home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 830 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  You'll never walk alone!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange pokaler henter Liverpool i 08/09?
0
- 11 (20,8%)
1
- 6 (11,3%)
2
- 16 (30,2%)
3
- 8 (15,1%)
4
- 12 (22,6%)
Antal Stemmer: 53

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: You'll never walk alone!  (Læst 85607 gange)
artofck
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #75: 18 Aug 2007, 23:13 »

god blog
Logged

Alexander Nedergaard    http://zanifitness.blogspot.dk

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #76: 18 Aug 2007, 23:30 »

Tak Smiley

Hvad siger i freaks til en update inden længe? Rullende Øjne
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #77: 18 Aug 2007, 23:32 »

Lyder ikke dårligt, følger med denne blog, det går bedre for dit Brøndby Hold end for vores IRL, så det er rat at se Smiley
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #78: 18 Aug 2007, 23:40 »

Jeg takker Smiley

Ja, det er rart med FM Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #79: 18 Aug 2007, 23:44 »

Jep.. Nå vil lige spille lidt med mit Leeds spil.. Er lige startet i League One, og så skal de føres op i toppen af Premier League inden for 5-6 år..
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #80: 19 Aug 2007, 14:21 »

Da jeg er kommet et godt stykke frem i sæsonen, vil jeg lige smide resultater og juleindkøbene frem til 1/2-07, hvor fra der så vil være updates om kampe o.l. Smiley

Ønskes der SS af nogen, så fyr løs Smiley



Kampe:
SAS: Brøndby 1-1 FCK
SAS: Silkeborg 0-1 Brøndby
UEFA: Brøndby 1-2 Schalke 04
RL: FCK 4-1 Brøndby
UEFA: Heerenveen 1-2 Brøndby
RL: Rosenborg 2-2 Brøndby
RL: Brøndby 2-2 AIK
UEFA: Brøndby 0-2 Auxerre

Vinterpause.

Træ: Legia 0-1 Brøndby
Træ: APOEL 1-1 Brøndby
Træ: Anorthosi 0-2 Brøndby
Træ: MEAP 1-4 Brøndby

Stillinger:
SAS-Liga
UEFA Cup - Fik Ajax Amsterdam i lodtrækningen.
Fik ikke taget af Royal League, men den ser således ud;
1. FCK
2. AIK
3. Brøndby
4. Rosenborg

Transfer:
Ind:

Jens D. Kristensen, OB.
Giuseppe Rossini, Utrecht
Jesper Juelsgaard, FC Midtjylland
Simon Kjær, FC Midtjylland
Daniel Wass, Esbjerg (byttehandel)

Ud:

Asbjørn Sennels, Club Brügge
Joseph Elanga, Esbjerg (byttehandel)

Priser:

Årets spiller i DK
1. Jesper Bech, Esbjerg
2. David Nielsen, IK Start
3. Dennis Sørensen, FC Midtjylland

Årets spiller i SAS-Ligaen
1. Njogu Demba-Nyren, Esbjerg
2. Brede Hangeland, FCK
3. Dennis Sørensen, FC Midtjylland

Årets målmand i DK
1. Stephan Andersen, Brøndby IF
2. Arek Onyszko, OB
3. Martin S. Jensen, Randers FC

Årets unge spiller i DK
1. Niki Zimling, Brøndby IF
2. Morten 'Duncan' Rasmussen, Brøndby IF
3. Kasper Lorentzen, Brøndby IF


Årets hold
Lars Winde, Esbjerg

Lars Jacobsen, FCK
Niclas Jensen, FCK
Michael Gravgaard, FCK
Michael Jacobsen, AaB

Dennis Sørensen, FC Midtjylland
Thomas Rasmussen, Brøndby IF
Nicolai Stokholm, Viking
Kenneth Perez, Ajax Amsterdam

Jesper Bech, Esbjerg
David Nielsen, IK Start

Kasper Schmeichel, Falkirk
Jesper Mikkelsen, FC Midtjylland
Søren Friis, AC Horsens
Niki Zimling, Brøndby IF
Rajko Lekic, OB

Årets U21 talent
1. Niki Zimling, Brøndby IF
2. Morten 'Duncan' Rasmussen, Brøndby IF
3. Kasper Lorentzen, Brøndby IF


