|
Kev
Gæst
|
|
Hvor kan man finde udebane taktikken ? Hvis den ligger lige til højrebenet et eller andet sted vil jeg gerne allerede nu forsvare mig selv ved at sige at jeg ikke skulle arbejde i dag, og er derfor næsten lige stået op 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bademesteren
|
|
Hvor kan man finde udebane taktikken ? Hvis den ligger lige til højrebenet et eller andet sted vil jeg gerne allerede nu forsvare mig selv ved at sige at jeg ikke skulle arbejde i dag, og er derfor næsten lige stået op  Udebanetaktikken findes ikke...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kous
Gæst
|
|
hvorfor gør den ikke... har du slettet den igen... jeg har ellers rimelige gode erfaringer med den i et brøndby spil og i et Real madrid spil
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jack
Lilleputspiller
|
|
Hvor finder man udebanetaktikken?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kous
Gæst
|
|
som skrevet 3 indlæg over har bademesteren skrevet at udebanen findes ikke... jeg tror at den er blevet slettet igen, jeg ved dog ikke hvorfor, da jeg har haft okay erfaringer med den.... eller pb bademesteren
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
som skrevet 3 indlæg over har bademesteren skrevet at udebanen findes ikke... jeg tror at den er blevet slettet igen, jeg ved dog ikke hvorfor, da jeg har haft okay erfaringer med den.... eller pb bademesteren
Der er aldrig blevet lavet en udebanetaktik til FM07, grundet tid fra mesteren selv..  Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
kous
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kous
Gæst
|
|
tager lige den op igen... er der ingen der kan forklare... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
tag 2´ren det er nok den mest logiske
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kous
Gæst
|
|
tag 2´ren det er nok den mest logiske
jeg tror ikke at du forstod spørgsmålet... det er fordi at kerm skrev at der aldrig har været nogen udebane taktik, og det forstår jeg ikke, for jeg mener da at jeg har hentet bademesteren taktik herinde... 1 hjemme- og 2 udebanetaktikker, som du ser på mit ss
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
jeg tror ikke at du forstod spørgsmålet... det er fordi at kerm skrev at der aldrig har været nogen udebane taktik, og det forstår jeg ikke, for jeg mener da at jeg har hentet bademesteren taktik herinde... 1 hjemme- og 2 udebanetaktikker, som du ser på mit ss
Hov! Havde helt glemt denne her debat..  - Men jeg er 100 på at Bademesteren ikke har lavet en udebanetaktik til FM07, hvilket også står tidligere i tråden, fordi jeg selv har spurgt efter en.. - Flueknepperi: Jeg har sagt, at der aldrig er blevet lavet en udebanetaktik til FM07. Jeg har ikke sagt, at der aldrig er blevet lavet en udebanetaktik. Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
kous
Gæst
|
|
jeg giver op... jeg ved bare med næsten 100 % at jeg hentede den herinde... mit ss er da et godt bevis på at der er blevet lavet en
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
jeg giver op... jeg ved bare med næsten 100 % at jeg hentede den herinde... mit ss er da et godt bevis på at der er blevet lavet en
Der HAR været både en ude og hjemmebane taktik. Hjemmebane med pile helt op på fløjene og Udebane med kort pil på fløjene. Men jeg tror han hurtig trak Udetaktikken tilbage igen, fordi den ikke virkede helt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kous
Gæst
|
|
hehe.. ja... det har jeg også lige fundet ud af ved at læse de 10 første sider i tråden... men ellers tak for hjælpen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Naturerunen
|
|
Før var mit liv trist og kedeligt, så prøvede jeg Bademesterens Diamant 07. Nu er mit liv MEGET sjovere.
|
|
|
|
|
|
Harry Stamper: 'AJ, I have only five words for you: Damn glad to see you boy!' A.J.: 'That's six words.'
|
|
|
|