home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 825 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  You'll never walk alone!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange pokaler henter Liverpool i 08/09?
0
- 11 (20,8%)
1
- 6 (11,3%)
2
- 16 (30,2%)
3
- 8 (15,1%)
4
- 12 (22,6%)
Antal Stemmer: 53

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: You'll never walk alone!  (Læst 85606 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #90: 20 Aug 2007, 20:51 »

Bare en skam, at jeg røg til Ajax Skuffet
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #91: 21 Aug 2007, 20:52 »

Tænk, jeg har helt overset at det her er den blog, jeg har drømt om i et par måneder: Brøndby U21 talent-bloggen.

SUUUUUUPPPEEEEERR!!
Skal helt sikkert nærlæse denne blog  Thumbs Up
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #92: 21 Aug 2007, 20:55 »

Flot sejr mod Dynamo Moskva
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #93: 21 Aug 2007, 20:59 »

Tænk, jeg har helt overset at det her er den blog, jeg har drømt om i et par måneder: Brøndby U21 talent-bloggen.

SUUUUUUPPPEEEEERR!!
Skal helt sikkert nærlæse denne blog  Thumbs Up

Den er vidst ikke helt go' Wink

Go' ide Peace

Flot sejr mod Dynamo Moskva

Thanks Smiley

edit; i må vente til i morgen med update Tunge
« Seneste Redigering: 21 Aug 2007, 21:00 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #94: 22 Aug 2007, 17:14 »



1/4  En stor Brøndby dag

JUBEL!


Selvom første april er regnet til at drille hinanden med, så var der intet at drille med i Brøndby. Om formiddagen fik træner Gullit en ny kontrakt og om aftenen slog man overbevisende Vejle på hjemmebane.

"Jeg er rigtig glad for, at forlænge min kontrakt. Det tog noget tid for os at blive enige, men nu behøver hverken jeg eller spillerne bekryme sig om det problem mere i denne sæson." Fortalte Gullit og forsatte "Vores mål er selvfølgelig at vinde mesterskabet. Vi er i øjeblikket nr. 1, med 2 point ned til den nærmeste modstander (AaB red.) Der udover har vi Royal League og pokalen, som vi også har mulighed for at vinde, hvilket vi vil gå efter."

Og det var ikke kun fans, Gullit eller ledelsens, som er glade for forlængelsen. Den tjekkiske klippe, Marek Suchy, sagde til TV2 sporten efter han fik nyheden af vide "Jeg er rigtig glad for den nyhed. Ruud har været en perfekt træner, og jeg glæder mig til at fortsætte det samarbjde her i Brøndby."

Om det var pga. kontraktforlængelse n hos Ruud Gullit, der var skyld i at spillet var det bedste i foråret i SAS-Liga skal endnu være usagt. Vejle forsøgte at holde holde nullet, men kort før pause skulle Brøndby komme foran. Rossini forsøger at finde Retov inde i feltet, men Swift (Vejle spiller) for bolden væk fra Retov, men bolden ender hos Ericsson, som banker bolden op i det lange hjørne uden chancer for Abbas Hassen i Vejle målet.

Med godt et kvarter igen synes Brøndby at være tilfreds med en 1-0 sejr. Det skulle Retov dog lave om på, for han scorer nemlig til 2-0 på en ri-post fra Duncan. I overtiden skulle samme Retov også gøre det til 3-0. Boskailo afværger et Vejle angreb. Lorentzen samler bolden op ved Vejle målet, hvor han ser Retov fri, og en aflevering kommer. Vejle spillerne vil have, at der dømmes offside, men det bliver er ikke, og Retov scorer sikkert til slutresultat 3-0.

"Det er ikke hverdag, at jeg scorer hele to mål i samme kamp, så det var da dejligt at prøve." lød det kort fra Retov efter kampen.

