home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 992 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  You'll never walk alone!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange pokaler henter Liverpool i 08/09?
0
- 11 (20,8%)
1
- 6 (11,3%)
2
- 16 (30,2%)
3
- 8 (15,1%)
4
- 12 (22,6%)
Antal Stemmer: 53

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: You'll never walk alone!  (Læst 85648 gange)
MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #30: 05 Aug 2007, 00:40 »

Ser godt ud.
Ærgeligt med Kalle Ljungberg.
Glæder mig til at se de nye handler
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #31: 05 Aug 2007, 00:56 »

Ser godt ud.
Ærgeligt med Kalle Ljungberg.
Glæder mig til at se de nye handler

Tak

Ja, mega. Til gengæld har jeg kig på andre, som jeg finder mindst lige så gode.

Kan jeg godt forstå Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #32: 05 Aug 2007, 07:45 »

Jeg er ligeglad med hvem du køber, så længe Bagger bliver topscorer!
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #33: 05 Aug 2007, 10:05 »

Syntes stadog du skriver godt, men i din seneste opdatering skriver du lige pludselig også om Zimling?
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #34: 05 Aug 2007, 11:12 »

Fine handler, men der skulle gerne komme lidt flere Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #35: 05 Aug 2007, 13:29 »

Jeg er ligeglad med hvem du køber, så længe Bagger bliver topscorer!

Skal du ikke regne med Ubeslutsom

Syntes stadog du skriver godt, men i din seneste opdatering skriver du lige pludselig også om Zimling?

Tak. Det var en fejl Forlegen

Fine handler, men der skulle gerne komme lidt flere Opstemt

Og mon ikke, at der også kommer det?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #36: 05 Aug 2007, 13:30 »

Super Blog... Hvornår kan vi forvente en update?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #37: 05 Aug 2007, 13:32 »

Tak

Skal først lige have noget morgenmad, så kommer der nok en eller to inden jeg smutter ud og ser bold Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #38: 05 Aug 2007, 14:38 »



13/7   Gullit debuterede med sejr

"Det var en fantatisk sejr i dag. Vi var bedst i dag, men de (Rhyl red) i perioder god modstand. Med dagens resultat er, jeg sikker på at går videre til næste runde" Sådan sagde Gullit efter kampen, som Brøndby IF vandt ude i UEFA Cup kval. kampen i Wales.

Kampen gav debut til Steffen Kielstrup og et comeback til Niki Zimling, som blev hentet for bare to dage siden. Suchy var ikke med, da han ifølge trænerteamet skal op i form efter en mindre skade. Samtidig er Lantz smuttet til Salzburg. Der skulle være stor chance for at se Brøndbys nye tjekke, når Brøndby gæster FC Nordsjælland om bare 6 dage.

Brøndby kom bedst fra start, og kunne allerede efter små 30 sekunder havde bragt sig foran, men Duncan's hovedstød gik over mål.
Efter knap et kvarters spil kom Brøndby foran. Det skete på et mål af Martin Ericsson, som nået heldigt fik bolden til sig efter en aflevring fra Thomas Rasmussen, efter bolden ramte en modstander. Ericsson sparkede på mål med det samme, og via. Gavin Howe's ben, går bolden i mål til stor jubel for en mindre gruppe Brøndby fans, der er rejst til Wales for at se kampen.

Efter 44 min. kommer Rhyl på 1-1. Edwards sparker et frispark til kanten af feltet, hvor Howe header bolden hen til Walsh, der sætter bolden nede ved det nærmeste hjørne uden chance for Michael Tørnes, der stod da Stephan Andersen forleden løb ind i en skade, som holder ham ude i ca. et måned.

Før spillerne kunne gå til pause kom der endnu et mål. Kielstrup finder Ericsson, der forsøger, at finde "Duncan" inde i feltet, men bolden rettes af og ender hos Per Nielsen, der fra kanten af feltet sender bolden op i det ene målhjørne.

I anden halvleg stod der Brøndby på spillet, og det var da også kun uheld, der gjorde at Brøndby ikke fik scoret yderligere.
Der spilles returopgør om 14 dage på Brøndby Stadion.

Brøndby IF's opstilling: Michael Tørnes, Joseph Elanga, Morten 'molle' Rasmussen, Per Nielsen, Martin Spelmann, Niki Zimling, Martin Ericsson, Steffen Kielstrup (ud 88), Thomas Rasmussen, Mads Jørgensen (ud 60), Morten 'Duncan' Rasmussen (ud 60)

Bænken: Morten Cramer, Asbjørn Sennels, Anders Randrup, Kim Daugaard (ind 88), Mike Jensen (ind 60), Marc Olsen, Chris Katongo (ind 60)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #39: 05 Aug 2007, 14:45 »

Kanon blog! Men synes godt nok der mangler billeder Opstemt

Thumbs Up
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #40: 05 Aug 2007, 15:27 »

Godt resultat, men som Don Abramovich siger gerne nogle billeder af f.eks målene (du tager screenshot når du ser målet igen) eller spillerne
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #41: 05 Aug 2007, 15:30 »

Kanon blog! Men synes godt nok der mangler billeder Opstemt

Thumbs Up

Tak.

