home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:02:13 Broen13 Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  3 Brugere, 859 Gæster Online.

Indlæg: 1132762 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  You'll never walk alone!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange pokaler henter Liverpool i 08/09?
0
- 11 (20,8%)
1
- 6 (11,3%)
2
- 16 (30,2%)
3
- 8 (15,1%)
4
- 12 (22,6%)
Antal Stemmer: 53

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: You'll never walk alone!  (Læst 85629 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #120: 02 Sep 2007, 01:37 »

Har spillet lidt videre, så jeg smider lige resultaterne op fra foregående sæson! Tunge




SAS: FCK 3-2 BIF
SAS: BIF 2-1 SIF
SAS: OB 1-3 BIF
Pokalfinale: AaB 1-0 BIF
SAS: BIF 1-1 ACH
Royal League finale: Vålerenga 1-1 BIF (Vålerenga vandt 2-1 efter ekstratid)

SAS-Liga stillingen;


Det havde 2 gættet rigtigt;
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #121: 02 Sep 2007, 01:43 »

Surt at det kiksede i de afgørende kamp, men du får flere trofæer næste sæson Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #122: 02 Sep 2007, 01:49 »

Ja, det var trist. Det regner jeg også med Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #123: 02 Sep 2007, 03:18 »



30/6  Rygtebørsen

I disse dage er der, ikke overraskende, masser af rygter om spillere, som enten er på vej til Brøndby eller på vej væk. BT har samlet alle rygterne.

Brøndby har pr. dags dato sikret sig den finske talent Lauri Dalle Valle, den argentinske angriber Matias Quantara samt Tobias Mikkelsen, som man skrevet kontrakt med sidste sommer. Men Brøndby truppen skal forstærkes yderligere, hvis man ønsker stor succes i dette års Champions League, samt i den hjemlige liga, SAS-Ligaen. Der udover skilte man af sig med Giovanni Rector i løbet af foråret.
BT vuderer chancerne for et skifte med *'er. Man kan maks. få 5 *'er

Spillere på vej;

Målmænd:
Piotr Czaplinski - En 17-årig polsk målmand fra Jagiellonia. Brøndby skulle angiveligt havde set på ham et par gange i løbet af foråret
***

Sinan Bolat - 18-årig målmand, som sin alder til trods, er førstevalg på målmandsposten hos FC Brussels. Gullit har længe være interesset i at hente belgieren
****
Forsvar:
Kenan Hajdarevic - 16-årigt talent fra AGF. Kenan var i foråret til prøvetræning i Brøndby, hvor han gjorde et godt stykke arbejde for deres U18 hold.
****

Sidneí - Et Brasiliansk talent, som Brøndby skulle have haft kig på længe. Grundet regler gør, at Sidneí, og andre brazzere først kan skifte når de er fyldt 18, hvilket Sidneí blev i foråret. Prisen kan dog skræmme Brøndby væk
**
Midtbane:
Alexandre Song - Arsenal reserven er sat i salg, hvilket skulle øjne et skifte til Brøndby. Brøndby er kun interesset i en lejeaftale, da london-holdet angiveligt skulle forlange en høj pris.
*

Alexey Rebko - 21-årig russisk oprydder, som er på Sparta Moskvas reservehold. Alexey skulle ikke opsat på et skifte, da han vil kæmpe sig ind på Spartas hold.
*

Salvatore Foti - Sampdorias guldfugl. Sampdoria og Foti skulle være enige om at leje den 18-årige italiener ud, men Köln og Bologna er også interesset i at leje ham, men kan ikke tilbyde europa cup kampe denne sæson
***

Angribere:
Nicklas Bendter - Arsenals dansker. Prisen er for høj til et køb, og man skal derfor være glad for en lejeaftale. Celtic lurer også..
**

Dawid Janczyk - Ung polsk angriber. Dawid vil væk fra Legia, og Brøndby synes interesset i ham. Stor chance for handel!
****

Spiller på vej væk;

