home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  2 Brugere, 849 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  You'll never walk alone!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange pokaler henter Liverpool i 08/09?
0
- 11 (20,8%)
1
- 6 (11,3%)
2
- 16 (30,2%)
3
- 8 (15,1%)
4
- 12 (22,6%)
Antal Stemmer: 53

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: You'll never walk alone!  (Læst 85618 gange)
N
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #45: 08 Aug 2007, 14:43 »

Kampen mod polakerne spillede Brøndby fantastisk  så vi må jo bare håber at det fortsæter i den ratning med masser af sejre
Logged

Brøndby & Chelsea 4-ever       They Are The Champions =D

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #46: 08 Aug 2007, 14:51 »

Udemærkede updates, men jeg savner et overblik over hvilke handler du har indgået... Pludselig læser jeg at en eller anden Kolarov har startet inde, men du har ikk skrevet nogen update om indkøbet af denne spiller, ligesom du gjorde med dine første indkøb, altså jeg ville gerne have et overblik over din trup...
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #47: 08 Aug 2007, 15:01 »

Kampen mod polakerne spillede Brøndby fantastisk  så vi må jo bare håber at det fortsæter i den ratning med masser af sejre

Ja, det ville ikke være dårligt! Thumbs Up

Udemærkede updates, men jeg savner et overblik over hvilke handler du har indgået... Pludselig læser jeg at en eller anden Kolarov har startet inde, men du har ikk skrevet nogen update om indkøbet af denne spiller, ligesom du gjorde med dine første indkøb, altså jeg ville gerne have et overblik over din trup...

Det er planen, at der i de to næste updates kommer optakt til FCK - BIF samt kampen. Jeg kan da godt i optakts-updaten, hvem der er hentet og solgt Smiley

Tak for kommentarerne begge to
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #48: 08 Aug 2007, 15:06 »


Det er planen, at der i de to næste updates kommer optakt til FCK - BIF samt kampen. Jeg kan da godt i optakts-updaten, hvem der er hentet og solgt Smiley


Det ville være rart, kan godt lide at have et overblik over det hold jeg følger...
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #49: 08 Aug 2007, 17:12 »



26/8   Optakt: FCK - Brøndby

Det er disse kampe, som man glæder sig til. Det er disse kampe, som ofte er svære at spå om. Det er disse, som alle vil vinde. Det er FCK - Brøndby.
Begge hold har ofret masser af penge på indkøb, og selvom vindet lukker om få dage rygtes det, at den sidste ikke er fortaget. For FCK's vedkommende havde man håbet på at komme i Champions League, men det ødelagde Slovan Liberec, men en samlet 4-3 sejr. FCK møder i UEFA Cup kval'en Newcastle. Brøndby har IFK Göteborg.


 De mange indkøb

Elder Granja har været en succes for FCK

For at ligge ud med hjemmeholdet, så har FCK på nuværende tidspunkt hentet ni spillere, hvoraf fire af dem skal have et år eller to for andetholdet. Det er i hvert fald, hvad FCK træner Ståle Solbakken har i tankerne

"Jeg synes, at vi har handlet godt denne sommer. Vi har fået et par unge gutter, som skal bære holdet frem i fremtiden. Et par stykker af dem er for tiden på andetholdet, da de på nuværende tidspunkt ikke er klar til førsteholdsbold" Siger Solbakken til Tipsbladet

FCKs handler:

Ind: Tore Andreas Gundersen (Kongsvinger), Rang Shawkat (Lyngby), Iven Austbø (Viking), Roni Porokara (Honka), Élder Granja (Internacional), Bjarne Ingebretsen (Lyn), Magnus Ueland (Bryne), Rasoul Mirtoroghi (Pegah Gilan), Besart Berisha (Hamburg SV - leje)

Ud: Michael Silberbauer (M'boro)

Brøndby har også været aktive i transfervinduet denne sommer. Hele ti mand har han fået anskaffet sig. Her er blot to af dem at finde på deres andethold

Zimling er tilbage i Brøndby

"Jeg er ganske tilfreds med truppen, som den ser ud nu. Vi har et par stykker, som er på vej tilbage fra skader, som også er i betragning til startopstillingen. Jeg skal ikke kunne afvise, at vi handler mere i de næste dage" udtaler den nye Brøndby træner Ruud Gullit

Brøndbys handler:

Ind: Marek Suchy (Slavia Prag), Steffen Kielstrup (Vejle), Niki Zimling (Esbjerg), Marcus Pedersen (Ham Kam), Kevin Larsen (Lyn), Dennis Boskailo (Djurgården), Aleksander Kolarov (OFK Beograd), Danny Szetela (Columbus Crew), Thiago Maranhao (Esbjerg), Muhammed Abubakari (Feyenoord - leje)

Ud: Marcus Lantz (Salzburg), Daniel Wass (Esbjerg)

Rygter vil vide at FCK, Brøndby, OB og Tromsø alle jagter den argentinske ungdomsspiller Angel di Maria, som i disse dage træner med i Brøndby. Det ventes at enten Brøndby eller FCK henter ham.


