home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 843 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  You'll never walk alone!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange pokaler henter Liverpool i 08/09?
0
- 11 (20,8%)
1
- 6 (11,3%)
2
- 16 (30,2%)
3
- 8 (15,1%)
4
- 12 (22,6%)
Antal Stemmer: 53

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 Udprint
Forfatter Emne: You'll never walk alone!  (Læst 85605 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: You'll never walk alone!
« Svar #180: 16 Okt 2007, 22:06 »

En gang i morgen.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: You'll never walk alone!
« Svar #181: 17 Okt 2007, 21:48 »

YOU'LL NEVER WALK ALONE!

Liverpool - Manchester United




Så skal der tages hul på oktober måned, og hvilken kamp der venter. Sæsons mestre, og ligaens pt. nr 1, Manchester United skal en tur til Liverpool, for at møde de evige rivaler Liverpool.

Manchester er kommet stærkt fra start, og har hidtil kun har to smuttere. I første runde tabte man overraskende til Norwich på udebane, også har Sheffield United opnået 2-2 mod de forsvarende mestre. Men den seneste form er ikke til at tage fejl af. En målscore på 14-2 i deres seneste fem kampe vidner om et stærkt United mandskab.

Liverpool, der lige nu er placeret som nr. 3, er modsat gæsterne fra Manchester kommet noget skidt fra start. En målscore på 6-5 i de seneste 5 vidner vidner ikke om det angrebsivrige Liverpool hold, mange havde forventet forude for denne sæson. Den største skuffelse for hjemmeholdet er den seneste runde, hvor man i sidste minut gav Sunderland det ene point på The Stadium of Light, hvor Tobias Hysén gav de mange Sunderland tilhængere noget at juble over.


Bænk: S. Carson, C. Bovo, A. Zapater, A. Gyan, A. Voronin



Bænk: T. Kuszczak, M. Silvestre, W. Brown, D. Fletcher, A. Smith


1. Halvleg:

5. Min. Rooneys frispark ender et godt stykke over mål. Målsparket heades fra Mutu ind Saha, der skubbes af Faty. Saha får frispark, som sparkes ud til Heinze på venstrefløjen. Han finder Richardsson, som med det samme spiller den videre til Agüero, som finder Rooney bag Agger, men Rooneys forsøg ender et stykke fra målet.

14. Min. Heinze finder Rooney foran Faty. Rooney vender sig om, og hugger lige på Kameni, som slår bolden hen til Baines, der spiller Kameni, som sparker bolden frem mod Crouch, der header den til Gerrard, men Rio Ferdinand header den frem til Mutu. Mutu forsøger at finde Saha, men Agger går i vejen og sparker bolden væk

22. Min. Mutus frispark rammer træværket og efterfølgende sparker Agger bolden væk.

34. Min. Guardado og Rooney kæmper om bolden midt på banen, hvor Rooney vinder den duel. Han sender den videre til Ronaldo, der laver et smart træk udenom Baines, men portugiserens aflevering til Saha sparker Faty væk fra Liverpool målet. Crouch header tilbage til Baines, der sparker den frem til Crouch, som når den på baglinjen, og slår den ind imod Bojan, men van der Saar griber bolden sikkert.

38. Min. Richardssons finder en fri Mutu uden foran feltet, hvor han hamrer til den første gang, men Kameni sparker væk på målstregen.

45 +2 Min. Guardados hjørne heades væk af Ferdinand, men ender hos Gerrard der trykker af første gang, men van der Saar redder nemt den chance.

Pause: Liverpool 0-0 Manchester United

2. Halvleg
Udskiftninger:
Peter Crouch afløses af Asamoah Gyan

53. Min. Indskiftede Gyan sparker bolden væk. O' Shea samler op, og forsøger at finde Saha, men Agger for headet væk. Gerrard spiller Bojan bag Manchesters forsvar, og løber ned og runder van der Saar og scorer sikkert til 1-0 til stor jubel for de mange Liverpool fans.

65. Min. O'Shea spiller bolden til Diarra, som finder Alonso. Alonso spiller bolden tilbage til Diarra, som er løbet fremad. Diarra finder Guardado ude på kanten, men Neville hopper højest. Rooney samler op og finder Saha, der lige dribler udenom en Liverpool spiller inden han spiller den videre til Mutu, der tager et træk inden han slår den indover. Kameni slår den væk, men Rooney fløjtes off-side.