Årets U19 talent
1. Bo Storm, Heerenveen
2. Nikolaj Hansen, Kalmar FF/FCK
3. Lasse Qvist, Vålerenga/FCK

Årets U17 talent
1. Pierre Kanstrup, Brøndby IF
2. Jesper Juelsgaard, FC Midtjylland (/Brøndby IF)




Edit; Næste update bliver den første kamp mod Ajax - En fuldstændig vanvittig kamp Opstemt
« Seneste Redigering: 19 Aug 2007, 18:34 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #81: 19 Aug 2007, 18:35 »

Forrige update er opdateret med div. priser, som jeg havde glemt alt om, da jeg lavede updaten Forlegen

Husk at stem Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #82: 19 Aug 2007, 18:41 »

Troede aldrig jeg skulle sige det her, men:


GO BRØNDBY Thumbs Up
Logged

I ain't playin', nigga

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #83: 19 Aug 2007, 19:55 »

En gang skal jo være den første Wink

Update på vej!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #84: 19 Aug 2007, 19:58 »

Super blog Zone.

Bliver spændene at se om du kan gå videre mod Ajax Thumbs Up
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #85: 19 Aug 2007, 20:04 »

Jeg takker.

Ja, det skulle helst være hævnes time Djævel
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #86: 19 Aug 2007, 20:52 »



15/2  Masser af mål i Brøndby

Brøndby havde en blandet optakt inden det vigtige opgør mod Ajax hjemme på Brøndby Stadion. 3-1 slog man Rosenborg i Royal League på en god anden halvleg, men samtidig manglede man Per Nielsen og Niki Zimling, som er langstidsskadet.
Ajax kom til Brøndby med en storsejr i bagagen. Hele 4-1 vandt man hjemme mod Utrecht.


Babel var kampens spiller


Det startede bedst for de hollandske gæster, som skulle bringe sig foran med 0-1 tidligt i kampen. Huntelaar slår bolden ind til Emanuelson, som får tæmmet bolden perfekt, og sikkert scorer allerede efter små 3 minutter.
Bare syv minutter senere så det slemt ud i Brøndbys defensiv. Manucharyan sparker hjørne. Retov skal til at heade væk, men op kommer Huntelaar og header Ajax foran 0-2.

Brøndby skulle komme tilbage i kampen bare 6 minutter senere. Gentenaar sparker bolden frem mod Lindenbergh, men Szetela kommer højest og header bolden hen til Thomas Rasmussen, som modtager bolden midt på Ajax' banehalvdel, og han tager en solotur ned mod Gentenaar, som ikke får reddet bolden. 1-2.

Minuttet senere skulle banens bedste, Ryan Babel, komme på tavlen. Efter godt sammenspil rundt på banen ender bolden på Manucharyan, som bliver tacklet af tilbage vendte Bischoff. Bolden ender hos Huntelaar, som spiller tilbage til Stam, som forsøger at finde Babel, men Boskailo header væk. Lindenbergh finder Manucharyan, som første gang spiller Babel i feltet, og sikkert scorer han til 1-3. På det tidspunkt er der blot spillet 17 minutter!

I pausen og midt i anden halvleg skiftede Brøndby Kevin Larsen, Danny Szetela og Chris Katongo ud og de blev afløst af hhv. Aleksandar Kolarov, Giuseppe Rossini og Mads Jørgensen. De udskiftninger skulle få stor betydning for kampen.
For med godt et lille kvarter igen skulle Kolarov score sit første mål i Brøndby trøjen. Mads Jørgensens hjørne bliver sikkert headet ind af en umærkeret Kolarov. 2-3, og håbet om et godt resultat kom igen frem blandt Brøndby fansene.

Brøndby skulle da også udligne Ajax' føring. Minuttet efter reduceringsmålet skulle Rossini score - igen. Kolarov spiller bolden hen til Mads Jørgensen, som finder Thomas Rasmussen på modsatte side. Han spiller Kolarov ned langs kanten, hvor fra han slår bolden ind til en fri Rossini i Ajax feltet. Belgieren header Brøndby på 3-3.

