home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23295
  1 Bruger, 422 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: fmgod123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [UPDATE]#7 més que un club
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: [UPDATE]#7 més que un club  (Læst 114420 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
[UPDATE]#7 més que un club
« : 08 Jul 2007, 20:48 »

Jeg blev nødt til at spille med Brøndby, så starter en blog op om dem, så håber jeg der er læsere til den.. Det tror og håber jeg dog der er.

Der spilles med updates, og de er sat til næste sommer. Jeg starter spillet efter vinterpausen - altså marts '07, der hvor Sveriges sæson starter igen.

Håber I vil følge med - god læselyst
JS






”Kom tilbage til mig” – den sang sad jeg og hørte, da jeg ved en tilfældighed slog op på www.bolddk.com for at tjekke fodboldnyhederne igennem. Jeg sad stille og roligt, og kiggede ned over nyhederne – det var flere dage siden jeg sidste havde tjekket siden. Flere spændende nyheder blev læst igennem, mens jeg sad og drømmede mig væk fra mit talenttræner job i Rosenhøj og videre til et større job i en storklub.

Pludselig faldt mit blik over en nyhed på sitet, mens sangen gik over til ”Det kom som et chok, da hun forlod mig”. Brøndby stod uden træner efter Tom Køhlert havde bedt om at komme ned og arbejde med talenterne igen, men ingen trænere havde endnu meldt sig interesseret i at overtage Brøndby her tæt på sæsonafslutningen. Var dette min chance? Jeg havde nu gennem flere år været med til at skabe mange af de talenter, som i dag render rundt i netop Brøndby, mens Daniel Agger render rundt i Liverpool nu.

Jeg skyndte mig at smutte ind på www.brondby.com, og finde Per Bjerregaards mail. Jeg sendte den hurtigt af sted, og så var det ellers bare at vente, selvom jeg selvfølgelig ikke regnede med noget.

Her er mailen:
Citat
Hej Per,

Jeg sad netop og kiggede fodboldnyheder inde på www.bolddk.com, og fik mig noget af et chok, da jeg faldt over nyheden omkring Toms afsked, og at klubben dermed stod uden træner for resten af sæsonen.

Det var et endnu større chok, da jeg så at ingen interesseret havde meldt sig for at overtage det ledige trænersæde i Danmarks mest traditionsrige klub, så jeg tænkte ”hvorfor ikke?”

Jeg har selv stået for talenttræning i en del år i Rosenhøj Boldklub, og har gennem tiderne været træner for blandt andre Kasper Lorentzen, Henrik Kildentoft, Jonathan og Simon Richter, samt ikke mindt Nicolaj og Daniel Agger. Alle sammen store talenter som også har bragt deres talent frem til fuldtidsprofessione l fodbold nu, og flere vil være at finde frem i tiden.

Derfor tænkte jeg samtidig, at nu var det måske på tide at søge større udfordringer end at arbejde med talenter, nu var det måske på tide at søge et job i en storklub, og da så Brøndby stod uden træner, ja så måtte dette være et kald.

Inden jeg kom til Rosenhøj var jeg professionel i Tyskland, hvor jeg spillede i Borussia M’Gladbach, men en skade satte en tidlig stopper for min karriere. Derfor tog jeg tilbage til Danmark, og blev ,som skrevet flere gange, talenttræner i Rosenhøj.

Nu i en alder af 36 år må det være tid til at søge videre. Så dette må være min uopfordrede ansøgning til stillingen som cheftræner for Danmarks bedste fodboldhold Brøndbyernes Idrætsforening.

Ser frem til at hører fra jer

John Petersen

Det var altså ordlyden af min mail til Per Bjerregaard – nu det så bare at se om der kommer svar tilbage.

« Seneste Redigering: 22 Feb 2008, 18:00 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #1: 08 Jul 2007, 20:51 »

Udemærket start... glæder mig til at se hvad du finder på Wink
Logged


lakk
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #2: 08 Jul 2007, 20:53 »

fed start du har nu minimum en læser

KUTGW
Logged

bøhhhhhhhhhhhhhhhh

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #3: 08 Jul 2007, 20:54 »

Superb update, jeg vil have mere, selvom jeg er FCK'er Opstemt
Logged

FCKboy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #4: 08 Jul 2007, 20:54 »

Fantastisk Start..Du får ivertfall meg som fast leser ! Wink
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #5: 08 Jul 2007, 20:59 »

God start og et perfekt valg af klub.
Dette skal nok blive en god blog. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #6: 08 Jul 2007, 21:00 »

Alle hader os - vi hader alle Djævel

Glæder mig til at se, hvad der sker Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #7: 08 Jul 2007, 21:03 »

God start.. Fantastisk valg af klub..!

Du har mig som fast læser..! Wink
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

RCD
Gæst
 
Sv: Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #8: 08 Jul 2007, 21:13 »

hvornår får vi svar om hvad Per b Svare ?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #9: 08 Jul 2007, 21:17 »



Der var nu gået tre dage siden jeg sendte min mail, og jeg begyndte så småt at tænke over hvad min fremtid i Rosenhøj Boldklub skulle bringe. Vi har mange store talenter i klubben, men jeg vil gerne noget andet.

Jeg kiggede igen lidt rundt på de forskellige fodboldsites, og fandt en nyhed omkring Brøndby og deres manglende træner.

Faldt over følgende citat fra Anders Bjerregaard:
Citat
”Vi har endnu ikke taget en beslutning omkring det ledige trænersæde, men indtil da varetager Køhlert jobbet, men han har tilkendegivet, at han snarest muligt trækker sig tilbage. Vi har dog fået flere ansøgninger, også flere spændende. Blandt andet har vi modtaget et par uopfordrede over mail, men om de kommer med i betragtningen til sædet kan vi ikke udtale os om, men det skulle gerne være på plads inden for få dage.” udtaler Anders Bjerregaard til Bolddk.com

Netop det sidste i denne sætning gør at jeg ikke rigtig tror på det mere. De vil gerne have det på plads inden for få dage, men jeg har ingenting hørt, så mon ikke de har deres kandidater på plads.

Efter den nyhed satte jeg mig skuffet til at spille lidt Football Manager 07 – der kunne jeg da fører Brøndby frem til sejr, men ellers gælder min fremtid som fodboldtræner i det virkelige liv, altså formentlig Rosenhøj Boldklub.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: #2 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #10: 08 Jul 2007, 21:28 »

Sur
Nå, glæder mig til at se hvad der nu sker Opstemt
Logged

RCD
Gæst
 
Sv: #2 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #11: 08 Jul 2007, 21:31 »

Glæder mig os Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #12: 08 Jul 2007, 21:54 »

Jeg takker mange gange for alle disse kommentarer jeg har fået indtil videre, og håber meget at de bliver ved med at komme Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #2 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #13: 08 Jul 2007, 22:19 »

Klasse at du starter en ny Brøndbyblog!

No matter what, er jeg fast læser!
Logged


FCKboy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #2 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #14: 08 Jul 2007, 22:23 »

Fast leser ! Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 60 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010