Marek Suchy - Brøndbys tjekkiske guldfugl. Brøndby synes ikke interessede i at sælge Marek, men Palermo skulle have sendt et fint bud afsted efter tjekket, som man kan have svært ved at sige nej til.
****

Dennis Boskailo - Dennis havde lidt problemer i starten på banen, men er siden hen blevet vigtig for holdet. Stabæk og Brann må lede efter en anden mand
*

Henrik Kildentoft - Kildentoft har haft svært ved at spille sig på holdet, og han skal væk for at få spilletid. Brøndby synes opsatte på et salg, og der skulle angiveligt havde mange interesset.
****
Danny Szetela - Brøndby dejlige joker. Flere skandinaviske hold har et godt øje til amerikaneren, men Danny vil ikke væk, og Brøndby synes heller ikke opsatte på et salg
*

Niki Zimling - Niki var ude hele foråret med en skade, men alligevel vil Blackburn og Everton have fat i den unge dansker. Blackburn skulle ifølge engelske medier havde fået afvist et tilbud
***

Jesper Juelsgaard - I vinterpausen hentede Brøndby Juelsgaard i Midtjylland, men nu synes han at få spilletid på førsteholdet via en lejeaftale, som et par klubber i 1. division og 2. division øst skulle have spurgt om.
****

David Williams - Super Dave, som han kaldes, var i forrige sæson udlejet til SønderjyskE, hvor han scoret 6 mål i 22 kampe. SønderjyskE synes, at vil leje ham igen, i deres jagt på oprykning, som man missede.
***
« Seneste Redigering: 02 Sep 2007, 13:43 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #124: 03 Sep 2007, 16:06 »



9/7  Den korte pre-season

Meget er sket i Brøndby siden spillerne gik på ferie. 6 mand har man hentet, mens ingen endnu har forladt de danske mestre. Valby klubben Frem har været på besøg til en venskabskamp, hvor Brøndby gav fire indkøb uofficel debut. En ellers aftalt træningskamp mod franske Monaco på Brøndby Stadion er blevet aflyst pga. den danske Super Cup, som står imellem Brøndby og AaB. Endelig har man også fået en modstander i 2. kvalifikations runde i Champions League.

Indkøb
Navn: Lauri Dalle Valle
Nationalitet: Finsk
Alder: 15
Nr. -
Tidl. klubber:
05-07 JIPPO 15 kampe 6 mål

Navn: Matías Quantana
Nationalitet: Argentinsk
Alder: 17
Nr. 32
Tidl. Klubber:
05-07 Quilmes 2 kampe 0 mål

Navn: Piotr Czaplinski
Nationalitet: Polsk
Alder: 17
Nr. -
Tidl. Klubber:
06-07 Jagiellonia 14 kampe 0 mål

Navn: Vito Mannone
Nationalitet: Italiensk
Alder: 19
Nr. 1
Tidl. Klubber:
04-05 Atalanta 0 kampe 0 mål
05-07 Arsenal 0 kampe 0 mål

Navn: Ola Toivonen
Nationalitet: Svensk
Alder: 21
Nr. 12
Tidl. Klubber:
04-05 Degerfors 39 kampe 8 mål
06 Örgryte 0 kampe 0 mål
06-07 Malmö FF 19 kampe 9 mål

Navn: Tobias Mikkelsen
Nationalitet: Dansk
Alder: 20
Nr. 14
Tidl. Klubber:
03-07 Lyngby 64 kampe 10 mål


Som sagt har Brøndby hentet seks mand pr. dags dato. 3 mand skal styrke andetholdet fra start, mens tre mand styrker førsteholdet.
Til andetholdet har man anskaffet sig disse tre; Lauri Dalle Valle, Matías Quantana og Piotr Czaplinski.
"Jeg glæder mig til at spille inde på Stadion. Jeg var til prøvetræning i foråret, hvor det gik fint, og derfor har Brøndby hentet mig til. Jeg ved godt, at jeg skal starte på andetholdet, men jeg må bare kæmpe og tage chancen, når den kommer" Fortæller den nye argentiner Quantana.