80 Min. Mutu får lov til at drible fra midten af banen mod til Liverpools felt, hvor han skyder på mål. Hans forsøg ender dog på den forkerte, for Manchester United, side af stolpen.

82 Min. Gerrards frispark ender oppe i det lange hjørne, uden chance for van der Saar. 2-0 til Liverpool.

90. Min. Dommer Uriah Rennie fløjter kampen af. 2-0 til Liverpool på mål af Bojan og Gerrard.






Et tak skal der lyde til Ghert, for de to startopstillinger.
« Seneste Redigering: 18 Okt 2007, 12:00 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: You'll never walk alone!
« Svar #182: 18 Okt 2007, 12:01 »

Lækkert resultat.. Smiley Måske lidt heldigt, set udfra dine egne kommentar, men et tophold skal også være heldigt for at tage mesterskabet.. Smiley

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: You'll never walk alone!
« Svar #183: 19 Okt 2007, 00:52 »

YOU'LL NEVER WALK ALONE!

4 go'e og 1 skuffelse..




Oktober måned skulle gå hen og vise sig fra sin bedste side - næsten da. En enkelt skuffelse kom i vejen, men ser man bort fra den var den ikke til at tage fejl af. Liverpool er på vej mod et nyt mesterskab!

Efter succes mod Manchester United kom der en landsholdspause i vejen, inden man skulle i aktion igen. Destinationen var Monaco, som tog imod os i Champions League. Liverpool er kommet skidt fra start i dette års Champions League med et nederlag hjemme til Fenerbache og en pointdeling ude mod Werder Bremen. Monaco er kommet endnu værre igang. De har endnu ikke scoret et mål, så denne kamp er vigtig for begge mandskaber.
En brazzer skulle dog stjæle opmærksomheden i Monaco. Kerlon er navnet.

Kerlons show begyndte bare ti minutter inde i kampen, hvor han skulle score for første gang i kampen. En perfekt spilning fra Guardado til Kerlon, som var placeret ved bagerste stolpe, kunne nemt sætte foden på bolden og 0-1 til de engelske gæster. Resten af første halvleg var en lige kamp, med et svagt overtal i chancer til Liverpool.
Efter pausen skulle Gerrard øge føringen på et straffe. Nicolas Frutos bragte lidt spænding i kampen ved at reducere til 1-2 efter 65 minutters spil. Bare fem minutter senere havde Kerlon gjort det til 1-3 og kort før tid lukkede og slukkede den unge brazzer med sit tredje mål i kampen, det til slutresultat 1-4. En vigtig sejr for Liverpool.
I den anden kamp delte Bremen og Fenerbache pointene lige over med 1-1 på Weser Stadion

Så kom Wigan på besøg på Anfield. Kampen skulle gå hen og blive en kedelig en af slagsen, men selvom man havde problemer med at ramme målet, så kunne Liverpool tage alle tre point via en 2-0 sejr. Bojan gjorde det til 1-0 i det 63. minut og i overtiden fik Fitz Hall scoret et selvmål.

Kerlon viste sig fra sin bedste side i Oktober måned


Nu var det så tid til Carling Cupens tredje runde. Gillingham, som i det to andre runder havde slået Boston United og Coventry ud, skulle op imod de forsvarende Carling Cup mestre på Anfield. En umulig opgave, på papiret, og det blev det også for gæsterne. I Liverpools opstilling var der pladser til reserverne Ivankov, Carragher, Insúa, Pennant, Zapater samt de to unge spiller Jonathan Pringle og Laurence Gaughan. Sidste nævnte blev skiftet ind med godt 30 minutter igen.
Da Kerlon åbnede målballet i det 13. minut, var det blot et spørgsmål om hvor stor sejren til Liverpool ville være. Kampen igennem havde hele spillet og man kom da også frem til masser af chancer. Godt otte minutter efter pausen øgede Kerlon til 2-0 og to minutter efter at været skiftet ind gjorde Laurence Gaughan det til slutresultat 3-0.
Liverpool møder i 4. runde Tottenham på White Hart Lane.

