home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 20:02:13 Broen13 Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  3 Brugere, 853 Gæster Online.

Indlæg: 1132763 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  You'll never walk alone!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange pokaler henter Liverpool i 08/09?
0
- 11 (20,8%)
1
- 6 (11,3%)
2
- 16 (30,2%)
3
- 8 (15,1%)
4
- 12 (22,6%)
Antal Stemmer: 53

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: You'll never walk alone!  (Læst 85630 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #60: 13 Aug 2007, 12:00 »

Det er ihf. planen Djævel
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #61: 13 Aug 2007, 12:03 »

Det er ihf. planen Djævel

Ja tænk en gang, det havde jeg ikke gættet Rullende Øjne Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #62: 13 Aug 2007, 12:03 »

Så var det da godt, at du fik det af vide Grin
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #63: 13 Aug 2007, 17:18 »



28/9  Brøndby i UEFA Cup'en efter drama

Giuseppe Rossini scorede for første gang på hans nye hjemmebane


"Allerede når vi løber ind for at varme op, skal vi vise, at vi er tændte og klar til at sejre. Vi giver os 110% i dag, og forhåbenlig gør fansene det samme" Sagde Brøndbys Marek Suchy til EB's udsendte, inden spillerne løber ind til opvarmning inden det spænende opgør på Brøndby Stadion.

For Brøndbys vedkommende galdt det hurtigt om, at udligne IFK Göteborgs føringmål fra det første opgør i Sverige. Brøndby lagde da også ud med at angribe fra start, og takket været Bengt Andersson i IFK målet, gjorde, at Brøndby ikke kom foran inden stadionuret havde rundet fem omgange.

I det 10. minut kom Brøndby foran ved Belgiske Giuseppe Rossini, som også har rødder i Italien. Kolarov header bolden frem til Zimling, som header bolden tilbage til Ericsson, som finder Kolarov, som spiller Rossini fri i feltet, hvor han tager et træk og banker bolden i nettet. Hans 3. mål i 5 kampe.


Herefter forsøgte begge hold, at få scoret. Men Stephan Andersen og Bengt Andersson tog de bolde, som kom indenfor målrammen. Da der ikke blev scoret yderligere i de første 90 min. skulle man ud i ekstra tid. Her formodede ingen af holdene, at score trods en stor chance Duncan mod slutningen, og så måtte man ud i straffe konkurrence for at finde vinderen.

1-0 Kasper Lorentzen scorer
1-0 Thomas Olsson brænder
2-0 Duncan scorer
2-0 Stefan Selakovic brænder
3-0 Mohammed Abubakari scorer
3-1 Tomas Zvirgsdauskas scorer
3-1 Steffen Kielstrup brænder
3-2 Magnus Johansson scorer
4-2 Aleksandar Kolarov scorer

Randers FC er ligesom Brøndby også klar til UEFA Cup gruppespillet via en samlet 3-1 sejr over Hapoel Tel-Aviv. FCK opnåede kun 1-1 ude mod Newcastle og dermed er deres Europa eventyr ovre for denne sæson.




Hvis nogen skulle være interesset i at lave billeder til denne blog, så smid en PB Smiley
« Seneste Redigering: 13 Aug 2007, 20:56 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #64: 13 Aug 2007, 17:25 »

Sikker sejr Opstemt
Flot blog i det hele taget, med det forkerte hold Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #65: 13 Aug 2007, 18:00 »

Thanks Smiley

Der udover kan jeg oplyse, at Dannimh er med til at 'pimpe' bloggen med nogen billeder, et stort tak skal lyde herfra Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #66: 13 Aug 2007, 21:48 »



3/10  Svær dansk lodtrækning

Pokalen de mange hold vil vinde

Der var lodtrækning til UEFA Cup'en i dag. Både Randers og Brøndby, som var hhv. 5. seedet og 4. seedet, fik begge en svær lodtrækning. Kun i Brøndby tror man på succes.