Førsteholds truppen er styrket med disse tre; Vito Mannone, Ola Toivoinen og Tobias Mikkelsen. Sidst nævnte sikrede Brøndby sig allerede en kontrakt med forrige sommer, men man blev enige om at Tobias skulle fortsætte i Lyngby i endnu et år.
"Jeg glæder mig til udfordringerne her i Brøndby. Jeg har kun hørt gode ting om klubben, så det skal nok bliver spænende." sagde den nye 12'er, Ola Toivoinen.

Kampen mod Frem

"Vi skal bruge denne kamp, til lige at kommer igang igen efter sommerferien. Der udover regner jeg med, at de fremmødte vil se nogen af nyindkøbene." Fortalte Gullit dagen før kampen.

De to opstillinger;
Brøndby: V. Mannone (S. Andersen 45'), A. Kolarov (D. Szetela 45'), M. Rasmussen (M. Suchy 45'), M. Howard (P. Nielsen 45'), M. Spelmann (D. Boskailo 45'), N. Zimling (M. Retov 45'), S. Kielstrup (M. Svec 45'), O. Toivoinen (M. Mariga 45'), K. Lorentzen (T. Rasmussen 45'), T. Mikkelsen (J. P. Peguero 45'), Duncan (M. Quantana 45')

Frem; J. Nielsen, T. Ilsø (Autrup 67'), Gotovac (Kjelde 45'), M. E. Jensen (L. Olesen 82'), A. Danielsen (D. Knudsen 45'), N. Aslam (T. Madsen 67'), T. Krause (T. Olsen 45'), A. Krohn (J. Eriksson 75'), D. Petersen (El Banna 60'), C. Brøndum (N. Mikkelsen 60'), E. Sørensen (M. Søndergaard 60' (Andresen 82'))

1-0 Morten 'Duncan' Rasmussen (26')
1-1 Aske Krohn (66')
MoM: Jørgen Nielsen, Frem. (9)
Tilskurertal: 6.888

Champions League lodtrækning

I jagten på at nå dette års Champions League, skal Brøndby, i 2. kvalifikations runde, mødte de irske mestre fra Shelbourne FC. Shelbourne slog i første kval. runde Kazakhstanske Kairat ud med samlet 6-2 efter 0-3 ude og 3-2 hjemme.

"På papiret er det en nem modstander, men man skal aldrig undervudere sådanne hold." Lød det kort fra Retov.
Brøndby spiller hjemme i første kamp d. 25. mens der er retur kamp i Irland ugen senere.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #125: 03 Sep 2007, 20:03 »



15/7  Sæsonens første pokal

Brøndby slog for kort tid siden AaB i den danske Super Cup, som blev afviklet i Parken. Dermed fik de danske mestre revanche for nederlaget, i pokalfinalen, til pokalmestrene fra Aalborg. Knap 42.200 var tilstede.
AaB (4-4-2)
1. J. Nielsen (c)
3. M. Pedersen (udv. 20)
2. M. Jakobsen
9. T. Augustinussen
12. M. Jonsson (ud 74)
10. R. Prica
7. M. Lindström
8. F. Winsnes
22. R. Würtz
20. S. Bræmer (ud 70)
15. S. Nomvethe (ud 70)

29. Mota (ind 70)
25. Chrys (ind 70)
21. K. Risgård (ind 74)

Brøndby IF (4-3-2-1)
16. S. Andersen
34. A. Kolarov
4. P. Nielsen (c)
27. M. Suchy
13. D.Boskailo (udv. 45)
9. M. Retov
29. N. Zimling
12. O. Toivoinen
21. T. Rasmussen (ud 45)
14. T. Mikkelsen (ud 90)
17. Duncan (ud 75)

36. D. Szetela (ind 45)
45. G. Rossini (ind 75)
5. M. Howard (ind 90)

Det startede bedst for Brøndby i dagens kamp, da de allerede efter godt fem minutter kunne bringe foran. Duncan dribler udenom Augustinussen, men kommer ikke forbi Jonsson. Jonsson får nemlig prikket bolden væk fra Duncan, men uheldigvis ender bolden hos Zimling, der langt om længe er klar igen for Brøndby, som banker den ind fra godt 20 meter. Fantatisk start for de blågule.