 Gode starter

Både FCK og Brøndby er kommet godt fra start i SAS-Ligaen, hvor Brøndby indtager førstepladsen med 13 point - 1 foran FCK.
For FCKs vedkommende snublede man i de to første kampe, hvor blot opnåede 2-2 ude mod Silkeborg og et 1-2 nederlag til OB på hjemmebane, siden da har man sejret.

I Brøndby har manglet en Duncan og en Hannes i front, og derfor har man måtte håbe på at fløjene og midtbanen har kunne lave et par mål, hvilket de også har gjort. 4 sejre i træk lagde man ud inden Esbjerg, noget overraskende, slog Brøndby i Brøndby og AaB måtte nøjes med 2-2 efter at have spillet Brøndby langt væk.

Det store spørgsmål er, hvem der løber med sejren i Parken i morgen aften. Oddsene taler for FCK.

De forventede opstillinger:

Jesper Christansen

Elder Granja - Brede Hangeland - Michael Gravgaard - Lars Jacobsen

Jesper Grønkjær - Tobias Linderoth - Atiba Hutchinson - Oscar Wendt

Ailton - Marcus Allbäck

Chris Katongo

Thomas Rasmussen                Mads Jørgensen
Niki Zimling Martin Ericsson Steffen Kielstrup

Kevin Larsen Per Nielsen Mark Howard Morten Rasmussen

Stephan Andersen





SS af indkøbene kommer i næste update!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #50: 09 Aug 2007, 14:16 »

Super update og gode indkøb, selvom jeg kender dem alle sammen... Håber du får Angel Di Maria, for han spiller klasse... Har selv haft ham i BIF og fik solgt ham videre for en betragtelig sum til Real, efter 2. sæson...
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #51: 09 Aug 2007, 14:28 »

God bolg indtil videre..... elsker Brøndby, så det er jo kanon....

KUTGW Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #52: 09 Aug 2007, 20:06 »

Super update og gode indkøb, selvom jeg kender dem alle sammen... Håber du får Angel Di Maria, for han spiller klasse... Har selv haft ham i BIF og fik solgt ham videre for en betragtelig sum til Real, efter 2. sæson...

God bolg indtil videre..... elsker Brøndby, så det er jo kanon....

KUTGW Smiley

Jeg takker Smiley

Husk at stem Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #53: 09 Aug 2007, 20:14 »

Så er der stemt BIF.

fed blog z43 Thumbs Up
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #54: 10 Aug 2007, 14:36 »

Så er der stemt BIF.

fed blog z43 Thumbs Up

Thanks

Må hellere komme igang med et par updates. Nogen der vil lave billeder til? Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #55: 10 Aug 2007, 16:59 »



27/8   Brøndby overrasker i Parken

De to opstillinger:

Jesper Christiansen

Élder Granja - Michael Gravgaard - Rang Shawkat - Lars Jacobsen

Jesper Grønkjær - Brede Hangeland - Tobias Linderoth (c) - Niclas Jensen

Marcus Allbäck - Ailton

Chris Katongo
Thomas Rasmussen        Danny Szetela
Niki Zimling - Martin Ericsson - Steffen Kielstrup

Kevin Larsen - Per Nielsen (c) - Mark Howard - Dennis Boskailo

Stephan Andersen


Bænkene:

FCK: Iven Austbø, Bjarne Ingebretsen, Hjalte Bo Nørregaard, Oscar Wendt, Frederik Berglund, Atiba Hutchinson, Dan Thomassen

Brøndby: Michael Tørnes, Morten Rasmussen, Henrik Kildentoft, Kim Daugaard, Kasper Lorentzen, Mads Jørgensen, Lukasz Cieslewicz.


FCK jubel efter 1-0 målet

Der lød fløjten. Sæsonens første derby var igang. En kamp ingen ville tabe.
Det vidste hjemmeholdet også fra start, hvor man havde to forsøg inden for det første minut, men Stephan Andersen havde ingen problemer med de forsøg.
Det havde han til gengæld minuttet efter, hvor Allbäck spiller Ailton fri i feltet, hvor brazzeren satte indersiden på bolden og 1-0 efter bare 2 minutter!

Midt i førstehalvleg, som hidtil havde været en tæt kamp skulle Brøndby kommer tilbage i kampen. Szetela spiller bolden over til Thomas Rasmussen, som ifølge FCK spillerne er offside, som har frit løb ned til Jesper Christiansen i FCK målet. Da TR er i feltet spiller han Katongo, som er løbet med ham, som sikkert scorer til 1-1.
5 minutter efter det mål må FCK bruge en udskiftning, da Boskailo skader Grønkjær i hård tackling. Den svenske back slipper for kort. Atiba Hutchinson afløser Grønkjær.