Så gik turen til Bramall Lane, hvor Sheffield United tog imod os. Værterne fra Sheffield lagde gæstfrit ud, og det udnyttede mexicanske Andrés Guardado til at score efter bare fire minutters spil. Herefter bølgende spillet frem og tilbage, hvor Sheffield kom frem til de største chancer, men Kameni tog de chancer der kom indenfor målrammen.
Det gjorde han ikke i det 63. minut. Jonathan Stead kunne helt umarkeret sætte bolden over i lange hjørne og gøre det til 1-1. Selvom Liverpool herefter pressede på for at score til 1-2, så lykkedes det Paddy Kenny ikke at lukke flere mål ind, og dermed måtte de to hold dele point.

Så galdt det Champions League igen. Monaco kom til Liverpool for at få revanche, men istedet for revanche kunne de tage skuffet hjem til det franske. Allerede i det første minut kunne det lange hyl, Peter Crouch, score til 1-0. Mon slutningen af første halvleg måtte Monacos fremtidmands, Gabriel 'Gab' Obertan, forlade banen med en trælår, som vil holde ham ude i et par dage.
Kort efter pausen kunne Guardado gøre det til 2-0, og kort tid efter kunne det være blevet 3-0, men Gerrard brændte et straffe. I overtiden blev Monaco spanier, Gerard, præsenteret for det røde kort af dommer Carlos Megia Davila.




Næste update: Liverpool - Chelsea

Kerm: Det var satme også et mirakel at United ikke kunne score i den kamp.. De var bedst over alle 90 minutter Smiley

edit: Update nr. 50 Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Niko
Gæst
 
Sv: You'll never walk alone!
« Svar #184: 19 Okt 2007, 00:59 »

Flot skrevet, og tillykke med jubilæumet! Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: You'll never walk alone!
« Svar #185: 19 Okt 2007, 01:32 »

Tak Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: You'll never walk alone!
« Svar #186: 23 Okt 2007, 16:23 »

YOU'LL NEVER WALK ALONE!

Liverpool - Chelsea: En målrig kamp!




Dagens kamp mellem Liverpool og Chelsea skulle gå hen og blive en de fleste tilhængere på Anfield sent vil glemme! De skulle få masser mål og fight igennem alle 90 minutter.
Det var to hold, der tørnede sammen, med masser af selvtillid i bagagen efter gode perioder.

Liverpool (4-4-2)
Kameni
Zaccardo Agger Faty Baines
Gerrard Alonso Diarra Guardado
Crouch Kerlon

Drogba
Robben             Ribery
Lampard Essien
Ballack
Bridge Terry Milito Alexis
Cech
Chelsea (4-3-3/4-5-1)


Liverpools bænk: Carson, Bovo, Zapater, Gonzalez, Kuyt
Chelseas bænk: Costil, Barzagli, Carvalho, Cole, Shevchenko




Cech havde ikke en god dag!


Gæsterne fra Chelsea lagde stærkt ud med en del store chancer, men Kameni reddede Liverpool. Efter et kvarters tid var Crouch tæt på at heade Liverpool foran, men træværket reddede Chelsea.
Herefter var det et Liverpool hold der kæmpede for at komme foran, og det kom de. Guardados tidlige indlæg bliver headet væk at Gabriel Milito, men uheldigt for ham så flugter Xabi Alonso bolden ned ved nærmeste stolpe og Anfield jubler efter det mål. Der var spillet godt 27 minutter på det tidspunkt.

Allerede halvandet minut senere bliver det 2-0 til Liverpool. Bridge spiller bolden tilbage til Cech. Kerlon har set det og løber hen for at nå bolden, mens Terry forsøger at stoppe Kerlon, så har den unge brazzer forhindret Cech i at sparke bolden væk, at Bridge noteres for et selvmål.

Ti minuttere senere var den gal igen i det londonske forsvar. Baines og Guardado spiller 1-2 sammen langs venstrekanten, inden førstnævnte slår bolden indover til Crouch, som header bolden på træværket, men scorer på riposten, da hans skud går imellem benene på Cech. 3-0 efter 38 minutter!!

Så skulle vi til anden halvleg for at få yderligere en scoring. Agger begår et klodset straffe imod Drogba allerede i det andet minut, og Ballack scorer sikkert, da han placere bolden ude ved den ene stolpe. Dermed et lille håb for Chelsea, hvis de skulle have point med hjem.