Herefter stod der Brøndby på kampen, og takket være en velspillende Jimmy Nielsen i AaB målet gjorde, at Brøndby ikke førte stort efter kort tid.
Efter 28 minutter blev AaB reduceret til ti mand, da Pedersen blev udvist. Martin Pedersen fældede 'Duncan' lige uden foran feltet, og dommer Michael Svendsen så ingen anden udvej, end at hive det røde kort op. Frisparket, som blev sparket af Ola Toivoinen, endte i muren. Inden Prica kunne få sparket bolden væk, kom Tobias Mikkelsen i vejen, som gav Brøndby endnu et frispark og Rade Prica et gult kort.
Boskailo sparker bolden hen til Kolarov, som står på kanten af feltet, helt umarkeret, da han banker Brøndby på 2-0, uden chance for Jimmy Nielsen i AaB målet. Nu lugtede det virkelig af Brøndby sejr!

I overtiden af første halvleg skulle Dennis Boskailo dumme sig. Midt i første halvleg fik han et gult kort, og kort før pause fløjtet fik han endnu et. Boskailo gik voldsomt ind i en tackling på Winsnes, og dermed måtte den svenske back se rødt.

Med godt ti minutter tilbage af kampen skulle AaB komme på 2-1. Winsnes' hjørne header Michael Jacobsen sikkert ind bag Stephan Andersen, og dermed lidt spænding til sidste.
Trods flere og flere AaB angreb endte kampen 1-2 til Brøndby, som dermed vandt sæsons første pokal.

"3. gang var lykkens gang for mig. Vi tabte jo pokalen og Royal League finalen sidste sæson, men i dag vandt vi, og så endda rimeligt overbevisende mod et stærkt AaB hold. Det lover godt for os." Sagde Gullit inden han og holdet skulle fejre triumfen sammen med de mange tilhængere.

Om bare tre dage går SAS-Liga igang igen. Brøndby tager imod oprykkerne fra AGF, men AaB skal en tur til Farum og møde FC Nordsjælland.




edit: Ved godt der mangler et billed, men gad ikke lede efter noget (hvem sagde doven?) Peace
« Seneste Redigering: 03 Sep 2007, 20:12 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #126: 04 Sep 2007, 17:41 »



16/7  Brøndby trio på vej til Rovers!

Marek Suchy, Niki Zimling og Martin Ericsson kan alle snart være bliver præsenteret som Blackburn spillere. Engelske The Sun mener at vide, at man har smidt et bud i omegnen af ca. 25 mio. dkr. efter Suchy og Zimling, mens man vil leje Ericsson. Flere klubber bejler til de tre.

Har Ericsson scoret sit sidste Brøndby mål?


Dagen efter Super Cup succesen for Brøndby skulle Marek Suchy havde fortalt træner Gullit, at han vil væk fra Brøndby, og har derfor bedt om at blive sat på transferlisten, hvilket man har gjort. Blackburn har sendt et hurtigt bud afsted, ifølge The Sun, på godt 12 mio dkr. Samme beløb takkede Brøndby nej til, da Palermo havde budt ifølge kilder tæt på klubben. Der er derfor tvivlsomt om Blackburn kan få fat i tjekken for det beløb. Der udover skulle Napoli, Hamburger og Porto have budt på Suchy, mens Palermo og Bordeaux overvejer om man skal byde på ham. Brøndby ventes at forlange mindst 20 mio dkr. for Suchy, som man hentede sidste sommer for knap 4,5 mio dkr.

