home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  2 Brugere, 750 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Indkøbspolitik? Hvordan gør du?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange køber du pr. sæson?
0-3 spiller
- 88 (32,1%)
4-6 spiller
- 138 (50,4%)
7-10 spiller
- 24 (8,8%)
10-15 spiller
- 8 (2,9%)
15-
- 16 (5,8%)
Antal Stemmer: 274

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Indkøbspolitik? Hvordan gør du?  (Læst 15814 gange)
tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Indkøbspolitik? Hvordan gør du?
« Svar #30: 29 Apr 2008, 19:08 »

køber selv en del i første transfer vindue men mest talenter ! køber stortset aldrig i vindter pausen ! men en 4-6 kommer der ind pr. sæson, bl.a. fordi jeg spiller meget i den danske og der kan jeg ikk holde på mine spillere når de begynder at spille godt Skuffet og så henter jeg erstatninger. ..
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Indkøbspolitik? Hvordan gør du?
« Svar #31: 29 Apr 2008, 20:00 »

Jeg har skiftet min politik. Første sæson køber jeg kun ind, hvor der virkelig mangler, hvilket giver mange penge osv. I anden sæson begynder jeg så at forstærke pladserne der kan forstærkes og sådan fortsætter jeg til jeg har det perfekte hold som jeg lige vinder alt med i en sæson inden jge smutter videre. Tunge

Sådan gør jeg også Smiley

Køber altid massere af talenter, så man kan få en stor fortjeneste, når de sælges videre Smiley
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Indkøbspolitik? Hvordan gør du?
« Svar #32: 29 Apr 2008, 20:32 »

Jeg gør sådan at jeg aldrig har underskud.
Også selvom der er penge tilbage i trasferbudgetet.

Og så køber jeg talenter
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

knAss
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Indkøbspolitik? Hvordan gør du?
« Svar #33: 29 Apr 2008, 21:28 »

Jeg køber 2-3 nye spillere i sommervinduet og 1-2 spillere i vintervinduet, men det er meget sjældent jeg køber mere end 4 spillere på en sæson til førsteholdet. Jeg prøver også på hver sæson at købe en eller to talenter til U-holdet.

Logged

pl15
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Indkøbspolitik? Hvordan gør du?
« Svar #34: 29 Apr 2008, 22:41 »

Når folk nu alligevel læser, dette indlæg så smid lige en stemme. På forhånd tak
Logged

En klub i Danmark! der er kun en klub i Danmark! Der kun en klub i Danmark!! Klubben = SILKEBORG IF
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14275.msg395546#msg395546

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Indkøbspolitik? Hvordan gør du?
« Svar #35: 29 Apr 2008, 22:42 »

Når folk nu alligevel læser, dette indlæg så smid lige en stemme. På forhånd tak

Du behøver ikke at spilde flere indlæg på at gøre opmærksom på afstemningen - Vi har set den, og 52 brugere har stemt - Det er faktisk ret mange.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Indkøbspolitik? Hvordan gør du?
« Svar #36: 29 Apr 2008, 22:54 »

Når folk nu alligevel læser, dette indlæg så smid lige en stemme. På forhånd tak
Jeg er ganske sikker på at folk nok skal stemme hvis det er det de har lyst til.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Indkøbspolitik? Hvordan gør du?
« Svar #37: 29 Apr 2008, 23:13 »

Hvis jeg køber talenter af klubbens egen nationalitet så beholder jeg dem og spiller dem op gennem rækkerne. Er de udenlandske sælger jeg dem gerne videre når de er på toppen og over 100 millioner værd. Smiley
Logged

kous
Gæst
 
Sv: Indkøbspolitik? Hvordan gør du?
« Svar #38: 30 Apr 2008, 09:19 »

lige nu er jeg brøndby og er lige begyndt på 3 sæson og indtil videre har jeg købt 73 spillere for den samlede sum af 285 mil, og jeg har solgt 42 spillere til den samlede sum af 560 mil.
Jeg henter mest unge spillere u. 21, som jeg kan udvikle og sælge videre.
Jeg tror at det her er det spil, hvor jeg har hentet flest spillere, for jeg synes ikke at jeg plejer at være så grove med det.
ud af de 73 spillere, som jeg har købt er 13 danskere...UPS
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Indkøbspolitik? Hvordan gør du?
« Svar #39: 30 Apr 2008, 09:49 »

Jeg plejer, at se på holdet og så derfra vurdere om forstærkninger er nødvendige fo at kunne nå målet for sæsonen. Hvis jeg som oftest spiller med FCK, så sørger jeg for at have mindst to spillere af landsholdsklasse til hver position, så der køber jeg altid ind.