Seedingerne;

1. Seeding: Ajax (Hol), Leverkusen (Tys), Lille (Fra), Newcastle (Eng), Parma (Ita), Schalke (Tys), Sevilla (Spa), Villarreal (Spa)

2. Seeding: Auxerre (Fra), AZ (Hol), Celta Vigo (Spa), Club Brügge (Bel), Feyenoord (Hol), Hertha Berlin (Tys), Marseille (Fra), Sparta Prag (Tje)

3. Seeding: AEK Athen (Græ), Espanyol (Spa), Galatasaray (Tyr), Heerenveen (Hol), Lens (Fra), Paris SG (Fra), Palermo (Ita), Partizan (Ser)

4. Seeding: Blackburn (Eng), Brøndby IF (Dan), Dinamo (Rom), Livorno (Ita), Osasuna (Spa), Sparta Moskva (Rus), West Ham (Eng), Wisla (Pol)

5. Seeding: AA Gent (Bel), FC Moskva (Rus), FC Twente (Hol), Frankfurt (Tys), Nacional de Madeira (Por), Nancy (Fra), Randers FC (Dan),, Trabzonspor (Tyr).

Grupperne:

A: Villarreal (Spa), AZ (Hol), Galatasaray (Tyr), Blackburn (Eng), Frankfurt (Tys)
B: Leverkusen (Tys), Celta (Spa), Paris SG (Fra), Dinamo (Rom), Randers FC
C: Ajax (Hol), Marseille (Fra), AEK Athen (Græ), Livorno (Ita), AA Gent (Bel)
D: Newcastle (Eng), Sparta Prag (Tje), Palermo (Ita), Sparta Moskva (Rus), Nancy (Fra)
E: Parma (Ita), Club Brügge (Bel), Espanyol (Spa), Wisla (Pol), Trabzonspor (Tyr)
F: Lille (Fra), Feyenoord (Hol), Partizan (Ser), Osasuna (Spa), FC Moskva (Rus)
G: Schalke 04 (Tys), Auxerre (Fra), Heerenveen (Hol), Brøndby IF (Dan), Nacional de Madeira (Por)
H: Sevilla (Spa), Hertha Berlin (Tys), Lens (Fra), West Ham (Eng), FC Twente (Hol)

"Vi har fine chance for at gå videre, hvis vi kommer godt fra start. Jeg tror på, at vi kan gå videre fra vores pulje" udtaler Gullit

"Det bliver svært for os, at gå videre, jeg tvivler faktisk lidt på det." Fortæller Randers' stjerne angriber, Djiby Fall.




Dannimh: Da jeg har nogen probs. med PB, så vil jeg lige skrive tak for billederne her Smiley
« Seneste Redigering: 13 Aug 2007, 22:04 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #67: 14 Aug 2007, 16:38 »



25/10  Målfest i Esbjerg

Lorentzen til 3-3


Er der nogen som giver hinanden kamp til stregen, så er det Esbjerg og Brøndby. De to hold mødes, en kold eftermiddag i det vestjydske. De 6089 tilskurer fik fuld valuta for pengene.

Da stadionuret skulle til, at runde de 26 omgange, havde de to målmænd ikke haft det store at lave. Det virkede som om, at de to hold bare ville have overstået denne kamp hurtigst muligt. Men så fik Martin Ericsson den fantatiske idé, set fra Brøndbys side, at skyde på mål midt på Esbjergs halvdel. Bolden blev ramt så perfekt, at den sad oppe i det ene hjørne. Et fantatisk mål, som må siges at være kandidat til rundens mål.

Herefter gik det hurtigt med målene. To minutter senere modtager Chris Katongo bolden fra Dennis Boskailo ude på fløjen. Katongo tager et par træk ind mod målet, og spiller bolden mellem angriberne og Esbjerg målmand, Lars Winde. 'Duncan' kommer først til bolden, og tager et træk forbi Winde og prikker den ind til 0-2 for gæsterne.