Skal man tro The Sun kan Blackburn præsentere Niki Zimling inden for en uge. Et bud på ca. 15 mio dkr skulle være accepteret, og nu mangler Niki og Blackburn bare at blive enige om en kontrakt. Skulle skiftet falde på plads vil Brøndby højest sandsynligt hente Alexandre Song i Arsenal.

Med tilgangen af Ola Toivoinen er Martin Ericsson røget fra førstevalg til tredjevalg på pladsen om offensiv midtbane, hvilket skulle bane vej for et skifte. 10 millioner skulle være for stort et beløb for Blackburn, som derfor vil leje svenskeren i denne sæson. Watford skulle også være klar med et tilbud. Watford, der var sidste sæsons store succes, vil hente Ericsson, da man mangler en offensiv midtbane mand. Mange andre klubber skulle være interesset, men et prisskilt på 10 mio dkr kan skræmme de fleste væk.

Det har ikke været muligt at få nogen kommentar fra Brøndby lejren.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #127: 05 Sep 2007, 14:07 »



18/7  AGF banket blå og gule!

Det var SAS-Liga mestrene mod Viasat Sport Division mestrene, som tørnede sammen, da Brøndby Stadion lagde græs til SAS-Liga sæsonstarten 07-08. De godt 29.000 fremmødte fik hele syv mål at se, heriblandt et hattrick og et mål næsten ude fra udskiftningsbænken!
Brøndby (4-3-2-1)
16. S. Andersen
39. A. Randrup (ud 54)
36. D. Szetela
27. M. Suchy
4. P. Nielsen (c)
9. M. Retov (ud 67)
29. N. Zimling
12. O. Toivonen
14. T. Mikkelsen
21. T. Rasmussen (ud 54)
19. J. P. Peguero

34. A. Kolarov (ind 54)
18. H. Kildentoft (ind 54)
44. M. Mariga (ind 67)

AGF (4-4-2)
33. M. Hyldgaard
22. C. Sarr
27. A. Kure
5. O. Budtz
4. T. Hansen
6. K. Arnason
13. P. Foldgast (ud 67)
17. P. Sand
9. S. Poulsen (ud 64)
21. G. Rector (ud 64)
11. P. Graulund (c)

16. M. Mikkelsen (ind 64)
10. R. Katholm (ind 64)
14. J. Høyer (ind 67)

Toivonen, her for Malmö, scorede hattrick imod AGF!


Det startede bedste for Brøndby, som skulle komme foran efter bare små to minutter! Tobias Mikkelsen's hjørne bliver sikkert headet ind af Marek Suchy til stor jubel for størstedelen af de fremmødte. Det var Mareks første mål i Brøndby trøjen.

Jublen skulle blive større, da Ola Toivonen scorede sit første sæsonmål, godt et kvarter efter føringsmålet. Stephan Andersens målspark bliver headet fra Toivonen videre til Retov, som finder en fri Thomas Rasmussen ude på venstrefløjen. Da han vil slå bolden indover bliver han tacklen af Svenne Poulsen. Poulsen når dog ikke væk, før han bliver tacklet af Thomas R., som slår bolden ind mod Peguero. Ole Budtz får headet væk fra haitianern, men bolden ender hos Toivonen, som banker bolden ind til 2-0.

Efter pausen skulle AGF lave et flot comeback. Fem minutter skulle der gå før oprykkerne havde reduceret. Anders Kure slår et tidligt indlæg ind til den tidligere Brøndby spiller Giovanni Rector, som får en fod på indlægget, hvilket snyder Stephan Andersen i Brøndby målet.

Efter 65 minutter skulle Århus klubben også komme på 2-2. Arnason' frispark ender hos Foldgast, som med en fiks detajle får sendt bolden hen til Budtz, der prikker bolden ind. Stor jubel hos de gæstende fans, mens der var noget stille på Faxe tribunen, da bolden ramte nettet.

