

Ved ikke noget mht. Trez og Valencia. Kan ikke se hvad han skulle der.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus-tråd (#1)
« Svar #8: 18 Maj 2007, 23:56 »

Genialt. Juventus er holdet i Italien, uden tvivl. <3

Nu får vi jo Hasan S efter sommerferien. Jeg tror godt på at UEFA Cup pladserne er realistiske i næste sæson, da Juve stadig har en del dygtige spillere til rådighed, så helt galt kan det jo ikke gå.

Yeah!

Grygera kommer ihf. også til Juve Thumbs Up

Jeg håber - og tror - på en top 5, såfremt man beholder stort set hele den nuværende trup.

Ved ikke noget mht. Trez og Valencia. Kan ikke se hvad han skulle der.

Skulle Trez sælges ser, jeg gerne en ny angriber Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #9: 18 Maj 2007, 23:59 »

Nu har vi jo også været vidne til åbenbaringen, Raffaele Palladino. Han kan uden tvivl blive kæmpestor. Står det til mig, skal han uden tvivl beholdes i klubben!

Luciano Moggi om Palladino: "Raffaele kan blive for starten af det nye årtusinde, hvad Roberto Baggio var for slutningen af det sidste."

Det ender med, vi har luksusproblemer i angrebet.

Desuden ser jeg ENORMT gerne Andrea Barzagli i Juventus-trøjen næste år. Jeg tror virkelig, han kan være "The real deal". Jeg glæder mig ligeledes til at se Criscito.
Logged

Hado
Gæst
 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #10: 19 Maj 2007, 00:04 »

Vi kan håbe på at Palladino bliver så stor. Der skal jo også være en arvtager til Del Piero!
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #11: 19 Maj 2007, 00:08 »

Vi kan håbe på at Palladino bliver så stor. Der skal jo også være en arvtager til Del Piero!

Præcis! Desuden har flere af Berretti-spillerne i år vist, at de er dygtige. Specielt har jeg et godt øje til Matteo Paro, som er en lidt atypisk midtbanespiller. Han er (uden at tage for store ord i munden) en smule ligesom Andrea Pirlo.
Logged

Hado
Gæst
 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #12: 19 Maj 2007, 00:11 »

Præcis! Desuden har flere af Berretti-spillerne i år vist, at de er dygtige. Specielt har jeg et godt øje til Matteo Paro, som er en lidt atypisk midtbanespiller. Han er (uden at tage for store ord i munden) en smule ligesom Andrea Pirlo.

Paro har da også alderen med sig, har han ikke?
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #13: 19 Maj 2007, 00:12 »

Paro har da også alderen med sig, har han ikke?

Han er 24 år gammel.
Logged

Hado
Gæst
 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #14: 19 Maj 2007, 00:13 »

Han er 24 år gammel.

Så har han da god tid til at kunne udvikle sig til en forhåbentlig stærk midtbanespiller. Jeg synes selv at Pirlo er en meget dygtig spiller. Hvis Paro minder lidt om ham, ser det jo fornuftigt ud.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010