Det håb forværres dog godt ti minutter senere. Alexis spiller bolden tilbage til Cech, som hurtigt presses af Kerlon og Crouch. Cech for ramt bolden dårligt, da han vil sparke den fremad, og bolden ender hos Crouch der scorer sit andet mål i kampen. Det var iøvrigt den høje englænders mål nr. 50 i Liverpool trøjen. 4-1 med en halv time igen!

Chelsea skulle dog komme tilbage i kampen kort tid efter. Ribery finder den indskiftede Shevchenko ved baglinjen og via en førstegangsafleveri ng ind til Drogba kan selvsamme Drogba heade Chelsea tilbage i kampen.

To gange får Gerrard presset bolden ind til Crouch, før han forsøger at spille den videre til Kerlon. Terry stikker en tå i vejen for Cech, der var på vej ud for at få bolden. Chelseas anfører prikker den forbi Cech og Kerlon kan herefter blot prikke bolden i mål. 5-2 hedder slutcifrene!

Liverpool 5-2 Chelsea (3-0)
1-0 Xabi Alonso (27')
2-0 Wayne Bridge, OG (29')
3-0 Peter Crouch (39')
3-1 Michael Ballack (48')
4-1 Peter Crouch (61')
4-2 Didier Drogba (66')
5-2 Kerlon (75')

MoM: Peter Crouch, Liverpool. (9)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: You'll never walk alone!
« Svar #187: 01 Nov 2007, 13:59 »

Da jeg er godt i gang med foråret, vil jeg lige hurtigt skrive resultaterne og smide et par SS..




Carling Cup; Runde 4
Tottenham - Liverpool 1-2
0-1 Dirk Kuyt (18')
1-1 Zan Gökhan (82')
1-2 Robbie Keane, OG (94')
Rigobert Song, Tottenham. Udvist (105)

Premier League
Charlton - Liverpool 1-2
0-1 Peter Crouch (8')
0-2 Kerlon (28')
1-2 Darren Bent (46')
Darren Bent b./str. (52')

Champions League
Fenerbache - Liverpool 0-3
0-1 Andres Guardado (41')
0-2 Jaime Carragher (55')
0-3 Dirk Kuyt (90')

Premier League
Liverpool - West Brom 2-1
0-1 Curtis Davies (36')
1-1 Bojan (62')
2-1 Jacques Faty (79')

Premier League
Newcastle - Liverpool 1-3
0-1 Dirk Kuyt (16')
1-1 Michael Owen (34')
1-2 Steven Gerrard (45')
1-3 Steven Gerrard, str. (90')

Premier League
Liverpool - Man. City 0-0

Champions League
Liverpool - Werder Bremen 1-1
Leighton Baines, Liverpool. Udvist (11')
0-1 Toto Tamuz, str. (13')
1-1 Peter Crouch (40')

Premier League
Tottenham - Liverpool 1-2
1-0 Dimitar Berbatov (5')
1-1 Kerlon (58')
1-2 Peter Crouch (88')

Premier League
Arsenal - Liverpool 0-1
0-1 Dirk Kuyt (33')
Daniele Dessena, Arsenal. Udvist (53')

Premier League
Liverpool - Bolton 1-0
1-0 Bojan (33')

Carling Cup; Kvartfinale
Man. City - Liverpool 1-2
0-1 Nedum Onuoha, OG (58')
1-1 Daniel Sturridge (62')
1-2 Dirk Kuyt (102')

Premier League
Liverpool - Blackburn 2-1
1-0 Bojan (6')
1-1 Eddie Johnson (66')
2-1 Asamoah Gyan (77')

Premier League
Liverpool - Portsmouth 2-0
1-0 Peter Crouch (3')
2-0 Peter Crouch (8')

Premier League
Watford - Liverpool 1-1
0-1 Bojan (77')
1-1 Hameur Bouazza (87')

Premier League
Liverpool - Middelsbrough 5-0
1-0 Leighton Baines (2')
Edu Dracent, M'boro. Udvist (18')
2-0 Steven Gerrard (31')
3-0 Daniel Agger (40')
4-0 Peter Crouch (70')
5-0 Leighton Baines (90')
Emanuel Potagetz, M'boro. Udvist (90')




Et par SS fra efteråret..







Og to SS fra foråret..