Brøndby skulle komme foran igen, bare få minutter senere. Arnason forsøger at finde Mikkelsen (AGF spilleren), men Zimling får fat i bolden, hvor han finder Suchy. Tjekken sender Mikkelsen (Brøndby spilleren) ned mod baglinjen, hvor han slår et indlæg ind mod Peguero, men Hyldgaard får slået bolden væk fra Peguero, men bolden ender hos Toivonen, der kunne score sit andet mål i kampen.

Med ti minutter igen skulle Brøndby komme på 4-2, på et mål, som må kandideres som årets mål! Suchy spiller Kolarov ude på fløjen, hvor han vil slå et indlæg, men bolden heades væk af Peter Sand. Selvom bolden er overfor Brøndbys udskiftningsbænk skyder Kolarov på mål, og sørme om bolden ikke går ind!
"Jeg så at deres målmand var langt ude, så jeg ville bare prøve for sjov skyld at skyde på mål. Da jeg så bolden ryge i mål var jeg helt væk. Det var ubeskriveligt." fortalte Kolarov om sit mål.

I overtiden fik Brøndby igen måltavlen til at lyse. Kolarov sparker bolden frem til Peguero, der header bolden ned til Toivonen, som helflugter bolden op i det lange målhjørne. Dermed et hattrick til svenskeren, som blev kåret til kampens spiller.




Resultater fra første runde af SAS-Ligaen

Brøndby 5-2 AGF
FCK 0-0 Horsens
Midtjylland 1-4 Esbjerg
Nordsjælland 1-2 AaB
Randers 1-1 AB
Viborg 0-0 OB

Se Kolarov's langskuds mål her
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #128: 05 Sep 2007, 14:20 »

kanonfed blog Opstemt og en klassekasse Opstemt
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #129: 05 Sep 2007, 15:10 »

Thanks Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #130: 05 Sep 2007, 16:34 »



25/7  Go' europæisk start for Brøndby

I jagten på at nå Champions League skal Brøndby i 2. kval. runde op imod irske Shelbourne. Det første opgør blevet spillet i dag på Brøndby, og det endte med en knusende sejr til Brøndby.
Brøndby (4-3-2-1)
16. S. Andersen
13. D. Boskailo
34. A. Kolarov
27. M. Suchy
4. P. Nielsen (c)
29. N. Zimling
9. M. Retov (S. Kielstrup 64')
12. O. Toivonen
14. T. Mikkelsen
21. T. Rasmussen (D. Szetela 83')
45. G. Rossini (J. P. Peguero 45')

Shelbourne (4-4-2)
1. I. Blundell (c)
2. D. Keely
3. R. Daly
4. P. Khan
5. J. Fitzgerald
6. M. Llewellyn (R. Fanning 61')
7. A. Fox (M. Synnott 45')
8. K. Howe+ (F. Collings 19')
9. M. Andrews
10. J. Gough
11. J. Curran

Kielstrup - indskifter og dobbeltmålscorer!


Efter 13 minutters spil kom Brøndby foran. Zimling' frispark, på kanten af feltet, bliver tæmmet af Suchy, som også får lov til at banke bolden i mål, uden noget pres fra irerne. Det var Suchy' andet mål i fire kampe!

Efter knap de 30 minutter kom Brøndby på 2-0. Retov finder Zimling helt fri mellem det irske forsvar. Zimling tager et træk ned mod Blundell, inden han placere bolden nede ved det nærmeste målhjørne.

Efter 64 minutter skiftede Gullit Retov ud med Kielstrup, og det fik betydning for kampen. Fem minutter skulle midtbane-reserven bruge for at komme på måltavlen. Thomas Rasmussen hjørne bliver headet ind fra næsten baglinjen.

Med mindre end fem minutter tilbage af kampen skulle Kielstrup igen komme på måltavlen. Mikkelsens hjørne, som var rettet imod Zimling, blev headet ind af Kielstrup.

I det 90. minut skulle det blive 5-0! Boskailo spiller Mikkelsen fri ude på højrekanten, hvor han slår et indlæg til bagerste stolpe. Blundell hopper op efter den, men Szetela hopper højest og header bolden ind. Ydmygelsen af Shelbourne er total!