Med andre hold gør jeg som beskrevet ovenfor. Men alt fra 1-5 spillere bliver hentet alt afhængigt, hvem jeg er... eller noget i den retning. Og jeg handler gerne i begge vinduer, hvis det er nødvendigt.
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Indkøbspolitik? Hvordan gør du?
« Svar #40: 30 Apr 2008, 09:56 »

Jeg plejer at starte med at vurdere truppen, og så købe til de pladser hvor førsteholdet har brug for forstærkninger...
Når så jeg har førsteholdstruppen på plads, så blir der hentet talenter...
Logged


makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Indkøbspolitik? Hvordan gør du?
« Svar #41: 30 Apr 2008, 10:23 »

Det er forskelligt alt efter hvilket hold jeg er, og hvordan truppen ser ud når jeg kommer til klubben..
Lige nu spiller jeg et Liverpool save, er igang med den der "Liverpool Challenge" herinde fra?  Rullende Øjne
og fra start ser den trup ikke verdensklasse ud, men den er udemærket, og rykkede da også op efter første sæson, og fik en del forstærkninger..
Nu, i 2. sæson har jeg så lige solgt Gerrard  Græder ticked off
og nu mangler jeg sådan en type som ham, en styrmand, han har virkelig haft en virkning på holdet, for siden jeg har solgt ham har jeg ikke vundet  Huh

Ellers normalt har jeg gerne minimum 2 backups til hele forsvaret og midtbane på de forskellige pladser, en backup der er fast i 1. holds truppen, en der er på 2. holdet og en der skifter lidt, og gerne 3 eller 4 målmænd i det hele, 2 på første holdet hele tiden, og to på andet holdet.. hvis der er talenter fra ungdomsholdene kan jeg også godt finde på at hive dem op og give dem chancen, og dem har Liverpool en del af synes jeg, hvert fald i mit save, nogle af dem tror jeg kan blive rigtig gode  Thumbs Up

Logged

It's all, part of the plan.

bettenelle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Indkøbspolitik? Hvordan gør du?
« Svar #42: 01 Maj 2008, 16:44 »

Køber altid en masse spillere, hvis jeg er et af de store hold i Danmark.
Der bliver købt mellem 12-18 stykker i løbet af en hel sæson, hvis ikke flere spillere.
mange unge til Andetholdet og U/18 holdet. For at de kan vinde og gøre dem bedre og bruge dem efter et par år.
Der ryger også mange ind på første holdet, efter som der bliver solgt en del, da jeg vil skabe mit eget hold, og ikke bruge alle spillere som den tidligere manager brugte.
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Indkøbspolitik? Hvordan gør du?
« Svar #43: 04 Maj 2008, 00:40 »

jeg plejer at købe de kendte talenter ind og så køber jeg bare hvem jeg synes jeg mangler , når det så bliver Januar kan jeg ikke lade være med at hente 10000 gratis spillere bare for at sælge dem videre igen Opstemt

og nu spiller jeg med Juventus der har jeg en del spillere over 30 år . det er jeg ligeglad med .. så kigger heller ikke på alderen når jeg køber ind kun max 32 ... Opstemt
Logged

Vi skal alle være her.

pl15
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Indkøbspolitik? Hvordan gør du?
« Svar #44: 04 Maj 2008, 22:00 »

Så runder vi de 100 stemmer. Stort!!!! Mere end jeg havde håbet på, men bare kom med nogle flere stemmer. Så vi kan få et mere retvisende billede af hvordan folk køber ind. 
Logged

En klub i Danmark! der er kun en klub i Danmark! Der kun en klub i Danmark!! Klubben = SILKEBORG IF
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14275.msg395546#msg395546

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010