Dårligt efter det andet sparkede Jesper Bech og Jesper Lange spillet i gang igen. Ruben Yttergård Jenssen sparker bolden fremad mod Jesper Lange, som header bolden bag ved Marek Suchy til Jesper Bech, som løber ned mod Stephan Andersen og scorer sikkert til stor jubel for de mange Esbjerg tilhængere.

To minutter inde i anden halvleg begår Boskailo frispark mod Bech, og det skal Esbjergs nye venstreback, Panos Dimitriadis tage. Han sparker den ind ved det korte hjørne, og Esbjerg fB har nu udlignet Brøndby 0-2 føring!

Og Esbjerg skulle sågar også komme i front. Det skete efter 65 min. ved islandske Birkir Bjarnason. Dimitriadis sparker et farligt Brøndby indlæg væk fra Esbjergs målfront. Jesper Lange samler bolden op omkring midten, og får, overraskende nok, lov til at løbe ned til Brøndbys felt, hvor han ser Birkir kommer løbende. Lange ligger bolden perfekt i panden til Birkir, som header Esbjerg foran med 3-2.

Brøndby skulle dog komme tilbage mod slutningen, hvor holdet fra Vestegnen havde masser af forsøg, men bedst som Winde skulle redde Esbjerg til sidst lykkedes det Kasper Lorentzen at score til 3-3. Kevin Larsen sparker bolden frem mod Lorentzen, som fra en spids vinkel, får prikket bolden mellem Winde's ben til 3-3.
Lorentzen selv var dog noget skuffet efter kampen: "Vi kommer foran med 2-0, og derfra burde det ikke være muligt at lukke Esbjerg, eller andre for den sags skyld, ind i kampen igen, men det sker i dag, og det er vores egen skyld, at vi ikke vinder i dag".

Brøndby er fortsat nr. 1 i SAS-Ligaen, mens Esbjerg indtager 6. pladsen. I næste runde skal Brøndby et smut til Randers, inden netop Brøndby og Randers skal spille UEFA Cup kamp i midtugen. Esbjerg tager imod AaB.

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Ranieri
Gæst
 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #68: 14 Aug 2007, 17:31 »

God update Smiley Spændene skrevet også Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #69: 14 Aug 2007, 19:02 »

Jeg takker Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #70: 14 Aug 2007, 21:06 »



1/11  Optakt: Nacional - Brøndby

Duncan har scoret!

I morgen tager Nacional de Madeira imod Brøndby IF i, hvad der forventes, at blive en tæt på. Nacional fortsætter deres gode stime fra sidste sæson, hvor man blev nr. 5 i ligaen, og dermed skulle portugiserne ud i UEFA Cupen. Nacional er lige nu nr. 7 i den bedste række i Portugal. Modstanderen er Brøndby, som bare drøner der ud af i den danske SAS-Liga.

"Jeg glæder mig meget til, at spille den kamp. De er et godt hold, især på hjemmebane, hvor de er bakket godt op at masser af tilskurer." Fortæller Brøndbys Morten 'Duncan' Rasmussen, og fortsætter "Banen er rigtig god at spille på. Kan vi få spillet til at flyde, så regner jeg med, at vi kan tage point med hjem til Danmark"

Nacionals helt store navn må være den brasilianske angriber Serginho Baiano. Et navn, som man ikke kender til i det danske, men skal man tro hans holdkammerat, generalen i forsvaret, Fernando Cardozo, så skal Per Nielsen og Marek Suchy holde godt øje med ham. "Han er hurtig, og har et farligt skud. Han har scoret masser af mål, uanset, hvor han har spillet henne. Jeg tror, og håber, at han afgør kampen til vores fordel."

Holdenes profiler:

Nacional:

Serginho Baiano: Serginho er en angriber udstyret med en fantatisk målnæse. En spiller, som Brøndby forsvaret skal holde godt øje med i samtlige 90 min.