"Det var en fantatisk kamp i dag. To mål fra mit vedkommende, det er ikke hver dag det sker. Men holdet spiller godt, og mon ikke, at vi er videre?" Lyder det fra Kielstrup efter kampen.
En mand, som havde en dårlig dag var Shelbourne målmand Blundell. "Det bliver svært at hente det resultat, selvom vi er stærke hjemme. Europa Cup kampene er ovre for os efter næste kamp, og nu må vi fokusere på ligaen."
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #131: 05 Sep 2007, 16:50 »

ok blog, men der mangler tekst i upper-under delen
Logged

Årest lamer 2010

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #132: 15 Sep 2007, 18:57 »

Siden sidst er der røget 2 updates. Det uafgjorte resultat ude mod Shelbourne + Lodtrækning til 3. kval runde i CL, hvor jeg trak Arsenal.

Senere i aften, vil det første opgør mellem Arsenal og Brøndby komme Smiley

edit: Den update kommer, måske, først i morgen, da jeg pt. er igang med et fedt spil med Viborg Smiley
« Seneste Redigering: 15 Sep 2007, 19:56 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #133: 16 Sep 2007, 18:31 »



8/8  Ingen overraskelse i London
Arsenal (4-4-2)
1. J. Lehmann
27. E. Eboue
22. G. Clichy
5. K. Toure
6. P. Senderos
13. A. Hleb
14. T. Henry (c) (E. Adebayor 71')
4. F. Fabregas
19. G. Silva
18. J. Baptista (F. Ljungberg 61')
21. J. Reyes (R. V. Persie 61')

Brøndby (4-1-4-1)
16. S. Andersen
13. D. Boskailo
34. A. Kolarov
27. M. Suchy
4. P. Nielsen (c)
9. M. Retov
29. N. Zimling
36. D. Szetela
14. T. Mikkelsen (J. P. Peguero 73')
21. T. Rasmussen (K. Lorentzen 45')
12. O. Toivonen (Duncan 45')

Der var ingen overraskelse denne onsdag aften på Emirates Stadium, da Arsenal tog imod Brøndby. Der var tale om klasse forskel, da Arsenal havde spillet hele kampen.

"Vi skal forsøge at undgå at lukke mål ind tidligt i dag, og så skal vi score på de få chancer vi får i kampen" lød det fra Szetela før kampen. Det skete ikke.

For allerede i det niende minut kom Arsenal foran. Eboue, Fabregas og Toure spiller bolden lidt rundt midt på banen. Sidstnævnte forsøgte af finde Hleb ude på kanten, men Kolarov får headet væk. Bolden ender hos Fabregas, som finder Reyes på kanten af feltet. Han stikker den videre til Baptista, som dribler uden om Stephan Andersen, der rygtes på vej til Napoli, og brasilianeren kunne sikkert score.

Ti minutter senere var den gal igen. Mikkelsen mister bolden til Reyes midt på banen, og den unge spanier sender Henry ned mod Brøndby målet. Arsenal anføreren blev ikke presset, men tog nogen halvdårlige træk ned mod målet, men cirka fra en vinkel nul fik Henry bolden ind bag Andersen.

Otte minutter senere kom kampens sidste mål. Igen var det Henry, der scorede. Toivonen forsøgte at finde Thomas Rasmussen ude på kanten, men Eboue får fat i bolden, og sender den videre til Baptista, men en Brøndby spiller får headet væk. Fabregas spiller den ud til Hleb på fløjen, som sender den ind i panden på Henry. 3-0.

"Arsenal viste klassen i dag, og det må man tage hatten af for. Vi skal kæmpe for et hurtigt mål på hjemmebane." Lød det hurtigt for Gullit.




Billedet, jeg fandt, virker åbenbart ikke, så det må i undvære Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #134: 16 Sep 2007, 19:27 »

Flot opdatering som normalt Zone.
- Bare ærgeligt at der ikke blev en overraskelse i London.
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010