Mads Jørgensen havde stor andel i resultatet mod Ajax

For at gøre ondt værre for Ajax så skulle Brøndby sågar også komme på 4-3. Igen skulle Rossini vise sin målfarlighed foran de mange Brøndby fans. Indskiftede Grygera sparker frispark frem mod Huntelaar, men Howard header bolden væk fra Brøndby målet. Gentenaar får headet bolden Babel, men Kolarov får fat i bolden. Han finder Ericsson, som header videre til Mads Jørgensen, som spiller Rossini, som dribler udenom Vermaelen. Rossini løber ned mod målet og scorer sikkert til 4-3!!

Efter det mål glemte Brøndby spillerne at spille fodbold - i hvert fald minuttet efter. Babel tager sig en solotur ned mod Brøndby målet og skyder på mål. Bolden bliver rettet af på Bischoff, og skudet snyder Stephan Andersen i Brøndby målet. 4-4 ender en fuldstændig vanvittig kamp.

"Det er vores egen skyld, at vi får dette resultat. Før Brøndby kommer på 2-3 havde vi så småt begyndt at slappe af, og det bliver vi straffet for. Brøndby skal have ros for at vende 1-3 til 4-3, det er ikke hver dag man ser det. Jeg ser frem til returkampen" Lød det fra Man of the Match Ryan Babel.

Brøndby IF' opstilling; Stephan Andersen; Dennis Boskailo, Mark Howard, Mikkel Bischoff, Kevin Larsen (ud 45); Martin Retov (c), Danny Szetela (ud 66), Martin Ericsson, Thomas Rasmussen, Chris Katongo (ud 45); Morten 'Duncan' Rasmussen

Michael Tørnes, Aleksandar Kolarov (ind 45), Pierre Kanstrup, Henrik Kildentoft, Kasper Lorentzen, Mads Jørgensen (ind 66), Giuseppe Rossini (ind 45)

Ajax Amsterdam' opstilling; Dennis Gentenaar; John Heitenga, Olaf Lindenbergh, Jaap Stam (c) (ud 76), Thomas Vermaelen; Hedwiges Maduro, Gabri (ud 75), Urby Emanuelson, Ryan Babel, Edgar Manucharyan (ud 45), Klaas-Jan Huntelaar

Maarten Stekelenburg, Mauro Rosales (ind 45), Leonardo, Roger, Zdenek Grygera (ind 76), Kenneth Perez (ind 75), Renaldo Jongebloet.

Der er returkamp i Amsterdam om en uge.

« Seneste Redigering: 20 Aug 2007, 15:50 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #87: 20 Aug 2007, 16:18 »



22/2  Mirakelt i Amsterdam udeblev

Endnu engang skulle Brøndby og Ajax spille en underholdene kamp. Med 4-4 i Brøndby var Ajax favoritter til at gå videre, og det skulle hollænderne da også. Efter kampen var der masser af ros fra Ajax til Brøndby

Perez scorede kampens sidste mål


Det startede bedst for Ajax der, ligesom i det første opgør, skulle komme foran tidligt i kampen. Stephan Andersen finder Szetela midt på banen, som header videre til Ericsson, men Linderbergh hopper højest og får headet bolden hen til Leonardo, som spiller Babel fri bag Kevin Larsen. Babel tager et træk og banker bolden op i det lange målhjørne, uden chance for Stephan A.
Herefter bølgede kampen frem og tilbage, men de to målmænd lukkede ikke flere mål ind i første halvleg.

Men fem minutter midt i anden halvleg skulle være altafgørende i den kamp. I dét 63. minut skulle Brøndby udligne Ajax' føring på et mål af Lorentzen efter et godt sammenspillet angreb. To minutter senere skulle Kevin Larsen så få sit andet gule kort, og dermed måtte Brøndby spille med 10 mand i ca. 25 minutter.
Det udnyttede Kenneth Perez. Allerede 45 efter udvisningen scorede han til slutresultatet 2-1.

"Brøndby gjorde det godt, selv da de var en mand i undertal. De kæmpede hårdt, men heldigvis for os, blev det kun til et mål til dem. Jeg ser frem til kampene mod Sevilla." Lød det fra Ajax træner Henk ten Cate
Ajax skal i næste runde møde Sevilla, som slog Feyenoord ud.