Om tre dage går det igen løs for Brøndby, som skal møde FCK i parken i Royal League semifinalen. FCK spillede i denne weekend overraskende 1-1 hjemme mod OB, men AaB, Brøndbys nærmeste forfølgere, vandt 2-0 hjemme mod Nordsjælland.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #95: 22 Aug 2007, 21:32 »

Jeg smider dette ind her, i håb om, at få nogen svar Smiley

Kom lige til at tænke på, om det er i orden at skrive kontrakt med en 21-årig, men først tiltræder når han er 22? F.eks. på fri transfers? Smiley

edit; håber på nogen svar til dette inden i morgen eftermiddag, eller vanker der! Wink
« Seneste Redigering: 22 Aug 2007, 22:03 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #96: 23 Aug 2007, 18:17 »



8/4  Gullit bliver i Brøndby

Schalke og Leverkusen er afvist!

Dagen efter Brøndbys 2-1 ude mod Viborg er den succesfulde hollandske træner blevet rygtet til både Leverkusen og Schalke 04, som ser ud til at kæmpe om overlevelse i denne sæson. Gullit afviser selv et skifte lige nu, da han langt fra er færdig med sit projekt med Brøndby

"Jeg har et projekt i gang med Brøndby, som er godt i gang, og som jeg ikke vil forlade lige nu. Schalke og Leverkusen er begge to hold, som skal kæmpe om europa cup pladser, men har fejlet i denne sæson, hvilket er ærgeligt for Bundesligaen." Indledte Ruud og forsatte "På papiret er de to hold bedre end Brøndby, men på banen er Brøndby bedst set fra min side. Der er ingen klub, som kan få mig væk fra Brøndby lige nu! Ikke engang hold som Milan, Chelsea og Real Madrid."

En af grundene til, at Ruud ikke vil er, at familien er faldet godt til.
"Vi er faldet godt til her i Danmark. Der var selvfølgelig lidt problemer i starten med blandt andet sproget, men det var vi små lært perfekt."

Stillingen i Bundesligaen;
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #97: 27 Aug 2007, 17:26 »



22/4  5 stjernet underholdning i Aalborg

2 udvisninger og 4 mål kunne man opleve på Aalborg stadion, da Ligaens nr. 2, AaB, tog imod nr. 1, Brøndby. Blot to point skilte de to hold fra hinanden før kampen. 11.134 tilskurere var på plads til at bakke deres hold op.
AaB (4-4-2)
1. J. Nielsen (c) 7
36. T. Kortegaard 7
2. M. Jacobsen 7
21. K. Risgård 6
12. M. Jonsson 6
10. R. Prica 7
8. F. Winsnes 7
22. R. Würtz 6
15. S. Nomvethe 8 (ud 69)
29. J. Mota 6 (ud 75)
20. S. Bræmer 7 (ud 75)

27. P. Kristensen 6 (ind 69)
32. R. Schwartz 6 (ind 75)
25. Chrys 7 (ind 75)

Brøndby (4-3-2-1)
16. S. Andersen 9
6. K. Larsen 8
5. M. Howard 7
27. M. Suchy 6
42. D. Boskailo 8
28. S. Kielstrup (c) 7 (ud 9)
10. M. Ericsson 8
9. M. Retov 9
7. K. Lorentzen 8
24. C. Katongo 7 (ud 75)
45. G. Rossini 6 (ud 45)

20. M. Bischoff+ (ind 9) 9
19. J. P. Peguero (ind 45) 7
36. D. Szetela (ind 75) 7


Lorentzen sendte Brøndby på sejrskurs i kampen mod AaB


Det startede bedst for hjemmeholdet, AaB, da Brøndbys Marek Suchy fik direkte rødt for en tackling på Mota allerede efter 8 minutters spil. Brøndby valgte at sende Mikkel Bischoff ind istedet for Steffen Kielstrup efterfølgende. Frisparket, som Winsnes sparkede, kunne havde givet point i amerikansk fodbold.

Efter at havde rundet den halve time skulle gæsterne fra Vestegnen komme foran. Lorentzen' hjørne får AaB målmand Jimmy Nielsen ikke bokset ordenligt væk, og bolden ender hos Martin Retov, som sikkert score til 1-0 til Brøndby. Det var hans sæsontræffer nr. 5 i sæsonen.
Spillet havde dog været lige fordelt mellem de to tophold inden, og det skulle det også efterfølgende, dog med et mindre overtag til AaB, som de dog ikke kunne udnytte takket været en stærk defensiv.