Katongo har gjort det igen!


Herefter skulle man vente ti minutter inde i anden halvleg før der skulle kommer yderligere en scoring. Ligesom sidste gang er det Katongo, som scorer. Martin Ericsson sparker ud til Per Nielsen, som første gang slår bolden ind til en Katongo som banker den ned ved den nærmeste stolpe. Gravgaard forsøgte med en tackling, men den mislykkedes. Jesper C. fik hånden på bolden, men heller ikke det var nok til at stoppe bolden. Der med måtte de 36.840 tilskurer se flere flik-flak's.

Efter det mål dødede kampen stille og roligt ud, og da Anders Hermansen fløjtede af viste måltavlen: FCK 1 Brøndby 2. Brøndby sejrede dermed sæsonens første derby.

"Det var en fantatisk sejr i dag. Vi har gjort det godt indtil videre, men vi har stadig meget arbejde foran os." Sagde Gullit.

"Jeg synes at vi var bedre end Brøndby i dag, men de formåede at score på deres chancer og Stephan gjorde det godt i Brøndbys mål, så det er lidt vores egen fejl." Lød det fra FCK anfører Tobias Linderoth.

Med sejren til Brøndby denne aften er klubben fra Vestegnen fortsat nr. 1, mens FCK er skubbet ned på 3. plads. 1 point efter AaB.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #56: 10 Aug 2007, 17:03 »

Yea Chris Katongo alléz.

Super update Thumbs Up
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #57: 10 Aug 2007, 20:55 »



1/9   Transfer vinduet er lukket - Brøndby
ACH - BIF - EfB - FCK - FCN - FCM - OB - RFC - SIF - VB - VFF - AaB

Handler:

Ind:
  • Marek Suchy, Slavia Prag
  • Steffen Kielstrup, Vejle BK
  • Niki Zimling, Esbjerg fB
  • Kevin Larsen, FC Lyn Oslo
  • Dennis Boskailo, Djurgården
  • Aleksandar Kolarov, OFK Beograd
  • Danny Szetela, Columbus Crew
  • Michael Svec, Slavia Prag
  • McDonald Mariga, Helsingborg
  • Muhammed Abubakari, Feyenoord (lejet)
  • Giuseppe Rossini, FC Utrecht (lejet)
  • Marcus Pedersen, Ham Kam
  • Thiago Maranhao, Esbjerg (byttehandel)

Ud:
  • Marcus Lantz, Salzburg
  • Daniel Wass, Esbjerg (byttehandel)
  • David Williams, SønderjyskE (lejet)


Det berømte vindue, transfer vinduet, er lukket og nu kan ingen hold hente spillere før engang efter nytår.
I Brøndby satser man på at nå UEFA Cupen's gruppespil samt et dansk mesterskab, og derfor har man købt stort ind.

Gullit udtaler: "Vi er godt igang med et langt efterår. Vores mål er at komme i UEFA Cupen og blive nationale mestre, og til det har vi brug for en stor trup, så vi kan tåle et par skader og karantæner."

B.T. analysere

Målmandsposten:

På målet finder man Stephan Andersen, som er det sikre førstevalg. Hans afløser hedder Michael Tørnes. Tørnes har allerede i denne sæson fået en håndfuld kampe, da Stephan Andersen var skadet, hvor han gjorde det go' indsats. Brøndbys tredje og sidste målmand i førsteholdstruppen er Morten Cramer. Han ventes ikke at opnå nogen kampe på førstehold. Ifølge BTs oplysninger vil han (Cramer red.) stoppe inden længe

BT giver: 8/10

Venstreback:

Venstreback plads er den plads, hvor Brøndby oftest har været svagest. Nu tyder det dog på, at de tider er ovre idet man har hentet to talent fulde spillere til den plads. Kevin Larsen og Aleksandar Kolarov har hidtil delt pladsen, og det forventes at det vil fortsætte. Sennels og Elanga er sendt ned på andet holdet, og det ventes at de er væk, når transfer vinduet åbner igen til Januar.

BT giver: 9/10

Højreback:

På højreback er dækket rimeligt ind. Her har intet mindre end fire mand, som kan spille den plads. Den nyankomne svensker Dennis Boskalio, som var reserve i Djurgården, har hidtil været førstevalget til pladsen. Det skyldes dog, at han sjælendt har haft modstand. Martin Spelmann har kun været med i den første kamp Brøndby spillede. Vi regner med, at Spelmann udlejes til Januar. En, som er på vej tilbage fra en skade er Mikkel Bischoff. Så snart han er 100% kampklar igen skal han give konkurrence til både spillerne på højreback og det centrale forsvar. Den sidste mand Brøndby har på højreback pladsen er Henrik Kildentoft, som har stået i skyggen af Boskailo hidtil, og det regner vi også med, at han vil fremover.