Ajax' opstilling; Dennis Gentenaar; Zdenek Grygera, Urby Emanuelson, John Heitenga (c), Thomas Vermaelen; Olaf Lindenbergh, Kenneth Perez (ud 74), Edgar Davids (ud 74), Leonardo (ud 81); Ryan Babel, Klaas-Jan Huntelaar

Maarten Stekelenburg, Mauro Rosales (ind 74), Javier Martina (ind 81), Gabri, Jaap Stam, Mitchell Donald (ind 74), Edgar Manuchyryan

Brøndby' opstilling; Stephan Andersen; Dennis Boskailo, Kevin Larsen (udvist 65), Mark Howard, Henrik Kildentoft; Martin Retov (c) (ud 45), Danny Szetela, Martin Ericsson, Chris Katongo, Thomas Rasmussen (ud 60), Morten 'Duncan' Rasmussen (ud 60)

Michael Tørnes, Pierre Kanstrup, Mikkel Bischoff, Steffen Kielstrup, Kasper Lorentzen (ind 60), Mads Jørgensen (ind 45), Giuseppe Rossini (ind 60)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #88: 20 Aug 2007, 20:23 »



5/3  Målrig kamp i Moskva

Svec (th.) scorede sit første mål i Brøndby trøjen

Dynamo Moskva inviterede Brøndby en tur til den russiske hovedstad dagen efter det samlede 6-5 nederlag til Ajax Amsterdam, og russerne var da også parat til at betale for opholdet til Rusland. Trods det kolde vejr fik de godt 3.400 fremmødte intet mindre end syv mål at se.

Brøndby lagde stærkt ud, og kom frem til masser af store chancer, men Platon Zakharchuk, Dynamos målmand, tog de forsøg, som kom på mål.
Russerne skulle komme på 1-0 efter 33 minutter, på et af deres første forsøg i kampen, da Nikita Andreev, som blev rygtet til Brøndby i medierne i sommers, scorede. Ovie spiller bolden ud på højrekanten til Sorokin, som finder Andreev helt fri i Brøndbys felt.

Brøndby skulle dog udligne og senere hen komme foran i første halvleg. Begge gange ved Rossini. Første gang var bare fem minutter efter Dynamo kom foran. Ovie forsøger at spille bolden tilbage til sin målmand, men Rossini får fat i bolden og scorer sikkert.
Katongo erobre bolden fra Khokhlov, tager et træk ind mod midten inden han finder en fri Rossini bag Dynamo' midterforsvar. Herfra løber han ned og placere bolden køligt ind i nettet, så Brøndby kan gå til pause med 1-2.

"Vi spillede en rigtig god første halvleg, og vi burde måske havde kommet foran tidligere, men vi får ikke udnyttet vores chancer. Jeg er glad for mine to mål, som forhåbenlig er med til at sikre en sejr i dag" Fortalte Rossini inden han smuttede ned til holdkammeraterne i omklædningsrummet.

Med tyve minutter igen skulle Dynamo komme på 2-2. Pecnik scorede et flot frisparksmål fra ca. 22 meter. Indskiftede Tørnes havde ingen chance for at tage den bold.

Det udlignede mål betød flere angreb til Brøndby, og det var da også Brøndby som skulle komme foran igen. Målmand Zakharchuk spiller bolden mod Fernandez, som dog ikke opdager, at han bliver spillet. Duncan opsnapper bolden, og løber ned for at drible uden om den russiske målmand og gøre det til 2-3.

Med fem minutter igen skulle Brøndby også komme på 2-4. Daugaard spiller Szetela, som finder Duncan, der finder den skadesplagede Svec, som løber ned til baglinjen og scorer et helt fantatisk mål.
I overtiden skulle Dynamo komme på 3-4. Pimenov løber ned til baglinjen og slår bolden ind til Klimov, som header bolden sikkert i mål.

Det var Brøndbys tredje sejr i træk siden Ajax nederlaget. FCK blev besejret hjemme 1-0 i Royal League og HIK slået 0-2 ude i en træningskamp. Om 3 dage skal Brøndby spille i Stokholm, hvor AIK venter og i weekenden starter SAS-Ligaen igen, her kommer OB på besøg.

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #89: 20 Aug 2007, 20:44 »

Godt med Brøndby-succes i Europa  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010