Bruno: I Bruno har Nacional en dygtig midtbanespiller med masser af rutine på bagen. Bruno har bl.a. optrådt for FC Porto, det gjorde han i sæsonen 2002-2003

Flavio: Flavio er en målmand, som man kan regne med i Nacional trods sin alder. Flavio har masser af rutine fra den bedste brasilianske liga. Flavio er hentet i sommers for at lære holdet yngre målmand en del.

Der er store forventninger til Baiano (th.)

Brøndby:

Stephan Andersen: Stephan Andersen lagde sæsonen ud med en skade, men er siden hen rejst sig og vist sin klasse i Brøndby målet. Stephan er en stor andel i Brøndby flotte efterår.

Marek Suchy: Marek Suchy blev hentet til, for at udfordre Mark Howard, men Marek har været helt igennem suværen sammen med Per Nielsen i Brøndbys centrale forsvar. Lige nu spås han en stor fremtid!

Giuseppe Rossini: Belgiske Giuseppe Rossini blev lejet, da man manglede en angriber. Rossini har siden hen bombet sig ind i Brøndby hjerterne med hidtil 8 mål. Rygterne vil vide, at man vil forlænge Giuseppe' lejeaftale inden længe.


De forventede startopstillinger:

Nacional (4-2-3-1)

Flavio

B. Patacas - Avalos - F. Cardozo - B. Basto

Bruno - Juliano

J. Victor - L. Bonfim - Adriano

S. Baiano

G. Rossini

K. Lorentzen       C. Katongo

N. Zimling - M. Ericsson - S. Kielstrup

K. Larsen - M. Suchy - P. Nielsen - D. Boskailo

S. Andersen


Brøndby (4-3-2-1)


Nacional de Madeira - Brøndby IF vises på 3+ kl. 19.45 - med optakt fra kl. 19:00.
TV2 Sport viser Paris SG - Randers FC fra kl. 19:40.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #71: 16 Aug 2007, 16:25 »



2/11  Nacional og Brøndby deler i tæt opgør

Szetela scorede sit første mål for Brøndby i dag

Nacional de Madeira og Brøndby IF spillede en ganske tæt og underholdene i kamp. Der var masser af chancer i begge ender, hvor Nacionals Serginho Baiano og Brøndbys 'Duncan' og Rossini brændte en del store chancer i kampen. Brøndby kunne tage hjem med det ene point takket været en noget lav amerikaner!

Portugiserne lagde ud med masser af chancer, og især Serginho Baiano og Leandro Bonfim kom frem til nogen store chancer, men Stephan Andersen tog de skud, som kom indenfor målrammen.
Efter knap et kvarters dominans meldte Brøndby sig ind i kampen med et par gode forsøg. Flavio tog, ligesom Stephan A., samtlige forsøg.

Midt i første halvleg kunne jublen så bryde løs for hjemme holdet, da Serginho Baiano bragte Nacional foran. Basto ligger bolden fladt ind til en fri Baiano, som sætter indersiden på, og sætter bolden sikkert ind. Det skulle starte en lang række Brøndby angreb, men Katongo, Ericsson og Duncan formåede ikke at score inden pausen. Kort før pause støtte Duncan sammen med Avalos, og den danske angriber blev i pausen pillet ud afløst af Rossini, som er inde i en mindre målkrise.

Efter 66 minutters spil skulle Brøndby gå hen og lave en udskiftning, som fik betydning for kampen. Danny Szetela afløste Kasper Lorentzen. Gullit skete på samme tidspunkt over til en 4-4-2, hvilket han har gjort en enkelt gang før i sin Brøndby tid. 12 minutter efter indskiftningen kom Szetela på måltavlen til stor jubel for de mange medrejsende Brøndby tilhængere.
Kevin Larsen tager frispark midt på banen, og bolden ender hos Szetela, som sparker første gang, fra kanten af feltet, mellem Flavio's ben og 1-1 kunne måltavlen lyse.
Målet åbnede for en livlig afslutning hos begge mandskaber, som ville have de 3 point, men der blev ikke scoret yderligere, og begge hold måtte nøjes med 1-1.