Godt resultat, men som Don Abramovich siger gerne nogle billeder af f.eks målene (du tager screenshot når du ser målet igen) eller spillerne

Det med billede(r) er noteret, og vil komme i næste update Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #42: 06 Aug 2007, 14:01 »



27/6   Brøndby et skridt nærmere Europa

Katongo før kampen

Gullit har fået en ganske go' start i Brøndby. For 14 dage siden debuterede han med sejr mod Rhyl, som Brøndby stensikkert vandt imod for få minutter siden hjemme med 3-0. Mellem de to kampe har holdet vundet 1-0 ude mod Nordsjælland og 2-0 hjemme mod Vejle.

I det 21. min. scorede den nye midtbanespiller, Kielstrup, til 1-0, da han sikkert omsatte et straffespark, som Jenkins begik imod Ericsson.

Dårligt var bolden givet op, før Rhyl mister den. Elanga finder, fra midten, en fri Katongo ude ved kanten af feltet. To træk af den zambianske angriber og Brøndby fører 2-0. Herefter tog Brøndby det stille og roligt.

Med små 20 minutter igen kom den islandske angriber, Hannes Sigurdsson, på måltavlen. Hannes var med, da Duncan blev skadet før kampen mod Nordsjælland. Det ventes at Duncan først er klar om ca. 1½ måned. Jesper Christjansen, som kort forinden havde afløst Kildentoft, spiller 1-2 med Ericsson, men Christjansen's indlæg blev for langt og Thomas Rasmussen måtte ud til kanten og hente bolden. Her slog han første gang bolden ind til Hannes, som headede Brøndby på 3-0.

Brøndby skal i næste kval. runde møde polske Wisla Plock.

Brøndbys opstilling: M. Tørnes, J. Elanga, M. Suchy, P. Nielsen, H. Kildentoft (ud 62), M. Ericsson, S. Kielstrup, N. Zimling, T. Rasmussen, C. Katongo (ud 81), H. Sigurdsson (ud 81)

Bænken: M. Cramer, K. Larsen, M. Rasmussen, J. Christjansen (ind 62), M. Olsen, M. Jørgensen (ind 81), D. Williams (ind 81)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #43: 07 Aug 2007, 15:54 »



10/8   Brøndby sejrede i Polen

Tørnes har stået godt for Brøndby


Det holdt hårdt for Brøndby, som ude spillede imod polske Wisla Plock, som var bakket op af størstedelen af de knap 12.500 fans.

Brøndby kom bedst fra start, da Katongo scorede efter ca. 1½ minut. Kolarov slår bolden ind mod Kielstrup, men Peter Léránt får den headet hen til Katongo, som banker bolden ind bag Gubiec i det polske mål.

Bare 6 minutter senere skulle polakker udligne Brøndbys føring. Zimlings aflevering frem mod Hannes bliver opfanget af Léránt, som finder Dosek midt på banen, og via en masse afleveringer ender Michaelek med at sende et indlæg mod Dosek, men Tørnes får slået bolden væk fra Dosek. Desværre ender bolden hos Kretkowski, som scorer på fri mål.

Tyve minutter senere skulle Brøndby igen komme foran. Thomas Ramussen's hjørne ender i panden på Katongo, som header bolden sikkert ind. Det skulle gå hen og bliver kampens sidste mål trods masser af chancer til begge hold. Dermed har Brøndby sikret sig et godt udgangspunkt inden returkampen på Brøndby Stadion om 14 dage.

Brøndbys opstilling; M. Tørnes, A. Kolarov (ud 90), D. Boskailo, P. Nielsen, H. Kildentoft, M. Ericsson, N. Zimling (ud 90), S. Kielstrup, T. Rasmussen, C. Katongo, H. Sigurdsson (ud 51)

Bænken; M. Cramer, K. Larsen (ind 90), M. Howard, K. Daugaard, D. Szetela (ind 90), M. Jørgensen, L. Cieslewicz (ind 51)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #44: 08 Aug 2007, 14:34 »



24/8   Howard sender Brøndby videre

Howard scorede kampens eneste mål

"Det er dejligt igen at sejre efter en mindre god periode. Jeg tror på, at vi nok skal komme i UEFA Cup'ens gruppespil. Jeg skal i hvert fald gøre mit til, at vi skal spille UEFA Cup kampe i efteråret" Lød det fra dagens matchvinder Mark Howard.

Det holdt hårdt for Brøndby igennem store dele af kampen, da de polske gæster skulle frem og score mindst to gange, hvis man skulle sende Brøndby ud, men Tørnes stod endnu en stor kamp, og tog alt, hvad der kom indenfor målrammen.

Efter 75 minutters spil skulle Howard sende polakkerne ud med et hovedstødsmål. Han kommer foran to polske spillere og header mod nærmeste stolpe til stor jubel for de mange Brøndby fans denne aften.

I næste, og sidste, kval. runde skal man møde svenske IFK Göteborg. IFK har hjemmebane fordel i den førstekamp.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010