Transfer:
>> Nemanja Vidic, Lyon. 70 mio
>> Sergio Ramos, Real Madrid. 142 mio
<< Emiliano Insúa, Barcelona. 30 mio




FA Cup; Runde 3
Chelsea - Liverpool 1-1
0-1 Bojan (47')
1-1 Andriy Shevchenko (81')

Carling Cup; 1. Semifinale
Liverpool - Chelsea 0-1
0-1 John Terry (45')

Premier League
Liverpool - Reading 2-0
Dirk Kuyt b./str. (31')
1-0 Jacques Faty (58')
2-0 Xabi Alonso (68')

FA Cup; 3. Runde omkamp
Liverpool - Chelsea 6-3
1-0 Peter Crouch (2')
1-1 Didier Drogba (7')
1-2 Didier Drogba (12')
2-2 Peter Crouch (17')
3-2 Xabi Alonso (32')
3-3 Frank Lampard (90')
4-3 Bojan (100')
5-3 Kerlon (105')
6-3 Kerlon (111')

Premier League
Liverpool - West Ham 3-0
1-0 Asamoah Gyan (32')
2-0 Bojan (49')
3-0 Dirk Kuyt (72')
Lucas Neill, West Ham. Udvist (90')

Carling Cup; 2. Semifinale
Chelsea - Liverpool 0-3
0-1 Peter Crouch (31')
0-2 Peter Crouch (62')
0-3 Steven Gerrard (72')

FA Cup; Runde 4
Leicester - Liverpool 1-2
0-1 Kerlon (20')
1-1 Iain Hume (66')
1-2 Dirk Kuyt (85')

Premier League
Norwich - Liverpool 1-2
Kasey Keller, Norwich. Udvist (17')
0-1 Sergio Ramos, str. (18')
Asamoah Gyan, Liverpool b./str. (28')
0-2 Kerlon (38')
1-2 Iwan Redan (45')

Premier League
Liverpool - Sunderland 0-0

Premier League
Man. United - Liverpool 1-0
1-0 Sergio Agüero (28')

FA Cup; Runde 5
Liverpool - Doncaster 2-1
1-0 Asamoah Gyan (39')
2-0 Asamoah Gyan (83')
2-1 James Coppinger (90')

Champions League; 1. Knockout runde
Valencia - Liverpool 2-1
Christian Zaccardo, Liverpool. Udvist (17')
Andres Guardado, Liverpool. Skadet (37')
0-1 Mark Gonzalez (47')
1-1 David Trezeguet (62')
2-1 David Trezeguet (82')

Carling Cup Finalen
Liverpool - Man. United 1-0
Kerlon b./str. (9')
1-0 Peter Crouch (88')

Premier League
Middelsbrough - Liverpool 2-4
0-1 Mark Gonzalez (3')
1-1 Andy Johnson (14')
1-2 Asamoah Gyan (26')
2-2 Andy Johnson (44')
2-3 Kerlon (66')
2-4 Kerlon (87')

Premier League
Wigan - Liverpool 3-1
0-1 Xabi Alonso (3')
1-1 David Jones (49')
2-1 Mika Ääritalo (58')
3-1 Mika Ääritalo (90')
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


thebang
Gæst
 
Sv: You'll never walk alone!
« Svar #188: 01 Nov 2007, 14:17 »

Spiller du med zonal marking eller man marking
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: You'll never walk alone!
« Svar #189: 01 Nov 2007, 14:27 »

Mandsopdækning.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


thebang
Gæst
 
Sv: You'll never walk alone!
« Svar #190: 01 Nov 2007, 14:28 »

på hele holdet??
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: You'll never walk alone!
« Svar #191: 01 Nov 2007, 14:30 »

Kun forsvar og central midtbane.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


thebang
Gæst
 
Sv: You'll never walk alone!
« Svar #192: 01 Nov 2007, 14:34 »

Cooool Zone 43!!.......hva med dine Full Backs Eks : Zaccardo og Baines...spiller du også Mandsopdækning der???

Eller er det kun Agger og Faty?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: You'll never walk alone!
« Svar #193: 01 Nov 2007, 14:41 »

Det er hele forsvaret Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


thebang
Gæst
 
Sv: You'll never walk alone!
« Svar #194: 01 Nov 2007, 14:45 »

Lækkert og sikkert spil. Nu er jeg sgu blevet nysgerrig, da jeg selv er hård Red Fan

Hvad gør du med Close Down på holdet?Huh??
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010