Randers FC fik ørene i maskinen, da de mødte Paris SG. 3-0 vandt franskmændene, hvis målscorer var Pauleta samt et selvmål af Kenneth Møller Pedersen. Randers blev spillet ud af Parc des Prines, som havde besøg af 36767 tilskurer.

I næste runde møder Brøndby på hjemmebane Schalke 04, hvor det tyske mandskab har revanche til gode fra sidst. Det sker d. 23/11. For Randers' vedkommende er der først UEFA Cup kamp for kronjyderne igen d. 29/11, hvor Dinamo Bucharest kommer på besøg.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #72: 16 Aug 2007, 16:36 »

Hmm ikke et særlig flot billede Opstemt
Ellers godt skrevet blog med masser af tekst Thumbs Up
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #73: 16 Aug 2007, 16:52 »

Jeg takker Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #74: 18 Aug 2007, 21:34 »



8/11  Brøndby slog Nordsjælland i pokalen

Thomas Andie, her for Viborg, gjorde sit til at FCN skulle videre

Der skulle en straffesparks konkurrence til før Brøndby kunne slå FC Nordsjælland ud af pokalen. Knap 2.400 personer så Brøndby reserver vinde.

"Jeg gjorde mit til, at vi skulle gå videre i pokalen, men Brøndby havde heldet på deres side, i hvad der en tæt kamp i mine øjne" fortæller FC Nordsjællands nye spiller Thomas Andie, som er hentet i Viborg i sommers.

Det startede da også godt for Nordsjælland, som skulle komme foran efter små 12 minutter. Bernhardsson, også en ny FCN mand, spiller Nordstrand fri i feltet. Tørnes går ud mod Nordstrand, som spiller Santala, som sætter indersiden på og gør det til 1-0.

7 minutter nåede Farum holdet, at være foran inden Szetela skulle udligne. Den unge amerikaner er en i en mål stime med to mål i to kampe, dog var han ikke med mod AaB imellem kampen mod Nacional og denne kamp. Lorentzen sender bolden ind mod Duncan, men Alding får tæmmet bolden ude ved feltet, men inden han får sparket bolden væk, så har Szetela skudt bolden i mål.

Efter 26 minutters spil skulle Brøndby komme foran. Szetela spiller bolden frem mod Duncan, som spiller den videre til Mike Jensen, som fik sæsondebut i dag. Han spiller bolden tilbage til Duncan, som finder Abubakari. Han ligger bolden ind til Lorentzen, som sparker Brøndby på 1-2.

Midt i anden halvleg skulle Nordsjælland udligne Brøndbys føring. Efter lidt spil frem og tilbage, finder Alding en fri Thomas Kristensen, som fra ca. 25 meter skyder på mål. Skudet sidder perfekt, og går ind til 2-2.
Flere mål kom der ikke i de første 90 min., og derfor måtte de to hold ud i ekstratid.

Her skulle Brøndby komme bedst fra start. I slutningen af første halvleg af ekstratiden slår Lorentzen bolden til i panden på indskiftede Rossini, som header Brøndby foran.
Herefter stod der Brøndby på spillet, men men men..

I det 117. minut gør Thomas Andie det til 3-3 på et flot frisparks mål lige uden foran feltet. Dermed måtte de to hold i straffe konkurrence for at finde vinderen.

0-0 Bajram Fetai brænder
0-1 Steffen Kielstrup scorer
1-1 Morten Nordstrand scorer
1-2 Morten 'Duncan' Rasmussen scorer
1-2 Morten Karlsen brænder
1-2 Kasper Lorentzen brænder
2-2 Daniel Sjölund scorer
2-3 Danny Szetela scorer
3-3 Thomas Andie scorer
3-4 Martin Retov scorer

I kvartfinalen skal Brøndby møde vinderen af Randers - Vejle kampen. Værd at bemærke, er, at kun SAS-Liga hold er tilbage i pokalen.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010