BT giver: 8/10

Centerforsvaret

I Brøndbys centerforsvar er der masser af konkurrence. Per Nielsen synes at være sikker at snuppe den ene plads med sine mange år på bagen. Hans makker har ofte været Marek Suchy, som virkelig har indtaget "Vilfort Park". Mark Howard synes, at være fast udskifter, mens Morten 'molle' Rasmussen er 4. valg

BT Giver: 9/10

Den centrale midtbane

På den centrale midtbane har Gullit valgt at bruge tre mand hidtil, hvor den ene skal være offensiv, og de to andre skal være midtbane slidere. For at starte med midtbanesliderne har man hentet Steffen Kielstrup i Vejle, hvor han har slået sit navn fast. I Esbjerg har man hentet en tidligere Brøndby spiller hjem. Der er tale om Niki Zimling. De to ventes, at være førstevalg, og der må Martin Retov tage til takke med en plads på bænken. Der udover har man hentet det tjekkiske talent, som er kendt for at være meget skadet, og gå forrest til kamp og træning, Michal Svec være 4. valg, men for tiden er han at finde på andet holdet. Kim Daugaard er at finde på andetholdet.

På den offensive side har man to spillere, som skal kæmpe mod hinanden. Det er Martin Ericsson og McDonald Mariga, som skal kæmpe om den plads. Ericsson synes, at være førstevalg.

BT giver: 9/10

Venstrefløj

På venstrefløjen er man dækket godt ind. Kasper Lorentzen ventes at være førstevalg på bekostning af Thomas Rasmussen. Yderligere har man en altmuligmand i Danny Szetela

BT giver: 9/10

Højrefløj

På højrefløjen finder man Mads Jørgensen, som synes, at være 3. valg. 2. valget er lejesvenden Mohammed Abubakari, som ventes at tage sig af bænken. Førstevalget overrasker måske de fleste, men Chris Katongo skal bruges der, hvor han skal fodre den angriber, som Brøndby bruger. Abubakari's lejeaftale, som udløber til januar, forventes ikke at blive forlænget, og derefter vil Peguero (SS af ham kommer senere) kæmpe med Katongo og Jørgensen om den plads.

BT giver: 8/10

Angribere

På angriber siden har man tre store targetmænd, som alle skal kæmpe om en enkelt plads. Giuseppe Rossini og Morten 'Duncan' Rasmussen ventes at rotere mellem angriberpladsen og bænken. Hannes Siggurdsson er tredje valg.

BT giver: 9/10

Brøndby IF' karakter: 8/10

Brøndby's forventede startopstilling:

Stephan Andersen

Dennis Boskailo - Per Nielsen - Marek Suchy - Kevin Larsen

Niki Zimling - Martin Ericsson - Steffen Kielstrup
Chris Katongo               Kasper Lorentzen
Giuseppe Rossini





edit: Husk at stem, eller vanker der! Tunge
« Seneste Redigering: 10 Aug 2007, 21:06 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #58: 13 Aug 2007, 11:56 »



14/9  IFK vandt første omgang

Selakovic - her for det svenske landshold

Der var på forhånd langt op til et spænende opgør, da Brøndby gæstede IFK Göteborg, og det skulle det da også gå hen og blive. Men IFK skulle gå hen og vinde det første opgør.

"Det er vigtigt, at vi holder nullet i dag. Jeg foretrækker 0-0 fremfor 1-1 i dag." Sagde IFK træner Olle Nordin til viasatsport.com inden dagens kamp.

I første halvleg var der masser af chancer til begge hold, men Selakovic (IFK) og Rossini (BIF) kunne ikke få bolden i nettet.
Efter pausen skulle der blot gå 16 sekunder før IFK Göteborg kom foran. Olsson spiller Wallerstedt, som første gang finder Selakovic i Brøndbys felt. Han fik tæmmet bolden, og skød herefter bolden i kassen.

Det mål skulle starte en lang række Brøndby angreb, men Bengt Andersson tog alt, som kom inden for målrammen. Der er returopgør i Brøndby om små 14 dage.

"Det var knapt så godt i dag. Vi rammer sjælendt inden for målrammen, og vi lukker mål ind efter 20 sekunder, tror jeg der gik. Vi skal være mere tændte om 14 dage." Lød det fra Brøndby træner, Ruud Gullit.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #59: 13 Aug 2007, 11:57 »

Et lidt ærgeligt resultat, men mon ikke du tæver dem på Hjalte park? Smiley
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010