Med godt 22 minutter igen skulle AaB komme tilbage i kampen. Rade Prica finder en fri Novemthe, og lidt overraskende får han lov til at løbe ned til feltet, hvorfra han forsøger med et skud, men Stephan Andersen får bokset lige ud til Fredrik Winsnes, som sætter bolden sikkert i nettet.

Den udligning skulle holde i ca. 5 minutter for AaB. Boskailo finder en fri Katongo, som AaB spillerne synes er i off-side position da han modtager bolden. Han løber ned til kanten af feltet, hvor han sender bolden indover. Peguero lader fornuftigt bolden gå videre til Lorentzen, da Peguero stod i off-side position, som får bolden lagt til rette og så banker han bolden ind ved det lange hjørne.
Bedøm selv, om der er off-side

Med ca. 5 minutter igen, begår Markus Jonsson frispark på kanten af feltet, og da han var sidste mand, ligesom Suchy var i første halvleg, var der ingen vej udenom end en udvisning til den svenske højreback. Retov scorer sikkert på det frispark, og Brøndby kan tage hjem med en 1-3. Det eneste, som bekrymer træner Gullit er Suchy udvisning og Bischoff' skade.

"Det er verdensklasse, det som drengene viser i dag. Vi er i undertal i godt 80 minutter, og alligevel formår vi at slå rækkens nr. 2 med 1-3 på deres bane. Det er virkelig udbeskriveligt det her. Det eneste der er irriterende, er at Bischoff og Suchy ikke er med i pokal semifinalen mod FCK om 3 dage." fortalte Brøndby træner Ruud Gullit.

AaB træner Erik Hamrén var, ikke overraskende, mindre glad: "Vi er i overtal i stort set hele kampen, og så for vi første scoret midt i anden halvleg, da det ser værst ud. Ros til Brøndby, og især deres målmand, som gjorde det fantatisk i dag. Vi må bare arbejde hårere ude på træningsbanen de næste par dage, hvis vi skal sikre os nogen medaljer."




Stillingen:
(plads - hold - målforskel - point)
1. Brøndby +24 60
2. FCK +36 55
3. AaB +11 55
4. OB +8 43
5. FC Midtjylland +4 38
6. Esbjerg fB -2 37
7. AC Horsens -7 36
8. FC Nordsjælland -7 34
9. Randers FC -10 32
10. Viborg -12 28
11. Vejle -18 23
12. Silkeborg -27 16

Runde 29;

Lørdag
Vejle - OB (TV)

Søndag:
Brøndby - Randers
FC Midtjylland - FCK
FC Nordsjælland - AC Horsens
AaB - Esbjerg
Viborg - Silkeborg (TV)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #98: 27 Aug 2007, 19:58 »



25/4  4 mand til prøvetræning

Hele 4 mand er i disse dage til prøvetræning i Brøndby. Kenan Hajdarevic fra AGF skal træne med U18 holdet. Kenan har roteret mellem AGF's andethold og deres U18 hold, hvor af Kenan på sidstnævnte hold har haft gjort en forskel, i den århusianske defensiv.
Matias Quantana, Francisco Pina og Gabriel Obertan skal alle tre træne med Brøndbys A-hold og spille et par kampe for andetholdet, for at se dem nærmere an. 'Gab' Obertan kom til Brøndby for godt 10 dage siden, og har optrådt to gange for andetholdet, med to mål til følge.

"Disse fire spillere har alle, forhåbenlig, en stor fremtid foran sig. Quantana fik jeg anbefalet af en gammel holdkammerat, som mente, at vi skulle se nærmere på ham. Pina har vi set på i et stykke tid, og nu ville vi se ham an. Obertan har jeg hørt positivt om i medierne, og vi er glade for, at vi kunne se på ham. Hidtil har 'Gab' gjort det fint, og fortsætter han sådan, skal jeg ikke kunne afvise, at han vil være at finde i klubben på et senere tidspunkt" fortæller Gullit.

Brøndby spiller i aften den første af to pokalsemifinaler mod FCK. Ingen af de fire spillere kan være med for Brøndby.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #99: 27 Aug 2007, 20:27 »

Det ser rigtig flot ud Zone.
- Ham den sidste spiller, ser sgu lovende ud.
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #100: 27 Aug 2007, 20:38 »

Nu har jeg endelig læst helle bloggen igennem. Pinligt, da det var mig, der foreslog den.  Forlegen

Gode indkøb du har foretaget. Specielt Danny Szetela har jeg testet i mit eget Brøndby-spil, og han spiller rigtig godt.  Thumbs Up
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #101: 27 Aug 2007, 20:42 »

Det ser rigtig flot ud Zone.
- Ham den sidste spiller, ser sgu lovende ud.

Tak. Smiley
Jeps, det er nogen lovende gutter. Jeg håber, at de en dag kommer på kontrakt Opstemt

Nu har jeg endelig læst helle bloggen igennem. Pinligt, da det var mig, der foreslog den. Forlegen

Gode indkøb du har foretaget. Specielt Danny Szetela har jeg testet i mit eget Brøndby-spil, og han spiller rigtig godt. Thumbs Up

Bedre nu end aldrig Tunge

Tak. Ja, han gør det godt. En dejlig 'joker' at ha' i truppen Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #102: 28 Aug 2007, 19:46 »



2/5  Brøndby er i pokalfinalen!

Det første opgør i Brøndby endte 2-1 til Brøndby, så der var lagt op til et spænende opgør i Parken denne aften i maj. I FCKs opstilling var der en del overraskelser!
FCK (4-4-2)
1. J. Christansen 6
23. W. Kvist 6
3. E. Granja 7
16. D. Thomassen 6
5. Leonardo 6
10. J. Grønkjær 7
4. H. Nørregaard 6 (ud 62)
13. A. Hutchinson 7
20. A. Danielsen 6
11. M. Ällback (c) 6 (ud 72)
12. K. Tandrup 7 (ud 61)

8. P. E. Flo 7 (ind 61)
14. F. Boateng 6 (ind 72)
18. M. Akar 6 (ind 72)

Brøndby (4-3-2-1)
16. S. Andersen 6
6. K. Larsen 7
42. D. Boskailo 8
27. M. Suchy 8+
4. P. Nielsen (c) 8
9. M. Retov 7
28. S. Kielstrup 7
10. M. Ericsson 7 (ud 79)
7. K. Lorentzen 7
24. C. Katongo 7 (ud 45)
19. J. P. Peguero 7 (ud 79)

25. H. Siggurdsson 7 (ind 45)
5. M. Howard 7 (ind 79)
44. M. Mariga 6 (ind 79)


Ericsson har scoret


FCK lagde ud med et hårdt pres fra start, og bolden røg da ogsåi mål i det fjerde minut, men dommer Claus Kierkegaard dømte rigtig nok off-side på Kim Tandrup.
Efter 12 skulle Brøndby komme foran. Boskailo sparker bolden bag Leonardo og Dan Thomassen, og Martin Ericsson kunne løbe ned med FCK målet. Jesper C. får ikke ordenlig fat på bolden, og Brøndby er foran, på hvad der skulle vise sig at være kampens eneste mål.

I resten af første halvleg havde Brøndby et mindre overtag, men kunne ikke udnytte det. Efter pausen stod der FCK på det meste, og midt i anden halvleg fik Leonardo bolden i nettet, men han skubbede forinden Kielstrup om kuld i målfeltet.
I slutminutterne måtte banens så absolut bedste, tjekkiske Marek Suchy, forlade banen efter et sammenstød med Grønkjær. Suchy ventes ude i ca. to uger.

"Det er altid dejligt, at score i Parken, og især mod FCK." lød det fra målscore Ericsson. Hans holdkammerat Marek Suchy udtalte følgende til EB's udsendte: "Jeg fik af vide, at det ikke var så slemt, men de skal se nærmere på benet i morgen inden 'dommen' falder."

"Jeg er lidt skuffet. Vi gør godt nok, men det var ikke nok til, at sejre, desværre. Det ligner lidt en lortesæson." fortalte FCKs Nørregaard

I finalen venter AaB, som i de to semifinaler begge gange slog FC Midtjylland med 2-1.
Om bare tre dage kan FCK få revanche, når de tager imod Brøndby i sæsonens 8. indbyrdes møde.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #103: 28 Aug 2007, 19:56 »

god update og snup så lige pokalen Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #104: 28 Aug 2007, 20:14 »

Tak. Jeg skal gøre, hvad jeg kan for at vinde Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010